SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Gelukkig heb ik dat wel vaker gezien in de eerst helft in Alkmaar, waarna het in de tweede helft een stuk beter werd.quote:
Dan zou het de tweede helft in ons voordeel moeten zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze kunnen dus niet omgaan met de wind
Daar hoop ik dan maar op, want anders is die 31 maart ook voor jan lulquote:Op zondag 17 maart 2019 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat wel vaker gezien in de eerst helft in Alkmaar, waarna het in de tweede helft een stuk beter werd.
Nja bij AZ hielp het ook niet mee bij hun schotenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou het de tweede helft in ons voordeel moeten zijn
Alleen om weer in te lopen, en daarna weer hopen dat PSV punten gaat verspelen ergens terwijl Ajax alles wint.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op, want anders is die 31 maart ook voor jan lul
Ik heb echt geen zin in een martelgang van 8 wedstrijden met 2 punten achterstand wetende dat je die toch niet gaat inhalen.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen om weer in te lopen, en daarna weer hopen dat PSV punten gaat verspelen ergens terwijl Ajax alles wint.
Achja dan maar de CL winnen.
PSV lukt het wekelijks ja, maar Ajax ...quote:Op zondag 17 maart 2019 15:31 schreef manny het volgende:
lafjes de 0-1 erin prikken en met de overwinning naar huis. dat kan prima.
PSV dan maar winnen in de ArenA (lol)quote:Op zondag 17 maart 2019 15:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in een martelgang van 8 wedstrijden met 2 punten achterstand wetende dat je die toch niet gaat inhalen.
In eigen doel natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2019 15:41 schreef Heeinz het volgende:
Als ik bij AZ zou spelen had ik vandaag een hattrick gemaakt
Doe dat dan maar.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV dan maar winnen in de ArenA (lol)
Die beker boeit mij echt totaal niet he, alleen in combinatie met de titel. Kansloos ieder jaar weer opnieuw.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is echt te kansloos voor woorden. Je weet dat je hier moet winnen om nog mee te doen voor het kampioenschap, en dan laat je dit zien. Waardeloos.
Bekertje pakken, CL leuk eindigen, 300 miljoen aan transfers pakken en nooit maar dan ook echt nooit meer over dit seizoen praten.
En Ajax niet?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon van PSV winnen, die zullen verder ook nog wel twee á drie puntjes morsen.
En dan kom je aan het einde 1 of 2 puntjes tekort.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon van PSV winnen, die zullen verder ook nog wel twee á drie puntjes morsen.
Lassie gaat dat inderdaad zo zeggen na de wedstrijdquote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Indek genotquote:Op zondag 17 maart 2019 16:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is trouwens een gigantische opsteker voor onze vrienden van PSV, die komen over twee weken gewoon een lekker potje ballen door achterover te leunen en Ajax weg te counteren. Die hebben echt het weekend van hun leven.
Niks lukt. Slechtste wedstrijd van het seizoen, na die tegen Heerenveen.quote:
Heracles-uit was nog slechter.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niks lukt. Slechtste wedstrijd van het seizoen, na die tegen Heerenveen.
Wat? Van de koppositie potentieel kwijtraken naar Ajax op 5 punten zetten, dat is een fantastische boost voor je moraal. Zeker twee weken voordat die wedstrijd tegen Ajax is.quote:
Gewoon fel, man tot man gevecht maken. Daar kan Ajax niet tegenop.quote:
Heracles en Feyenoord uit vergeten?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niks lukt. Slechtste wedstrijd van het seizoen, na die tegen Heerenveen.
Het is gewoon voetballend niet goed genoeg vandaag, nu weer allemaal voorzetjes meh.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gewoon fel, man tot man gevecht maken. Daar kan Ajax niet tegenop.
Ik vond qua impact die van Heerenveen erger. Daar had je gewoon de koppositie kunnen pakken. En dan krijg je 4 goals om je oren. Mentaal zijn ze zo zwak, niet normaal.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heracles en Feyenoord uit vergeten?
En je geen bank hebtquote:Op zondag 17 maart 2019 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoveel wedstrijden gaat natuurlijk ook uiteindelijk zijn tol eisen.
Het is jammer, maar dat kan gebeuren wanneer je op drie fronten wil meestrijden.
Ja dat is wel een flink minpunt waardoor je niet kan rouleren, op één á twee posities na dan.quote:
Noa Lang , Labyrat , Draufganger , Veltmanquote:Op zondag 17 maart 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een flink minpunt waardoor je niet kan rouleren, op één á twee posities na dan.
Dan moet je met 10 man gaan spelenquote:
Nja het is niet makkelijk om de nieuwe De Ligt of de nieuwe Ziyech ook op de bank te hebben natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noa Lang , Labyrat , Draufganger , Veltman
Schandalig
Nee maar je kan wel mensen halen die het niveau niet zo schandalig naar nemen beneden laten gaan .quote:Op zondag 17 maart 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is niet makkelijk om de nieuwe De Ligt of de nieuwe Ziyech ook op de bank te hebben natuurlijk.
Maar dat is wel een verbeterpunt voor volgend jaar ja.
Ik denk niet dat deze nederlaag ligt aan het feit dat er teveel mooi weer voetballers meedoen, heb er genoeg strijd zien leveren.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee maar je kan wel mensen halen die het niveau niet zo schandalig naar nemen beneden laten gaan .
En een paar spelers kopen die geen mooi weer voetballers zijn kan ook best helpen..
Tadic en Blind heb ik niet zien strijden hoor . Net zoals in die andere uitwedstrijden waarin het niet lekker ging tegen PSV , Feyenoord en nu ook AZquote:Op zondag 17 maart 2019 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze nederlaag ligt aan het feit dat er teveel mooi weer voetballers meedoen, heb er genoeg strijd zien leveren.
Maar conditie speelt gewoon ook een rol, zwaar programma voor veel spelers die dat niet echt gewend zijn (Frenkie zijn eerste volledige seizoen als basisspeler bijvoorbeeld).
Die gasten hebben de zondag van hun leven.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:14 schreef Vriezzer het volgende:
Genot.
Dit blijft 2 weken doordreunen. PSV kan op een roze wolk naar de Arena.
Je mist aansluiting op het middenveld maar wisselt niet op het middenveld.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noa Lang , Labyrat , Draufganger , Veltman
Schandalig
Die commentator zei net dat Tadic ook terugkomt van een buikgriepje dus die zal niet helemaal fit zijn.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tadic en Blind heb ik niet zien strijden hoor . Net zoals in die andere uitwedstrijden waarin het niet lekker ging tegen PSV , Feyenoord en nu ook AZ
Absoluut. Die vieren nog snel een feestje voor ze naar de nationale teams gaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die gasten hebben de zondag van hun leven.
Dat zagen we net weer bij die vrije trapquote:Op zondag 17 maart 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die commentator zei net dat Tadic ook terugkomt van een buikgriepje dus die zal niet helemaal fit zijn.
Van Bommel danquote:Op zondag 17 maart 2019 16:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Absoluut. Die vieren nog snel een feestje voor ze naar de nationale teams gaan.
Zuur seizoen hoor als je er nu kansloos afgaat tegen Juve.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:05 schreef TLC het volgende:
PSV wint de Eredivisie en Ajax de CL, is wel zo netjes verdeeld
Dat zou PSV sowieso wel doen.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van Bommel dandie zit met een stijve op de bank, die had echt niet verwacht dat hij zo’n prachtig kado zou krijgen van Ajax. Die gaat vol op de counter over twee weken.
Wel het continu choken in de eredivisie. Blijkbaar was CL meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo typisch vind ik een kwartfinale CL niet.
En volgend jaar ook alvast als we ons hele elftal verkopen en Overmars weggaat.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap
Ik durf daar echt pas aan te denken mochten we winnen in die UFO van jullie, moet ik eerlijk zeggen. Ajax is namelijk wisselvallig, maar PSV is week in week uit ruk.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2019 16:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wel het continu choken in de eredivisie. Blijkbaar was CL meer geluk dan wijsheid.
quote:Op zondag 17 maart 2019 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach zwarte cijfers hé . Heel belangrijk voor het bedrijf , en ook een beetje voor de voetbalclubquote:Op zondag 17 maart 2019 16:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En volgend jaar ook alvast als we ons hele elftal verkopen en Overmars weggaat.
Dit ligt niet alleen maar aan choken.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wel het continu choken in de eredivisie. Blijkbaar was CL meer geluk dan wijsheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |