Dat overleeft hij misschien niet, dus gaat iets te verquote:Op zondag 17 maart 2019 21:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies.
Of voor straf een kruiwagen vol laten eten.
Hemarookworst bucket challenge?quote:Op zondag 17 maart 2019 21:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat overleeft hij misschien niet, dus gaat iets te ver
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:56 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ja echt wel!
Ik denk dat Niels de mol is...
Ik knabbel wel stiekem een paar hotdogs mee op dan.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat overleeft hij misschien niet, dus gaat iets te ver
Ik heb nu ook zin in een lekker rookworstjequote:Op zondag 17 maart 2019 21:07 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga morgen die krengen halen trouwens. Zin in nu.
Ik ookquote:Op zondag 17 maart 2019 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu ook zin in een lekker rookworstje
Dat klinkt goor als jij dat zegtquote:Op zondag 17 maart 2019 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu ook zin in een lekker rookworstje
Ik heb bij het duwen van die worstjes in die broodjes altijd een beetje een dubbel gevoelquote:Op zondag 17 maart 2019 21:07 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga morgen die krengen halen trouwens. Zin in nu.
Ik zat al te wachten op dit commentaarquote:Op zondag 17 maart 2019 21:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat klinkt goor als jij dat zegt
Ah geen idee. Kijk dat niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wacht tot de uitzending van De Mol online staat, duurt lang
Ik heb dat bij een ijsje eten al... eet ook heel ongemakkelijk ineens dan.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb bij het duwen van die worstjes in die broodjes altijd een beetje een dubbel gevoel(ik ben een beetje oversekst volgens mij
![]()
)
Zo rollen wij.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op dit commentaar
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:
Ben blij dat ik aan de verwachtingen voldoequote:Op zondag 17 maart 2019 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht
Nu moet ik aan dat filmpje dat van de week in de app stond denkenquote:Op zondag 17 maart 2019 21:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb dat bij een ijsje eten al... eet ook heel ongemakkelijk ineens dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |