Dat is geruststellend om te horen, dat bij jou de eetlust ook compleet weg was. En ja, ik heb ook wat overgewichtquote:Op maandag 18 maart 2019 18:16 schreef Ceviche het volgende:
Eetlust was hier ook compleet weg tot week 18 ofzo, zeker icm met een operatie is het niet heel gek dat je afgevallen bent, denk ik. Al is het altijd nuttig dat met je vk te bespreken
Ben nog steeds niet op m'n startgewicht trouwens (was 7 kilo afgevallen en in totaal maar 5 kilo aangekomen). Maar ik heb overgewicht, weet niet of dat bij jou zo is.
Ja, de misselijkheid/braken was met 13 weken wel over, ik dacht dat de eetlust dan wel terug zou komen maar dat duurde echt tot week 18/19. Vooral chocola vond ik ineens echt overrated. Snapte niet wat ik er ooit zo lekker aan vondquote:Op maandag 18 maart 2019 18:23 schreef Whoopje het volgende:
[..]
Dat is geruststellend om te horen, dat bij jou de eetlust ook compleet weg was. En ja, ik heb ook wat overgewicht
Ik had deze fase aan het einde van het tweede en begin van het derde trimester. Ineens 6 weken constant misselijk, onpasselijk van eetgeuren etc. Het is weer voorbij gegaan. In het begin vooral een enorme afkeer tegen vlees, terwijl ik een enorme vleeseter ben.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:23 schreef Whoopje het volgende:
[..]
Dat is geruststellend om te horen, dat bij jou de eetlust ook compleet weg was. En ja, ik heb ook wat overgewicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op de wereld gekomen en we liggen intens gelukkig thuis op de bank nu![]()
Lief! Ik moet/ga morgen of overmorgen met ontslag en dan kan ik wss in het kraamhotel maar als daar geen plek is naar het ronald mcdonaldhuis. Niet voor lang waarschijnlijk, maar het idee dat het misschien moet is genoeg voor paniek. Waarschijnlijk dat ik dan wel wat hulp kan gebruiken, want ik kan nog geen kant op.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef Sisu het volgende:
Mardy,
Wat een flitsende bevalling! Hopelijk gaat alles goed met jullie.![]()
Djoess,
Wat een spannende tijd beleef jij. Fijn dat je moeder even langs kan komen. Ik hoop dat de MRI goed gaat morgen. Laat je het weten als ik iets voor je kan doen? Woon redelijk dichtbij las ik.
Zet hem op en vergeet die vk aub. Sommige mensen moeten echt eens leren om op tijd hun mond te houden. Zou dit ook zeker terug koppelen bij de coördinator -hoe noem je zo iemand in het zieke huis eigenlijk? ) of tijdens je afsluitende gesprek.
Je doet het super en jouw mooie meisje ook!
Cho,
Wat bizar dat ze niet bereikbaar waren. Dat zoiets uberhaubt mogelijk is?
Fijn dat het goed was. Ik verbaas me eigenlijk dat je kindje er nog niet is. Vannacht had ik gedroomd dat je bevallen was![]()
Hier ging het vandaag heerlijk. Voor het eerst in tijden Mn dag goed door gekomen. Beetje jammer dat ik op de terugweg naar huis zo’n trek had in de Mac dat we dus savonds zo’n smerig menu op hebben. Ik kon er helemaal niet van genieten. Idee was lekkerder dan de uitvoering zullen we maar zeggen.
nu blijf ik het maar opboeren en is Mn buik keihard van al het gas in Mn buik.
Manlief staat al 25 min met onze dochter onder de douche. 25 min! Ze hebben zooooooo’n lol. Heerlijk om die geluiden van een intens lachend kind te horen. Of zinnetjes als: papa, jij bent mijn allerlieverdes.![]()
Je bent mijn allerliefste vriendje he.
Veeg me op. Plasje. Weekdier. Smelt.![]()
Ela
Ik heb ook geen vrienden of familie die me trakteren op een babyshower of blessing, maar scheelt dat ik die verwachting ook niet had. Vier ook nooit Mn verjaardag.
waarschijnlijk ga ik over een tijdje huilen en roepen dat niemand van me houdt, ik alles altijd maar moet regelen omdat er anders nooit wat gebueurt en ga zo maar door. Niets zo veranderlijk als een vrouw![]()
Maar lieverd, ik omhels je met 1000 armen en draag je een énorm warm hart toe. Van een afstandje bewonder ik je en geniet van al je reacties hier. Jij en de andere dames hier zijn mijn blessing groepje.
Enorm
Bedankt daarvoor
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Sorry VFT, ik heb voorgedrongen. Om 19.40 vanavond isGefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op de wereld gekomen en we liggen intens gelukkig thuis op de bank nu![]()
Ja dat bedacht ik me gisteren ineens, dat je waarschijnlijk nog niet hebt mogen buidelen omdat ze dan zou opwarmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:20 schreef Djoess het volgende:
Goede nieuws is dat de mri pas voor woensdagavond gepland staat (en de uitslag voor donderdag) en dat ik daardoor woensdag overdag de hele dag kan en mag buidelen. Dan kan ik gewoon voor het eerst ever mijn kind vasthouden
Ach wat sneu voor je grote.quote:En morgen komt mijn grote hierheen, daar kijk ik erg naar uit. Ik mis haar zo en ze eet niet omdat zij mij zo mist.
Ja. Tot gisteren had ik daar zelf eigenlijk niet eens zo bij stil gestaan, gelukkig. Maar morgen mag het! En al zijn er wel beschadigingen op de mri, het is heel knap dat ze al haar reflexjes binnen 24 uur hersteld heeft. Dus ik schommel nog een beetje door tussen hoop en vrees tot donderdag.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me gisteren ineens, dat je waarschijnlijk nog niet hebt mogen buidelen omdat ze dan zou opwarmen.
[..]
Ach wat sneu voor je grote.
Veel knuffels in te halen dus met beide meisjes, geniet ervan!
Dankje <3 minimens ligt sinds vannacht te chillen onder een blauwe lamp. Gewoon. Échte baby probleempjes xDquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:21 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat spannend @:Djoess. Hopelijk is alles goed. Het is weø een mooi kindje zeg 😍
Leintjuh van harte!!
In overleg is er een hoop mogelijk bij t rmd, Ik kan je uit ervaring vertellen dat het een heel warme plek is, ik heb 12 dagen in Utrecht gezeten en t valt echt mee... Ik woon helaas niet in de buurt meer van het sophia anders hadden jullie zo bij mij kunnen logeren. Heel veel sterktequote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:20 schreef Djoess het volgende:
[..]
Lief! Ik moet/ga morgen of overmorgen met ontslag en dan kan ik wss in het kraamhotel maar als daar geen plek is naar het ronald mcdonaldhuis. Niet voor lang waarschijnlijk, maar het idee dat het misschien moet is genoeg voor paniek. Waarschijnlijk dat ik dan wel wat hulp kan gebruiken, want ik kan nog geen kant op.
(Nu ik erover nadenk, dan moet ik wss gewoon terug naar Haarlem want als kraamvrouw mag je helemaal niet alleen in het rmhuis)
Goede nieuws is dat de mri pas voor woensdagavond gepland staat (en de uitslag voor donderdag) en dat ik daardoor woensdag overdag de hele dag kan en mag buidelen. Dan kan ik gewoon voor het eerst ever mijn kind vasthouden <3 òp mijn verjaardag. En morgen komt mijn grote hierheen, daar kijk ik erg naar uit. Ik mis haar zo en ze eet niet omdat zij mij zo mist.
Overigens hebben jullie gelijk over die vk. Stomme koe. Vandaag de zaalarts gesproken en die was best positief.
Wij zijn een complete maxi cosi kwijt. Geen idee waar we wat dat ding hebben opgeborgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:17 schreef Flav het volgende:
Gefeliciteerd Leintjuh!![]()
Geniet van jullie zoon.
Ja hoor, we zijn de maxi cosi zitverkleiner kwijt.
Ik had al een voorgevoel toen ik hem destijds bij V eruit haalde![]()
Ik zal hem wel TE goed opgeborgen hebben waardoor ik hem nu nergens meer kan vinden.
En met het geheugenverlies heb ik geen idee waar.
Een schrale troost: ik kocht in de afgelopen maanden twee nieuwe bedden, drie kasten, een robotstofzuiger, een nieuwe droger, een maxi cosi en nog wat andere dingen. Weinig nieuwe kleding, want dat hebben we nog. Ik geloof dat deze zwangerschap me meer geld heeft gekost dan de vorige.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:23 schreef pinquit het volgende:
M'n hormonen smijten met geld en ik vind het maar vervelend
Had verwacht dat zo'n derde niet zoveel zou kosten
Ik relativeer ineens alles door te vergelijken met de weekboodschappen. "dat eten we elke week gewoon op, en dit-of-dat gaat wel wat langer mee dan dat!"
Laten we nu ook nog eens best flink wat aan onze weekboodschappen kwijt zijnDus het meeste wat ik WIL (en wel NU), is goedkoper dan dat dus komt er gewoon
![]()
Hier is alles aangeschaft met het idee dat het hopelijk nog een 2e (en wellicht ook 3equote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoor hier niet, maar ik dacht serieus laatst dat we misschien toch maar een tweede moesten beginnen, want dan konden we het kamertje en de maxi cosi en kleertjes en beddengoed en cosleeper en speelmat en box...enz. tenminste nog een keer gebruiken
Grapjas! Ik kan toch pas na de 21e bevallen?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef Sisu het volgende:
Cho,
Wat bizar dat ze niet bereikbaar waren. Dat zoiets uberhaubt mogelijk is?
Fijn dat het goed was. Ik verbaas me eigenlijk dat je kindje er nog niet is. Vannacht had ik gedroomd dat je bevallen was![]()
1 jaar en 9 maanden. Of heb je dan geen duo kinderwagen nodig? Ik moet mij daar nog heel erg in verdiepen. Hoeveel schelen jou kindjes straks als de baby geboren is? Ook zo iets toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Bella hoe veel schelen N en de baby straks?
Pinq, wat lief zo
Ikea! Maar hij is maar 40cm diep, dus er past geen normaal aankleedkussen op. Daarom moest ik dus uiteindelijk toch dat belachelijk dure maar oh zo schattige en mooie verschoonmandje kopenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:46 schreef BellaaElisa het volgende:
@:Pinquit die commodewaar is die van?
Meerijdplankje? Onze oudste en (straks) middelste schelen 1 jaar en 11 maanden, meerijdplankje was een groot succes.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:19 schreef BellaaElisa het volgende:
Gefeliciteerd Leintjuh![]()
Wij kunnen ook alles hergebruiken. Alleen de kinderwagen moet denk een duo worden, mocht het een jongentje zijn jongens kleertjes want alles is nu roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |