kutquote:Op zondag 17 maart 2019 20:15 schreef madam-april het volgende:
Nog 10 minuten tot Luizenmoeder genot
Gelukkig, het is achter de rugquote:Op zondag 17 maart 2019 20:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nu weer beter gelukkig
Zo effe paar biertjes erin en dan weer opgeladen.
Hoe ist met jou dan?
Ja ik was blij toe toen ik naar huis konquote:Op zondag 17 maart 2019 20:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gelukkig, het is achter de rug.
Wel goed hoor. Ben Miljoenenjacht aan het kijken op tv en Dordrecht doet mee bij 1 van de vakken.
Ken je het programma?
Had het wel met je te doen hoorquote:Op zondag 17 maart 2019 20:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik was blij toe toen ik naar huis kon
Heb er wel eens van gehoord, maar kijk geen tv eigenlijk dus niet echt. Is dat met die koffertjes?
wil het kijjjjjjjjkenquote:
Ik beloof dat ik alles in een spoiler zal zetten goed?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wil het kijjjjjjjjken
zometeen herhaling maar, ik wil geen spoilers over wat die gekke directeur nu weer voor malle dingen doet hahaaaaatjes
Ja, leuk was het niet, maar overleefd dus we gaan doorquote:Op zondag 17 maart 2019 20:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Had het wel met je te doen hoor.
Ja, het spel met de koffers inderdaad.
Haha neejoh, praat er maar over.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik alles in een spoiler zal zetten goed?
Ik zou heel andere dingen met Jennifer Hofman doen dan haar in een spoiler zettenquote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha neejoh, praat er maar over.
Je mag wel pics van jennifer hofman in een spoiler zetten.
Ja maar dat mag niemand zien vandaar de spoiler ;dquote:Op zondag 17 maart 2019 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou heel andere dingen met Jennifer Hofman doen dan haar in een spoiler zetten
Even snel opgezet ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 20:15 schreef madam-april het volgende:
Nog 10 minuten tot Luizenmoeder genot
Ik hou die dingen liever helemaal privequote:Op zondag 17 maart 2019 20:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar dat mag niemand zien vandaar de spoiler ;d
quote:Op zondag 17 maart 2019 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha neejoh, praat er maar over.
Je mag wel pics van jennifer hofman in een spoiler zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |