Gadverdammequote:Op zondag 17 maart 2019 15:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook wel eens gefrituurde insecten op?
Nee, wil het wel proberenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ook wel eens gefrituurde insecten op?
Echt he.quote:
Wel knap dat je dat durft. Ik durf dat niet hoor.quote:
Eensquote:Op zondag 17 maart 2019 15:05 schreef skysherrif het volgende:
Je zou maar een gefrituurde spin eten ofzo.
Zou nooit aan expeditie robinson mee doen al vanwege die eettest.
Tja we eten wel vlees maar dat vinden we dan weer eng. Alsof een opengesneden varken ook zo lekker uutzietquote:Op zondag 17 maart 2019 15:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Wel knap dat je dat durft. Ik durf dat niet hoor.
Ik zou meedoen tot aan die eettestquote:Op zondag 17 maart 2019 15:05 schreef skysherrif het volgende:
Dus hond ook geen probleem?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja we eten wel vlees maar dat vinden we dan weer eng. Alsof een opengesneden varken ook zo lekker uutziet
Nog niet eens alleen die eettest maar sowieso drie weken niet fatsoenlijk eten....quote:Op zondag 17 maart 2019 15:05 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zou dat een probleem moeten zijn als ik veedieren ook eetquote:
Op mn ontgroening heb ik dat iig 2 weken meegemaakt en dat vond ik ook het kutste van alles ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog niet eens alleen die eettest maar sowieso drie weken niet fatsoenlijk eten....
Nee dat niet nee.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja we eten wel vlees maar dat vinden we dan weer eng. Alsof een opengesneden varken ook zo lekker uutziet
Gekke ontgroening welquote:Op zondag 17 maart 2019 15:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op mn ontgroening heb ik dat iig 2 weken meegemaakt en dat vond ik ook het kutste van alles ja.
quote:Op zondag 17 maart 2019 15:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee dat niet nee.
Ik eet niet zo gek veel soorten vlees. Beetje gehakt, kip (helemaal schoongemaakt) en biefstuk.
De rest is allemaal met vethompen en slierten, spieren en gekke dingen erin. Ieuwwww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |