Daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem moeten zijn als ik veedieren ook eet
Schijnt nog lekker te zijn ookquote:Op zondag 17 maart 2019 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook.
Heb de kans gehad maar begin er niet aan. Keer een gestripte hond aan een vleeshaak zien hangen op de markt... Gaat de honger wel over.
quote:Op zondag 17 maart 2019 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook.
Heb de kans gehad maar begin er niet aan. Keer een gestripte hond aan een vleeshaak zien hangen op de markt... Gaat de honger wel over.
Waar was dat?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook.
China.quote:
Er zijn meerdere gebieden op de wereld waar dat gegeten wordtquote:
Waar in China? Dat wordt daar volgens mij alleen in een bepaalde streek gegetenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
China.
Maar Vietnam ook veel restaurants voor gezien.
Ja eens.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Als je soms van die filmpjes ziet hoe ze die honten dood maken voor ze de nasi ingaan krijg je er ook geen zin in. Zou het nooit eten als het niet hoeft.
Aan de andere vind ik dat hypocriet, want waarom zou je dan wel varken eten.
Vast wel ja!quote:Op zondag 17 maart 2019 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn meerdere gebieden op de wereld waar dat gegeten wordt
Moeten zij wetenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ado gaat wederom verliezen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |