Koe, paard, varken, kip wordt allemaal gegeten...maar hond eten is raarquote:Op zondag 17 maart 2019 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Als je soms van die filmpjes ziet hoe ze die honten dood maken voor ze de nasi ingaan krijg je er ook geen zin in. Zou het nooit eten als het niet hoeft.
Aan de andere vind ik dat hypocriet, want waarom zou je dan wel varken eten.
Wat lief!!quote:Op zondag 17 maart 2019 15:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een cavia voor je.
Die markt was in Zhangjiajie. Maar in Changsha kon je het ook wel vinden maar was het wat beter verborgen. Mij is verteld dat het meer op het platteland gebeurd maar of dat waar is weet ik niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waar in China? Dat wordt daar volgens mij alleen in een bepaalde streek gegeten
Misschien omdat wij een hont als huisdier zien?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Koe, paard, varken, kip wordt allemaal gegeten...maar hond eten is raar
Katquote:Op zondag 17 maart 2019 15:24 schreef Already_in_use het volgende:
Al heb ik weinig met honten en kadden.
Dat is meer het binnenland jaquote:Op zondag 17 maart 2019 15:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die markt was in Zhangjiajie. Maar in Changsha kon je het ook wel vinden maar was het wat beter verborgen. Mij is verteld dat het meer op het platteland gebeurd maar of dat waar is weet ik niet.
Daarom pas ik toch ook.quote:
Jaa, heb je dr nog nooit gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2019 15:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jaa, heb je dr nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |