quote:Op maandag 18 maart 2019 09:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Niet weten dat Jetten een algoritme is.
quote:
Jetten is een geprogrammeerde trekprop. Een slecht geprogrammeerde trekprop want die leugens van hem zijn zo doorzichtig als de pest.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef Hanca het volgende:
Ik vond Jetten in elk geval niet slecht bij het RTL debat (benieuwd naar vanavond). En hij is in elk geval duidelijk een groenere koers gaan varen dan Pechtold.
Ik heb niets met D66, maar ik vind de koers als klimaatpartij naast GroenLinks wel een goede.
Dit. Kreeg gisteren een lekker hypocriet reclamespotje te zien van D66 op Youtube dat je D66 moet stemmen voor goed onderwijs want zij zijn de onderwijspartij.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Het enige waar ie goed in is is jonge naïeve scholieren aantrekken die nog weinig hebben meegekregen van het debacle dat deze partij werkelijk is. Verder is het gewoon een D66 machine.
En dat meisje Sam noemenquote:Op maandag 18 maart 2019 09:55 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Dit. Kreeg gisteren een lekker hypocriet reclamespotje te zien van D66 op Youtube dat je D66 moet stemmen voor goed onderwijs want zij zijn de onderwijspartij.
D66 heeft de afschaffing van de Stufi mede mogelijk gemaakt, dan kun je je, als je goed bij je hoofd bent ten minste, toch geen onderwijspartij noemen?
Nee, het was een reclamespotje over het klimaat, "de gevaren van het klimaat", waarin alleen witblanke Nederlanders voorkwamen. Normaal doet D66 altijd zijn uiterste best om hun reclamespotjes divers te laten lijken maar in dit geval maakten ze een uitzondering.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:04 schreef Tyron het volgende:
ja ik zag d66 papier gebruiken voor reclame
dat is zo hypocriet als je doet alsof je om de natuur geeft
Toch weer wat spijkers op laag water gevonden. Hulde.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, het was een reclamespotje over het klimaat, "de gevaren van het klimaat", waarin alleen witblanke Nederlanders voorkwamen. Normaal doet D66 altijd zijn uiterste best om hun reclamespotjes divers te laten lijken maar in dit geval maakten ze een uitzondering.
Laag water? Misschien nu nog wel maar niet over 20 jaar , dan staat heel Nederland tot zijn knieën hoog in het water volgens Jetten.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch weer wat spijkers op laag water gevonden. Hulde.
Misschien is het wel gerecycled papier.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:04 schreef Tyron het volgende:
ja ik zag d66 papier gebruiken voor reclame
dat is zo hypocriet als je doet alsof je om de natuur geeft
Maar zijn de standpunten van D66 inhoudelijk ook gewijzigd?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:18 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het juist helemaal niets, en heb nu serieus twijfel waarop te stemmen.
VVD is sinds 2010 wat mij betreft geen optie meer, en Dijkhoff heeft daar zeker geen verandering in gebracht, juist niet.
Maar D66 onder Jetten kan ik ook helemaal niets mee, als ze nou eens een Boris vd Ham terug zouden halen naar Den Haag, of Kees Verhoeven naar voren zouden schuiven (hoewel die dat zelf wellicht niet wil), maar ik vind Jetten een vreselijke dweil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |