Nee, laten we in plaats daarvan de reactie erop en de kinderlijkheid van die mafkees overdrijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik keur het eitje niet goed hoor, maar laten we de grootte van deze 'aanslag' ook niet overdrijven.
Oké, is goed. Begin jij ermee?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:24 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nee, laten we in plaats daarvan de reactie erop en de kinderlijkheid van die mafkees overdrijven.
Laten we de klap op z’n muil dat dat joch krijgt, óók niet overdrijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik keur het eitje niet goed hoor, maar laten we de grootte van deze 'aanslag' ook niet overdrijven.
Dat geld stuurt hij overigens direct naar de slachtoffers van de aanslag:quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:46 schreef havanagila het volgende:
Dat is het hele punt, die jongen krijgt massaal steun, gratis concertkaartjes, en er is al geld voor hem ingezameld. Bizar.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Deze jongen is een ware held. Mag wat mij betreft een lintje krijgen.
Welk lesje eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:43 schreef Mariocash het volgende:
Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd.
Hij is inderdaad een held. Mogen er meer volgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:17 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat geld stuurt hij overigens direct naar de slachtoffers van de aanslag:
https://www.huffingtonpos(...)4b0d50544ff57f4?ncid
Deze jongen is een ware held. Mag wat mij betreft een lintje krijgen. En dat op die leeftijd.
Dat als je een ei op iemand zijn hoofd gooit, je een paar kan klappen kan verwachten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welk lesje eigenlijk?
Dat je kankerverwekkende klootzakken zoals deze senator maar beter hun goddelijke gang kunt laten gaan?
Belhamelstreek. Dat er meer mogen volgen!
Gewoon van een afstand gooien, moet nog zien of die ouwe lul wil rennen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:54 schreef Mariocash het volgende:
Dat als je een ei op iemand zijn hoofd gooit, je een paar kan klappen kan verwachten.
Dat is vast ook gewoon onderdeel van de senatorenopleiding, net als het stoïcijns incasseren van klappen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
moet nog zien of die ouwe lul wil rennen.
Jij had liever gewild dat het een lege drankfles was?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
Een ei op iemand z'n hersenpan stuk slaan maakt je een 'held' dezer dagen. Wat een mongolen heb je toch op deze wereld.
Belachelijk tot en met inderdaad. Durf overigens te wedden dat 9/10 fans niet eens weten wat die senator uberhaupt gezegd heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
Een ei op iemand z'n hersenpan stuk slaan maakt je een 'held' dezer dagen. Wat een mongolen heb je toch op deze wereld.
Sowieso had ie boter op zʼn hoofd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef havanagila het volgende:
Durf overigens te wedden dat 9/10 fans niet eens weten wat die senator uberhaupt gezegd heeft.
Wat hebben Fortuyn en z'n taarten er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:18 schreef BoneThugss het volgende:
Ja. Had-ie dat ei maar op een lege drankfles kapotgeslagen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij had liever gewild dat het een lege drankfles was?
Doet dat er toe dan? Walg verder net zo hard van die uitspraak, maar je houd je handjes gewoon thuis, klaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat hebben Fortuyn en z'n taarten er nou weer mee te maken?
Verder zou je je beter druk maken om de weerzinwekkende uitspraken die dit heerschap gedaan heeft.
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:29 schreef havanagila het volgende:
[..]
Doet dat er toe dan? Walg verder net zo hard van die uitspraak, maar je houd je handjes gewoon thuis, klaar.
Jij waarschijnlijk wel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij had liever gewild dat het een lege drankfles was?
Ik vind zoʼn ei wel oké.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:44 schreef thedeedster het volgende:
Jij waarschijnlijk wel?
Wees maar eerlijk; hoe ver had dit van jou mogen gaan?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind zoʼn ei wel oké.
Niet te hard gebakken, met een snuf zout en een rondje peper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |