Gelukkig!!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn man is onderweg naar huis zonder problemen, lees ik net.
Utrecht - Uden....
dus ik zal het straks wel allemaal horen.
Ja, en een hoop geruchtenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
We horen lang niet alles wat er allemaal gebeurt. Ze houden nog veel onder de pet. Pas later horen we alles. Nu is het herhalen en herhalen van wat we al de hele dag te horen krijgen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn man is onderweg naar huis, zonder problemen, lees ik net.
Utrecht - Uden....
dus ik zal het straks wel allemaal horen.
Nee zeker niet. Ik begrijp je ongerustheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kreeg al allemaal visioenen van een man die nog wel een achterdeur wist(dat zei hij) om naar de auto te gaan en naar huis te kunnen en dan tegengehouden zou worden door zo'n griezel met een wapen. en dat hij voor ik weet niet wie zou worden aangezien... ja je weet maar nooit hè?
Logisch.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kreeg al allemaal visioenen van een man die nog wel een achterdeur wist(dat zei hij) om naar de auto te gaan en naar huis te kunnen en dan tegengehouden zou worden door zo'n griezel met een wapen. en dat hij voor ik weet niet wie zou worden aangezien... ja je weet maar nooit hè?
Huh.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Dotteke het volgende:
Hij zit in de rabo bank zeggen mensen op rtv utrecht
Agenten met getrokken wapens bij de rabo bank In Utrechtquote:
Oh, ik hoorde en zag beelden van politie agenten die naar een winkelcentrum rende.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Agenten met getrokken wapens bij de rabo bank In Utrecht
Winkelcentrum kanaaleilandenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde en zag beelden van politie agenten die naar een winkelcentrum rende.
Misschien hetzelfde, Winkelcentrum Mova .....Kan dat?
Pff heftig allemaal.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Dit is bi j de rabobank aan de beneluxlaan
[ afbeelding ]
Ze maken er wel wat vanquote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
Dit is bi j de rabobank aan de beneluxlaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |