Of 18 maart plein. Misschien na vandaag. Wie weet.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
17 November plein was logischer geweest.
gewoon alledrie sturen, kijken wie het eerste aankomt dusquote:Op maandag 18 maart 2019 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zitten hier in Utrecht ook op de grens tussen de drie Lifeliner-regio's.
https://nos.nl/artikel/22(...)ristisch-motief.htmlquote:In een tram in Utrecht zijn meerdere gewonden gevallen door schoten. Onduidelijk is nog wat er precies is gebeurd, maar de politie houdt rekening met een terroristisch motief.
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid volgt de gebeurtenissen op de voet. Premier Rutte heeft het coalitieoverleg onderbroken en spreekt van "een verontrustende situatie".
wat is dit nou weer voor opmerking?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:06 schreef Poepz0r het volgende:
Hopelijk loopt die gek niet bijv Capgemeni binnen ofzo dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Hadden ze van de week heel Urk preventief moeten arresteren of zo?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:01 schreef butz0rs het volgende:
[..]
In dit soort gevallen lijkt het me logischer om eerst alle mogelijke verdachten en mensen die meer informatie zouden kunnen hebben op te pakken. Stel dat het een terroristische aanslag is, dan wil je die zo snel mogelijk de kop in drukken.
twitter:christiaanpe twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:54:44Getuige schietpartij tegen @nrc: "Ik zat achterin de tram. Hij schoot om zich heen, maar leek te mikken op mensen die op de bankjes zaten - iedereen dook weg” https://t.co/bSINM36QlP reageer retweet
Zit je net iets dichterbij dan ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef speknek het volgende:
Komt wel heel dichtbij zo.
Ik bedoel, 100 meter.
Wat een horror weer. Je zal er maar net in zitten.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:christiaanpe twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:54:44Getuige schietpartij tegen @:nrc: "Ik zat achterin de tram. Hij schoot om zich heen, maar leek te mikken op mensen die op de bankjes zaten - iedereen dook weg” https://t.co/bSINM36QlP reageer retweet
Kanaleneiland.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:06 schreef Ketchupcurry het volgende:
Wellicht een 'bekend persoon' die neergeschoten is, dat ze daarom zo opschalen? Gezien ze ook zo gericht hebben geschoten?
Idd. Een tram ook, je kan geen kant opquote:Op maandag 18 maart 2019 12:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat een horror weer. Je zal er maar net in zitten.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:08 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Kanaleneiland.
Als er daar al bekende personen komen dan zijn het bekenden uit het programma 'opsporing verzocht'
Nog allahu akbar geroepen?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat een horror weer. Je zal er maar net in zitten.
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:06:32‼️MOGELIJKE TERREURDAAD UTRECHT ‼️ALLE MOSKEEEN IN/OM UTRECHT NU LOCKDOWN OP LAST VAN DE POLITIE ‼️STAY SAFE EVERYBODY ‼️ reageer retweet
Alleen als ze hoofddoekjes dragenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind zulke foto's altijd zo erg. Ik denk dan: Je zult je partner/ouder/kind denken te herkennen.
CAPSLOCK HALLOquote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef Odaiba het volgende:
twitter:nourdeenw twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:06:32‼️MOGELIJKE TERREURDAAD UTRECHT ‼️ALLE MOSKEEEN IN/OM UTRECHT NU LOCKDOWN OP LAST VAN DE POLITIE ‼️STAY SAFE EVERYBODY ‼️ reageer retweet
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef Odaiba het volgende:
Voor wie?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef Infection het volgende:
Komt wel goed uit zo net voor de verkiezingen...
Komt wel dichtbij nu.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Bizar dit. Ik zat vanmorgen nog in die tram onderweg naar werk.
Ja, ik wacht toch maar op een betrouwbare bronquote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef Odaiba het volgende:
Nog meer beveiligen + nog meer privacy opgeven. Ze moeten immers alles weten etc etc, vul zelf in.quote:
De waterschappen zullen hier goed garen bij spinnenquote:
En hoe zou je dat moeten weten? Het is of een zeer slordige afrekening, of een aanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef La_Moustache het volgende:
Je gaat toch niet allemaal heli's sturen, live-verslagen doen, coalitieoverleg afbreken als het een afrekening is.
Er zijn meerdere gewonden en de politie kan niet heel snel bepalen hoe of wat zonder wat meer onderzoek, dus ik snap wel dat je dan rekening houdt met het ergste scenario.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef La_Moustache het volgende:
Je gaat toch niet allemaal heli's sturen, live-verslagen doen, coalitieoverleg afbreken als het een afrekening is.
Normaal gesproken niet, maar misschien vanwege de timing wel (vanwege de aanslag in NZ).quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef La_Moustache het volgende:
Dat was niet de vraag. Hij bedoelde, voor welke partij/politici is dit gunstig.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog meer beveiligen + nog meer privacy opgeven. Ze moeten immers alles weten etc etc, vul zelf in.
Vriend van mij werkt voor Capgemeni in Utrecht. Probeer hem te appen hopelijk alles flex.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:10 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Het is een cliché maar dit komt serieus wel dichtbij nu. Schrik er wel van.
Ik vorige week nog.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Bizar dit. Ik zat vanmorgen nog in die tram onderweg naar werk.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel groot geweer overal bij me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |