Policor: 'Hij is rechts, dus mag hij klappen en eieren krijgen en niks terug doen'quote:Op maandag 18 maart 2019 12:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Maar.... die mensen zijn echt ziek!!! De senator wordt aangevallen, fysiek aangerand, besmeurd en vernederd door een of andere mongool. En als hij dan (zoals iedere normale man reageert) een tik terug geeft, is HIJ opeens de slechterik? HIJ moet worden vervolgd? Waarom krijgt HIJ geen gratis tickets als troost om te bekomen van deze laffe aanval?
Ik krijg echt koppijn van dit soort berichten. Hoe achterlijk, laf, zelfhatend moet je zijn om die terrorist ook nog te steunen en zijn slachtoffer te willen vervolgen. ZIJN SLACHTOFFER TE VERVOLGEN. Knetter-fucking-gek.
Kogel.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De premier zou het vast niet erg vinden dat hij voortaan overal een ei krijgt. Tot een gekkie het ei vervangt met een steen of poep.
Mee eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
Iemand van achteren aanvallen is buitengewoon laf en als je dan een tik krijgt moet je niet zeiken.
Die senator kan ik goed begrijpen. Die schrikt omdat hij van achteren aangevallen wordt en reageert daarop. Instinctief. Als het al te zwaar is hebben we daarvoor in het strafrecht zoiets als noodweer exces.
Bedenk ook dat hij niet weet waarmee hij aangevallen wordt of door wie. Lekker makkelijk om achteraf te zeiken over ‘het was maar een ei’. Maar zou iemand dat bij mij doen denk ik ook dat ik eerst de dreiging uitschakel en dan pas rustig ga kijken of het een ei is wat in mijn nek druipt of bv bloed.
Want een mes in je rug van een 17 jarige doet minder pijn dan van een 18 jarige.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar die tweede mep vind ik dan wel weer te ver gaan, wanneer je als volwassen man ziet dat het een kind betreft.
Was allemaal een split second en je staat vol van adrenaline.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar die tweede mep vind ik dan wel weer te ver gaan, wanneer je als volwassen man ziet dat het een kind betreft.
Oh. Omdat Fortuyn een taart in z'n smoel gedrukt kreeg en maanden later vermoord werd moeten we nu heel panisch reageren wanneer een puber een ei op een stompzinnige kop tikt?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Toen Pim Fortuyn door zo'n laffe kuthond getaart werd, reageerde men ook zo laconiek. Een paar maanden later was de lol er wel vanaf.
Hoe kom je in godsnaam bij een mes?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want een mes in je rug van een 17 jarige doet minder pijn dan van een 18 jarige.
quote:
Jij was het hier mee eens.quote:Bedenk ook dat hij niet weet waarmee hij aangevallen wordt of door wie. Lekker makkelijk om achteraf te zeiken over ‘het was maar een ei’. Maar zou iemand dat bij mij doen denk ik ook dat ik eerst de dreiging uitschakel en dan pas rustig ga kijken of het een ei is wat in mijn nek druipt of bv bloed.
Die eerste mep ja. Van de tweede vind ik dat hij genoeg tijd heeft zich te bedenken, of iig te realiseren dat het maar een kind is.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Was allemaal een split second en je staat vol van adrenaline.
Laten we wel wezen: jij bent dan ook geen senator. Dan dien je je gewoon te beheersen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
Laten we wel wezen ik zou dat uit reactie ook doen wanneer iemand mij vanachter aanvalt kind of niet.
Jongen is trouwens 17, een half jaar later was het wel ok geweest?
Bij de eerste mep ja. Daarna ziet hij dat het een kind is.quote:
Zit minder dan een seconde tussen. Maar goed, dat is inschatting en jij schat het anders in dan ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Die eerste mep ja. Van de tweede vind ik dat hij genoeg tijd heeft zich te bedenken, of iig te realiseren dat het maar een kind is.
Waarom sturen ze niet nog eens 20 man op. De vingers en tenen moeten ook elk in bedwang worden gehouden.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat die 17-jarige supersterk is.
[ afbeelding ]
5 man is net genoeg om hem onder controle te kunnen houden af.
Want senatoren worden standaard getraind in het incasseren van klappen?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: jij bent dan ook geen senator. Dan dien je je gewoon te beheersen.
Nee.quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Maar goed, ik vind dat de verontwaardiging beter gericht kan zijn op de werkelijk walgelijke dingen die deze meneer gezegd heeft naar aanleiding van de aanslagen dan op de emotionele reactie van een puber daarop.
Die vent is een gekozen volksvertegenwoordiger. Je kan en mag het oneens zijn met hem, maar geweld gebruiken (en ja, een ei tegen iemand zijn kop gooien is ook geweld) omdat zijn mening je niet aan staat, is fouter dan iemand die zijn mening verkondigt, hoe erg je er ook mee oneens bent.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Maar goed, ik vind dat de verontwaardiging beter gericht kan zijn op de werkelijk walgelijke dingen die deze meneer gezegd heeft naar aanleiding van de aanslagen dan op de emotionele reactie van een puber daarop.
Ja Rutte is echt kneiterlinks.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee.
Vind het altijd zo smerig van links dat ze tegen geweld zijn als het hun uitkomt. Gewoon hypocriet volk wat de wereld vernietigt.
rutte is geen van beide, hij rolt met de wind mee wanneer hem dat uitkomt.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja Rutte is echt kneiterlinks.
Wat word ik toch moe van dit soort volk.
Misschien moet je eens ophouden 'links' te zien als één homogene entiteit.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee.
Vind het altijd zo smerig van links dat ze tegen geweld zijn als het hun uitkomt. Gewoon hypocriet volk wat de wereld vernietigt.
Tot ik heb ervaren dat het niet zo is, zal ik ze allen generaliseren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ophouden 'links' te zien als één homogene entiteit.
Generaliseren laat je erg dom lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |