We wachten op een klacht van PETAquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooie poster hoorZe zijn lekker creatief bezig daar in Belgie
Ik ben voorquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:25 schreef Rudicio het volgende:
[..]
6 renners per ploeg.
Toch wil ik dat wel eens zien als test in bijv een Dauphiné
Dat wordt juist makkelijker als er meer ploegen in de wedstrijden mogen starten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Want het is zo gemakkelijk om sponsors te vinden.
Ik zie ze voorlopig niet in de rij staan, zelfs niet bij Quick-Step.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat wordt juist makkelijker als er meer ploegen in de wedstrijden mogen starten.
En Puck rijdt em uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Lorena Wiebes wint de vrouweneditie.
JUICHEN
Daar zou ik met een grote boog overheen schansspringenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:50 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Roglic een relatie met zijn zus?
[ afbeelding ]
Niks mis mee imho.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:51 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Daar zou ik met een grote boog overheen schansspringen
Water Natuurlijk! bij de waterschappen.quote:
Altijd gevaarlijk, die rechte brede wegen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
Een chute deluxe. RIP aan de nabestaanden.
Wat leuk, ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Water Natuurlijk! bij de waterschappen.
Nee, niemand. (lol)quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog Pelucchi opgesteld? haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |