Ah, ik had heel lomp dat 'ledig' weggehaald....quote:
Geeeen probleem!quote:Op maandag 18 maart 2019 09:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ah, ik had heel lomp dat 'ledig' weggehaald....
Het staat er niet voor niets natuurlijk.
Nogmaals, dank je wel.
Ok kom ik ook wel even binnen vallen.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Jullie vallen op hele andere tijden binnen....
Ik heb ook werkelijk geen idee.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:39 schreef DKUp het volgende:
Oh ja woensdag, genieten. Waterschappen zou ik helemaal niet weten......
Wat is er met Utrecht?quote:
Eng wel, zit net het nieuws te kijken.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mogelijke terroristische aanslag in een of meerdere trams.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mogelijke terroristische aanslag in een of meerdere trams.
het nws dr over is toch om te jankenquote:
oh Mop....quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
En daarom schrok ik dus van die melding in de COS.
Mijn man werkt in Utrecht/Kanaleneiland zit in een groot scholencomplex en die is nu op slot en hij mag voorlopig niet weg. Dit i.v.m. met die schutter(s) die anders zomaar overal naar binnen kunnen.
Kreeg net telefoon met de vraag of ik gehoord had wat er gebeurd was.
pfff
Bah heftig zeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn man werkt in Utrecht/Kanaleneiland zit in een groot scholencomplex en die is nu op slot en hij mag voorlopig niet weg. Dit i.v.m. met die schutter(s) die anders zomaar overal naar binnen kunnen.
pfff
Jeetje, sterktequote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
pfff
Heel veel sterkte Chanel 😘quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef Chanel5 het volgende:
pfff
Hopen dat ze de dader te pakken hebben, ze zijn blijkbaar met een inval bezig.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Weet je dat ik me nu pas realiseer, gezien wat er allemaal op scholen gebeurd, dat mijn eigen man ook op een school werkt.
Komt waarschijnlijk omdat hij voor iets meer dan 2 jaar terug op het bestuursbureau voor voortgezet onderwijs werkte en nu dus op een school zelf.
Ik heb het nieuws nu ook aan staan.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hopen dat ze de dader te pakken hebben, ze zijn blijkbaar met een inval bezig.
Vreselijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hopen dat ze de dader te pakken hebben, ze zijn blijkbaar met een inval bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Brr eng beeld marechaussee met die grote wapens.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
live feed'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik denk dat dat ook het beste is tot er meer duidelijkheid is Chanelquote:Op maandag 18 maart 2019 12:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoor net dat de universiteit ook op slot zit, niemand erin en niemand eruit.
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
live te volgen
https://www.telegraaf.nl/video/3307926/live-schietpartij-utrecht
Op de nos tv1 ookquote:Op maandag 18 maart 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
live te volgen
https://www.telegraaf.nl/video/3307926/live-schietpartij-utrecht
De ellende is niet bij die school, het was uiteindelijk die tram, maar lekker voelt het idd niet.quote:
Was ook geschoten toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Moskee moest ook dicht.
Chanel, veel sterkte.
Ik dacht het wel. Kwam net de kamer in, dus kreeg het niet helemaal mee. Dus voordat ik valse info neerplemp...quote:
1 dode vooralsnog en meerdere gewonden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Kwam net de kamer in, dus kreeg het niet helemaal mee. Dus voordat ik valse info neerplemp...
quote:
Ja, dat heb ik wel meegekregen, maar het schieten bij de moskee kreeg ik niet goed mee.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1 dode vooralsnog en meerdere gewonden.
Ja volgens een meneer van vereniging Marokkaanse moskeeėn is er dichtbij een Moskee geschoten, daarom geeft hij advies om alle moskeeėn in Utrecht te sluiten. Hij wilde niet zeggen bij welke moskee er is geschoten.quote:
Gelukkig is het een eind weg dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De ellende is niet bij die school, het was uiteindelijk die tram, maar lekker voelt het idd niet.
Ik heb net even een berichtje gestuurd of hij wil laten weten van hoe of wat.
Sterkte !! Uni plus Campus en een school worden al uit voorzorg bewaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zei die woordvoerder van de moskee ja. Hij kon er verder niets over zeggen.
Moskee? Dat is dan nieuw want het ging over een tram in eerste instantie.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel meegekregen, maar het schieten bij de moskee kreeg ik niet goed mee.
Ik was ook net koffie aan het zetten en ving zoiets op.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Kwam net de kamer in, dus kreeg het niet helemaal mee. Dus voordat ik valse info neerplemp...
En iemand die gereanimeerd werd.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh verstond ik het toch goed.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zei die woordvoerder van de moskee ja. Hij kon er verder niets over zeggen.
Klopt, ook in Amsterdam schijnt het code 5 te zijn. (Bron NPO1)quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja volgens een meneer van vereniging Marokkaanse moskeeėn is er dichtbij een Moskee geschoten, daarom geeft hij advies om alle moskeeėn in Utrecht te sluiten. Hij wilde niet zeggen bij welke moskee er is geschoten.
Advies voor alle moskeeen in heel Nederland is de deuren te sluiten.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja volgens een meneer van vereniging Marokkaanse moskeeėn is er dichtbij een Moskee geschoten, daarom geeft hij advies om alle moskeeėn in Utrecht te sluiten. Hij wilde niet zeggen bij welke moskee er is geschoten.
Ja, en dan de wapens gericht op de bovenste verdieping vol in beeld......quote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Crabapple het volgende:
Vind het wel bizar dat de ' belegering' van een woning zo duidelijk in beeld wordt gebracht, mensen in die woning zien dat dan toch ook?
Mijn man had het over 500 meter.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gelukkig is het een eind weg dan.
Wel beter dat ze de school afsluiten, je weet het maar nooit.
Ik weet nog wel dat we op school een gewapende overvaller op bezoek hadden, was behoorlijk indrukwekkend al die politie met getrokken wapens.
En we hadden het niet eens echt in de gaten, ging zo snel allemaal.
Daar zat ik me ook al over te verbazen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Crabapple het volgende:
Vind het wel bizar dat de ' belegering' van een woning zo duidelijk in beeld wordt gebracht, mensen in die woning zien dat dan toch ook?
Ja, ongelooflijk ook zoveel mensen die langs lopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, en dan de wapens gericht op de bovenste verdieping vol in beeld......
Commentator Verbrugge moest opzij vd politie, hij zei ja, maar wij zijn van de tv.....
Ah gelukkig, dit is al erg genoeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk ook zoveel mensen die langs lopen.
Er is natuurlijk gevaar voor boobytraps.
Hoor net dat politiewoordvoerder zegt dat berichten over andere schietpartijen niet kloppen, dus dat van die moskee dus ook niet?
Nee klopt, dat is de officiele verklaring.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk ook zoveel mensen die langs lopen.
Er is natuurlijk gevaar voor boobytraps.
Hoor net dat politiewoordvoerder zegt dat berichten over andere schietpartijen niet kloppen, dus dat van die moskee dus ook niet?
Pfff, jij ook sterkte!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Er is is nog geen dader gepakt, aantal gewonden is niet bekend. Ik hoorde net mijn stiefzoon een vraag stellen. Hij is cameraman.
Het is zijn werk, maar brrrrr.
Er wordt niet bevestigd dat er dode zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niets overgehoord, alleen in een tramquote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel meegekregen, maar het schieten bij de moskee kreeg ik niet goed mee.
O daar heb ik niets van meegekregen, echt daar ook al.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
yep...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Sambalbaai het volgende:
Schietpartijen op meerdere locaties? Meerdere daders? Meerdere slachtoffers?
Ja, was al eerder gemeld. Schieten op meerdere locaties.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb ik niets van meegekregen, echt daar ook al.
Bij dat calamiteiten ziekenhuis is gezegd 20 gewondenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Er is is nog geen dader gepakt, aantal gewonden is niet bekend. Ik hoorde net mijn stiefzoon een vraag stellen. Hij is cameraman.
Het is zijn werk, maar brrrrr.
Waar luister jij, ik luister tv Utrecht en hoor niets dan alleen bij de tramquote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Sambalbaai het volgende:
Schietpartijen op meerdere locaties? Meerdere daders? Meerdere slachtoffers?
De persconferentie op NPO 1 en commentaar daar op.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar luister jij, ik luister tv Utrecht en hoor niets dan alleen bij de tram
Ze hebben het over 1 dader
Dat was te horen op tv NPO1.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb hierboven 2 keer en linkje met live feed achter een spoiilerquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat hier ook aan, dank je!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
heb hierboven 2 keer en linkje met live feed achter een spoiiler
O dat is raar, op tv Utrecht zeggen ze weer andersquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De persconferentie op NPO 1 en commentaar daar op.
Dat is ook in beeld, alleen nu verder weg.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar, op tv Utrecht zeggen ze weer anders
Ze zijn nu bezig met een inval in een flat.
Ja, je kan ze niet alle drie luisteren, ik luister naar rtv Utrecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
heb hierboven 2 keer en linkje met live feed achter een spoiiler
Ook wel logisch denk ik, op dit moment beter dat mensen niet teveel weten.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Crabapple het volgende:
Werd net op Nos gezegd dat er alleen een schietpartij is geweest bij de tram in Utrecht, maar ik denk dat we pas later zullen horen wat er echt allemaal is gebeurd.
geef het volk brood en spelenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Crabapple het volgende:
Werd net op Nos gezegd dat er alleen een schietpartij is geweest bij de tram in Utrecht, maar ik denk dat we pas later zullen horen wat er echt allemaal is gebeurd.
En dan op tv de camera's vol gericht op de a.s. actie. Een evt. dader kan het in de flat zelf op tv volgen, sorry hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook wel logisch denk ik, op dit moment beter dat mensen niet teveel weten.
Ja maar daar kan de politie zelf weinig aan doen denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan op tv de camera's vol gericht op de a.s. actie. Een evt. dader kan het in de flat zelf op tv volgen, sorry hoor
Nee, dat begrijp ik ook wel....maar ik zou er alles aan doen om die beelden te vermijden. Voor ieders veiligheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan de politie zelf weinig aan doen denk ik.
Ik hoop niet dat ze mensen gijzelen in die flat.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan de politie zelf weinig aan doen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |