SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Gelukkig heb ik dat wel vaker gezien in de eerst helft in Alkmaar, waarna het in de tweede helft een stuk beter werd.quote:
Dan zou het de tweede helft in ons voordeel moeten zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze kunnen dus niet omgaan met de wind
Daar hoop ik dan maar op, want anders is die 31 maart ook voor jan lulquote:Op zondag 17 maart 2019 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat wel vaker gezien in de eerst helft in Alkmaar, waarna het in de tweede helft een stuk beter werd.
Nja bij AZ hielp het ook niet mee bij hun schotenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou het de tweede helft in ons voordeel moeten zijn
Alleen om weer in te lopen, en daarna weer hopen dat PSV punten gaat verspelen ergens terwijl Ajax alles wint.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op, want anders is die 31 maart ook voor jan lul
Ik heb echt geen zin in een martelgang van 8 wedstrijden met 2 punten achterstand wetende dat je die toch niet gaat inhalen.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen om weer in te lopen, en daarna weer hopen dat PSV punten gaat verspelen ergens terwijl Ajax alles wint.
Achja dan maar de CL winnen.
PSV lukt het wekelijks ja, maar Ajax ...quote:Op zondag 17 maart 2019 15:31 schreef manny het volgende:
lafjes de 0-1 erin prikken en met de overwinning naar huis. dat kan prima.
PSV dan maar winnen in de ArenA (lol)quote:Op zondag 17 maart 2019 15:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in een martelgang van 8 wedstrijden met 2 punten achterstand wetende dat je die toch niet gaat inhalen.
In eigen doel natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2019 15:41 schreef Heeinz het volgende:
Als ik bij AZ zou spelen had ik vandaag een hattrick gemaakt
Doe dat dan maar.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV dan maar winnen in de ArenA (lol)
Die beker boeit mij echt totaal niet he, alleen in combinatie met de titel. Kansloos ieder jaar weer opnieuw.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is echt te kansloos voor woorden. Je weet dat je hier moet winnen om nog mee te doen voor het kampioenschap, en dan laat je dit zien. Waardeloos.
Bekertje pakken, CL leuk eindigen, 300 miljoen aan transfers pakken en nooit maar dan ook echt nooit meer over dit seizoen praten.
En Ajax niet?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon van PSV winnen, die zullen verder ook nog wel twee á drie puntjes morsen.
En dan kom je aan het einde 1 of 2 puntjes tekort.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon van PSV winnen, die zullen verder ook nog wel twee á drie puntjes morsen.
Lassie gaat dat inderdaad zo zeggen na de wedstrijdquote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Indek genotquote:Op zondag 17 maart 2019 16:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is trouwens een gigantische opsteker voor onze vrienden van PSV, die komen over twee weken gewoon een lekker potje ballen door achterover te leunen en Ajax weg te counteren. Die hebben echt het weekend van hun leven.
Niks lukt. Slechtste wedstrijd van het seizoen, na die tegen Heerenveen.quote:
Heracles-uit was nog slechter.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niks lukt. Slechtste wedstrijd van het seizoen, na die tegen Heerenveen.
Wat? Van de koppositie potentieel kwijtraken naar Ajax op 5 punten zetten, dat is een fantastische boost voor je moraal. Zeker twee weken voordat die wedstrijd tegen Ajax is.quote:
Gewoon fel, man tot man gevecht maken. Daar kan Ajax niet tegenop.quote:
Heracles en Feyenoord uit vergeten?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niks lukt. Slechtste wedstrijd van het seizoen, na die tegen Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |