Klopt. Er is alleen één probleem...quote:Op maandag 18 maart 2019 09:56 schreef Tyron het volgende:
champions league winnen en niemand heeft het over de wedstrijd tegen AZ
Vooral goed voor PSV dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het zeker geen geslaagd seizoen wanneer we geen kampioen zijn geworden. Prestaties in CL compenseert het wel een beetje omdat ik niet had verwacht dat we zo ver konden komen en het voetbal was schitterend.
Maar met de kwaliteiten van dit team mag je niet zoveel punten laten liggen. Ik denk dat vroege start en gebrek aan rust voor de WK-gangers ons wel parten speelt. Daarom is huidige Europese campagne van Ajax ook mooi voor de coefficienten. Hopelijk presteren we komende jaren collectief beter en bieden we onze clubs betere uitgangsposities.
Zul je zien dat ze dan weer elders gaan klagen over competitievervalsing...quote:Op maandag 18 maart 2019 09:59 schreef Tyron het volgende:
knvb had gewoon 3 punten moeten geven zonder de wedstrijd te hoeven spelen
Eens, maar de geschiedenis laat zien dat we van Feyenoord helemaal niks hoeven te verwachten en van PSV ook bijzonder weinig.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit seizoen wellicht ja. Op langer termijn hopelijk voor alle Nederlandse clubs.
als ze dan 2 keer verliezen staat ajax mogelijk bovenaan, om het dan tegen utrecht weer te verspelenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Houniet het volgende:
Het volledige PSV-programma:
Zondag 31 maart: Ajax - PSV
Donderdag 4 april: PSV - PEC Zwolle
Zondag 7 april: Vitesse - PSV
Zondag 14 april: PSV - De Graafschap
Zondag 21 april: PSV - ADO Den Haag
Donderdag 25 april: Willem II - PSV
Zondag 28 april: PSV - Heracles Almelo
Zondag 12 mei: AZ - PSV
Het volledige Ajax-programma
Zondag 31 maart: Ajax - PSV
Woensdag 3 april: FC Emmen - Ajax
Zaterdag 6 april: Willem II - Ajax
Zondag 14 april: Ajax - Excelsior
Zondag 21 april: FC Groningen - Ajax
Woensdag 24 april: Ajax - Vitesse
Zondag 28 april: De Graafschap - Ajax
Zondag 5 mei: Willem II - Ajax - bekerfinale
Zondag 12 mei: Ajax - FC Utrecht
Ik denk dat PSV het in Amsterdam en Arnhem moeilijk gaat krijgen maar verder weinig punten meer verspeeld.
maar dat bedoel ik dan ook wel als ik zeg dat ik dit een prima seizoen vind dusver.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens, maar de geschiedenis laat zien dat we van Feyenoord helemaal niks hoeven te verwachten en van PSV ook bijzonder weinig.
Hier verschillen we van mening en dat mag ook. Ik zou vol voor de titel gaan als prioriteit.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dat bedoel ik dan ook wel als ik zeg dat ik dit een prima seizoen vind dusver.
ik heb liever dat het in de eredivise af en toe niet om aan te zien is en er punten hopeloos worden verspeeld.
dan dat er europees gewoon nooit wat van terecht komt.
zo'n psv, leuk dat ze telkens kampioen worden, maar die zijn ook wel na de winter overal in klaar verder.
AlS PSV'er zo eens met jouw post. Leuk dat kampioen worden, maar doe er dan ook iets nuttigs mee voor het Nederlands voetbal. Zoals Ajax dat nu wel geweldig doet.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop vooral dat een psv eindelijk eens wat beter gaat presteren in europa.
als ajax het dan ook blijft doen kan je eindelijk weer eens die top 10 binnenstromen en gaan denken aan de toekomst in plaatst van zoals nu maar proberen aan te haken
Laat staat hoe ze voetballen, zelfs thuis met nog 20 min te gaan, aanvaller eraf voor een verdediger.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:28 schreef Simmertje het volgende:
Maar het blijft mij verbazen dat PSV supporters het zou makkelijk slikken dat zij al jaren het lachertje van Europa zijn.
Je bent geneigd om te zeggen: op de laatste dag gaan ze het niet verspelen, maar ja, de historie laat wat anders zien.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ze dan 2 keer verliezen staat ajax mogelijk bovenaan, om het dan tegen utrecht weer te verspelen
#chokegenot
De laatste overwintering in de CL voor dit seizoen was gewoon PSV.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dat bedoel ik dan ook wel als ik zeg dat ik dit een prima seizoen vind dusver.
ik heb liever dat het in de eredivise af en toe niet om aan te zien is en er punten hopeloos worden verspeeld.
dan dat er europees gewoon nooit wat van terecht komt.
zo'n psv, leuk dat ze telkens kampioen worden, maar die zijn ook wel na de winter overal in klaar verder.
dit, exact dit dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:28 schreef Simmertje het volgende:
Ik wil absoluut weer een kampioenschap hebben, gewoon om het feit dat je uiteindelijk voetbal speelt om de prijzen. Maar ben het ook eens met hierboven uiteindelijk zeggen die kampioenschappen gewoon bar weinig in het voetbal. Ik herinner mij wel het seizoen 2002-2003 vanwege de Europese campagne, maar het seizoen 2012-2013 kan ik mij vrij weinig van herinneren. Europese successen blijven gewoon veel langer hangen. Dat wil niet zeggen dat ik er niet enorm van baal als we dit jaar weer geen kampioen worden.
Maar het blijft mij verbazen dat PSV supporters het zou makkelijk slikken dat zij al jaren het lachertje van Europa zijn.
mag ik vragen waarom jullie het dan nog zo naar je zin hebben met psv? elk jaar wordt er weer een polonaise gelopen lijkt het.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
AlS PSV'er zo eens met jouw post. Leuk dat kampioen worden, maar doe er dan ook iets nuttigs mee voor het Nederlands voetbal. Zoals Ajax dat nu wel geweldig doet.
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De laatste overwintering in de CL voor dit seizoen was gewoon PSV.
In een poule met Tottenham, Barcelona en Inter is het vrij lastig om nuttig te zijn voor het Nederlandse voetbal, niet? PSV heeft met de kwaliteiten die ze hebben bijna het maximale uit het CL avontuur van dit jaar gehaald.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:30 schreef Ciscus het volgende:
[AlS PSV'er zo eens met jouw post. Leuk dat kampioen worden, maar doe er dan ook iets nuttigs mee voor het Nederlands voetbal. Zoals Ajax dat nu wel geweldig doet.
daar zitten ze niet elk jaar inquote:Op maandag 18 maart 2019 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In een poule met Tottenham, Barcelona en Inter is het vrij lastig om nuttig te zijn voor het Nederlandse voetbal, niet? PSV heeft met de kwaliteiten die ze hebben bijna het maximale uit het CL avontuur van dit jaar gehaald.
ik denk er toch iets anders over, de prijzen die je kan winnen moet je gewoon winnen en dan kan het ook weleens misgaan maar het gaat nu te vaak mis.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:28 schreef Simmertje het volgende:
Ik wil absoluut weer een kampioenschap hebben, gewoon om het feit dat je uiteindelijk voetbal speelt om de prijzen. Maar ben het ook eens met hierboven uiteindelijk zeggen die kampioenschappen gewoon bar weinig in het voetbal. Ik herinner mij wel het seizoen 2002-2003 vanwege de Europese campagne, maar het seizoen 2012-2013 kan ik mij vrij weinig van herinneren. Europese successen blijven gewoon veel langer hangen. Dat wil niet zeggen dat ik er niet enorm van baal als we dit jaar weer geen kampioen worden.
Zeker gezien de prestaties van PSV in de EL afgelopen jaren, daarnaast is Inter echt helemaal niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |