Bij dat calamiteiten ziekenhuis is gezegd 20 gewondenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Er is is nog geen dader gepakt, aantal gewonden is niet bekend. Ik hoorde net mijn stiefzoon een vraag stellen. Hij is cameraman.
Het is zijn werk, maar brrrrr.
Waar luister jij, ik luister tv Utrecht en hoor niets dan alleen bij de tramquote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Sambalbaai het volgende:
Schietpartijen op meerdere locaties? Meerdere daders? Meerdere slachtoffers?
De persconferentie op NPO 1 en commentaar daar op.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar luister jij, ik luister tv Utrecht en hoor niets dan alleen bij de tram
Ze hebben het over 1 dader
Dat was te horen op tv NPO1.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb hierboven 2 keer en linkje met live feed achter een spoiilerquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat hier ook aan, dank je!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
heb hierboven 2 keer en linkje met live feed achter een spoiiler
O dat is raar, op tv Utrecht zeggen ze weer andersquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De persconferentie op NPO 1 en commentaar daar op.
Dat is ook in beeld, alleen nu verder weg.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar, op tv Utrecht zeggen ze weer anders
Ze zijn nu bezig met een inval in een flat.
Ja, je kan ze niet alle drie luisteren, ik luister naar rtv Utrecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
heb hierboven 2 keer en linkje met live feed achter een spoiiler
Ook wel logisch denk ik, op dit moment beter dat mensen niet teveel weten.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Crabapple het volgende:
Werd net op Nos gezegd dat er alleen een schietpartij is geweest bij de tram in Utrecht, maar ik denk dat we pas later zullen horen wat er echt allemaal is gebeurd.
geef het volk brood en spelenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Crabapple het volgende:
Werd net op Nos gezegd dat er alleen een schietpartij is geweest bij de tram in Utrecht, maar ik denk dat we pas later zullen horen wat er echt allemaal is gebeurd.
En dan op tv de camera's vol gericht op de a.s. actie. Een evt. dader kan het in de flat zelf op tv volgen, sorry hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook wel logisch denk ik, op dit moment beter dat mensen niet teveel weten.
Ja maar daar kan de politie zelf weinig aan doen denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan op tv de camera's vol gericht op de a.s. actie. Een evt. dader kan het in de flat zelf op tv volgen, sorry hoor
Nee, dat begrijp ik ook wel....maar ik zou er alles aan doen om die beelden te vermijden. Voor ieders veiligheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan de politie zelf weinig aan doen denk ik.
Ik hoop niet dat ze mensen gijzelen in die flat.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan de politie zelf weinig aan doen denk ik.
StemPLICHT in Belgie.quote:
Daadkracht politie laten zien, alsof alles onder controle is. Soort crowd control.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan op tv de camera's vol gericht op de a.s. actie. Een evt. dader kan het in de flat zelf op tv volgen, sorry hoor
Zijn wel lastige situaties denk ik, wat kan je wel en wat niet zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook wel....
Dat hoop ik ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze mensen gijzelen in die flat.
Oh.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
StemPLICHT in Belgie.
Maar goed, ik word naar van al die incidenten.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook wel....maar ik zou er alles aan doen om die beelden te vermijden. Voor ieders veiligheid.
Ja vreselijk was dat.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
in uto gaat het gezwam gewoon door
Utrecht code 5
herinner me haarscherp 9/11... de vreselijke ellende
BB liep toen .. iedereen totaal van de leg
en in het BB huis wist men niets .. werden niets verteld
kregen een dag later de krant
Je kan het ook maar beter niet wetenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
in uto gaat het gezwam gewoon door
Utrecht code 5
herinner me haarscherp 9/11... de vreselijke ellende
BB liep toen .. iedereen totaal van de leg
en in het BB huis wist men niets .. werden niets verteld
kregen een dag later de krant
Persmensen zijn zo brutaal als de beul. Voor hen zijn de drijfveren hun werk doen, geld verdienen etc. Politie heeft verschillende petten: soms is de pers lastig en op andere momenten worden ze juist ingeschakeld.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook wel....maar ik zou er alles aan doen om die beelden te vermijden. Voor ieders veiligheid.
oh die mening deel ik niet Dottquote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook maar beter niet weten
Geen aandacht aan die schenken is mijn mening
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Persmensen zijn zo brutaal als de beul. Voor hen zijn de drijfveren hun werk doen, geld verdienen etc. Politie heeft verschillende petten: soms is de pers lastig en op andere momenten worden ze juist ingeschakeld.
Ik kan je verhalen vertellen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Persmensen zijn zo brutaal als de beul. Voor hen zijn de drijfveren hun werk doen, geld verdienen etc. Politie heeft verschillende petten: soms is de pers lastig en op andere momenten worden ze juist ingeschakeld.
Al die gekken willen aandachtg, die moet je ze juist niet gevenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh die mening deel ik niet Dott
ik wil alles weten,..
oh fijn mopquote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn man is onderweg naar huis zonder problemen, lees ik net.
Utrecht - Uden....
dus ik zal het straks wel allemaal horen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
Utrecht - Uden....
Ahquote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
Utrecht - Uden....
Gelukkig!!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
Utrecht - Uden....
Ja, en een hoop geruchtenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
We horen lang niet alles wat er allemaal gebeurt. Ze houden nog veel onder de pet. Pas later horen we alles. Nu is het herhalen en herhalen van wat we al de hele dag te horen krijgen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn man is onderweg naar huis, zonder problemen, lees ik net.
Utrecht - Uden....
Nee zeker niet. Ik begrijp je ongerustheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kreeg al allemaal visioenen van een man die nog wel een achterdeur wist(dat zei hij) om naar de auto te gaan en naar huis te kunnen en dan tegengehouden zou worden door zo'n griezel met een wapen. en dat hij voor ik weet niet wie zou worden aangezien... ja je weet maar nooit hè?
Logisch.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kreeg al allemaal visioenen van een man die nog wel een achterdeur wist(dat zei hij) om naar de auto te gaan en naar huis te kunnen en dan tegengehouden zou worden door zo'n griezel met een wapen. en dat hij voor ik weet niet wie zou worden aangezien... ja je weet maar nooit hè?
Huh.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Dotteke het volgende:
Hij zit in de rabo bank zeggen mensen op rtv utrecht
Agenten met getrokken wapens bij de rabo bank In Utrechtquote:
Oh, ik hoorde en zag beelden van politie agenten die naar een winkelcentrum rende.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Agenten met getrokken wapens bij de rabo bank In Utrecht
Winkelcentrum kanaaleilandenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde en zag beelden van politie agenten die naar een winkelcentrum rende.
Misschien hetzelfde, Winkelcentrum Mova .....Kan dat?
Pff heftig allemaal.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Dit is bi j de rabobank aan de beneluxlaan
[ afbeelding ]
Ze maken er wel wat vanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Dit is bi j de rabobank aan de beneluxlaan
[ afbeelding ]
Ja, zolang dat ze niet weten wat het is,quote:
Ja, zag je net ook. Tenminste bij de rabo bank en ze zijn op meerder plekken bezig hoor ikquote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Mijn nichtje is vandaag begonnen te werken bij de politie Utrecht: Kanaaleilanden.![]()
Daar is even verder op een inval of gijzeling bezig, zegt ze.
Wens haar sterkte namens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Mijn nichtje is vandaag begonnen te werken bij de politie Utrecht: Kanaaleilanden.![]()
die krijgt een reprimanda .. mag nietquote:Op maandag 18 maart 2019 14:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat ze reageert op Facebook.
Heftig hoor, hoop dat ieder veilig zijn/haar werk kan doen!quote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef Sambalbaai het volgende:
O ok, ga ik doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die krijgt een reprimanda .. mag niet
zeg dat ze dr meuk opschoond
tip![]()
Niet op feestboek zitten, er is werk aan de winkelquote:Op maandag 18 maart 2019 14:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat ze reageert op Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |