Iemand aanraken = fysiek geweld vind ik vrij ver gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat je iemand aanraakt. En een klap maakt zodat het ei breekt
Iemand met een ei op zijn hoofd slaan is gewoon fysiek geweld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Iemand aanraken = fysiek geweld vind ik vrij ver gaan.
Doet er niet toe. De senator heeft iets naars gezegd over immigratie, dan mag alle logica de deur uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat je iemand aanraakt. En een klap maakt zodat het ei breekt.
Daarbij werd deze man nog eens in zijn rug aangevallen. Hij wist niet dat het om een geintje met een ei ging. Maar voelde dus wel een klap, hoorde een bepaald geluid en voelde iets lekken.
Ik heb ook wel eens een verwonding gehad die ik niet voelde, ik begrijp de reactie van deze man dus ook.
Gewoon een aai over zijn eierdopje, wat een OPHEF om niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef CrashO het volgende:
Nog een slomo trouwens, van allebei de "klappen" vanaf achteren. Gewon een bitchslap en daarna het wegdrukken van het hoofd, ook gewoon met de vlakke hand.
[ afbeelding ]
Ik zou dan beargumenteren dat het fysiek geweld is omdat je iemand hard genoeg op zijn hoofd slaat om een ei te breken en niet dat het fysiek geweld is 'omdat je iemand aanraakt'.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iemand met een ei op zijn hoofd slaan is gewoon fysiek geweld.
in dit geval keur ik dit geweld wel goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Jij keurt geweld van een volwassen man jegens een kind goed?
Iemand aanraken is toch wel een belangrijk onderdeel van fysiek geweld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zou dan beargumenteren dat het fysiek geweld is omdat je iemand hard genoeg op zijn hoofd slaat om een ei te breken en niet dat het fysiek geweld is 'omdat je iemand aanraakt'.
Volgens mij had dat betrekking op het element 'fysiek'.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zou dan beargumenteren dat het fysiek geweld is omdat je iemand hard genoeg op zijn hoofd slaat om een ei te breken en niet dat het fysiek geweld is 'omdat je iemand aanraakt'.
Ja, maar iemand aanraken maakt iets nog geen fysiek geweld. Dus als je stelt 'het is fysiek geweld omdat hij iemand aanraakt' mis je nog een deel, namelijk het geweld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iemand aanraken is toch wel een belangrijk onderdeel van fysiek geweld.
Dat behandelde hij in het tweede deel van zijn toelichting.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar iemand aanraken maakt iets nog geen fysiek geweld. Dus als je stelt 'het is fysiek geweld omdat hij iemand aanraakt' mis je nog een deel, namelijk het geweld.
Iemand aanraken is een uiting van fysiek geweld?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat je iemand aanraakt. En een klap maakt zodat het ei breekt.
Daarbij werd deze man nog eens in zijn rug aangevallen. Hij wist niet dat het om een geintje met een ei ging. Maar voelde dus wel een klap, hoorde een bepaald geluid en voelde iets lekken.
Ik heb ook wel eens een verwonding gehad die ik niet voelde, ik begrijp de reactie van deze man dus ook.
En dan lees je een klein stukje verder.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar iemand aanraken maakt iets nog geen fysiek geweld. Dus als je stelt 'het is fysiek geweld omdat hij iemand aanraakt' mis je nog een deel, namelijk het geweld.
Dat zeg ik:quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dan lees je een klein stukje verder.
''Omdat je iemand aanraakt. En een klap maakt zodat het ei breekt.''
Het eerste deel van je post is mijns inziens overbodig, het is geen fysiek geweld omdat je iemand aanraakt, het is fysiek geweld omdat je iemand op een bepaalde manier aanraakt.quote:Ik zou dan beargumenteren dat het fysiek geweld is omdat je iemand hard genoeg op zijn hoofd slaat om een ei te breken
Een “kind” van 17 valt een 70-jarige man in zijn rug aan en krijgt een corrigerende tik terug. Het is allemaal wat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:40 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Jij keurt geweld van een volwassen man jegens een kind goed?
Hoe kan je in vredesnaam beweren dat iemand op het hoofd slaan geen fysiek geweld zou zijn.quote:De jongen sloeg tijdens een rechtse bijeenkomst een ei stuk op het hoofd
Ik leg het uit, om het duidelijk te maken benoem ik het.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik:
[..]
Het eerste deel van je post is mijns inziens overbodig, het is geen fysiek geweld omdat je iemand aanraakt, het is fysiek geweld omdat je iemand op een bepaalde manier aanraakt.
Ik heb nog steeds niemand zien onderbouwen waarom dat wel zo is behalve degene die zei dat iedere fysieke aanraking geweld is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:48 schreef Woelwater het volgende:
Zelfs in het nieuwsbericht staat het:
[..]
Hoe kan je in vredesnaam beweren dat iemand op het hoofd slaan geen fysiek geweld zou zijn.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:53 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niemand zien onderbouwen waarom dat wel zo is behalve degene die zei dat iedere fysieke aanraking geweld is.
Ieder weldenkend mens die een ei op zijn kop zou krijgen uitgedrukt zou een corrigerende tik terug geven. Dan moet je daar achteraf ook niet over gaan jammerklagen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een “kind” van 17 valt een 70-jarige man in zijn rug aan en krijgt een corrigerende tik terug. Het is allemaal wat.
Gooi eens een ei tegen het hoofd van een politieagent en kijk wat er gebeurd. Bij voorkeur in de VSquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:53 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niemand zien onderbouwen waarom dat wel zo is behalve degene die zei dat iedere fysieke aanraking geweld is.
Het ei komt nog steeds op zijn hoofd (= fysiek).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik leg het uit, om het duidelijk te maken benoem ik het.
Het zijn namelijk twee begrippen, geweld en fysiek.
Als egg-man hem niet aangeraakt had, was het ook geen fysiek geweld geweest.
Ja, hem aanraken, dat kan ook met een ei zijn, of met een ander voorwerp.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het ei komt nog steeds op zijn hoofd (= fysiek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |