Komt alweer wat dichterbij. Blijft mooi rond de 1.5, 1.6 seconden.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Red Bull kennende gaan ze d'r wel voor zo.
Het is de baard, badass Bottas in 2019.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:20 schreef VacaLoca het volgende:
Bottas domineert F1 na wijziging regels gewicht, met z'n dikkop
Corey Lajoie is het met je eens.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee maar foto's van de coureurs op de wagens zou een fantatsisch idee zijn
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is de baard, badass Bottas in 2019.
Niet op oude bandenquote:Op zondag 17 maart 2019 07:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mja, maar over 10 laps als de die auto's een stuk leger zijn gaat de rest ook voor fastest laps.
Die reed niet voor niks zijn voorkant stuk die racequote:Op zondag 17 maart 2019 07:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Corey Lajoie is het met je eens.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, die liep te zagen om niksquote:Op zondag 17 maart 2019 07:23 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk nog wat bandenproblemen bij Hamilton straks.
Nu zeker welquote:Op zondag 17 maart 2019 07:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Hamilton gaat het niet halen met zn bandjes denk ik
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:27 schreef 3rr0r het volgende:
gasly vindt de kont van kvyat veel te lekker
Verstappen heeft zojuist de druk eraf gehaald.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Hamilton gaat het niet halen met zn bandjes denk ik
Ben ook aan het kijken.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen heeft zojuist de druk eraf gehaald.
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:27 schreef ondeugend het volgende:
Max heeft zijn vloer even schoongeborsteld en rijdt dus zijn snelste 2 sectoren
Zal niet vreemd zijn met probleem dat Vettel lijkt te hebbenquote:Op zondag 17 maart 2019 07:28 schreef Refragmental het volgende:
Lec dicht op Vet. Hopen dat ie em inhaalt
Vettel zijn F heeft ook last van Hamiltonitis?quote:Op zondag 17 maart 2019 07:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal niet vreemd zijn met probleem dat Vettel lijkt te hebben
Wat zei die?quote:
Je mag toch wel verwachten dat hij in de puntjes rijdt. Met 1 Haas en 1 Renault al uit de race.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:28 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gehaat op Gasly
Die gozer rijdt zijn eerste race in de RB op een circuit waar inhalen enorm lastig is. Doe even normaal.
De marketing man van Lewis gaat aldoor zout in de koffie doen van de sportpsycholoog van Bottas.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:29 schreef Breekfast het volgende:
Hopelijk weet Bottas dit niveau ook de volgende races vol te houden
Dit jaquote:Op zondag 17 maart 2019 07:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten dat hij in de puntjes rijdt. Met 1 Haas en 1 Renault al uit de race.
Als hij echt ballen heeft rijdt hij alsnog de pit inquote:Op zondag 17 maart 2019 07:30 schreef Doevelaer het volgende:
Bottas
Vorig jaar een zaadje maar dit is wel tof
Je mag toch wel verwachten dat je je eerste race in een Red Bull gelijk wint.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:28 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gehaat op Gasly
Die gozer rijdt zijn eerste race in de RB op een circuit waar inhalen enorm lastig is. Doe even normaal.
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten dat je je eerste race in een Red Bull gelijk wint.
Wat deed Max ookal weer in z'n eerste race voor Red Bull?quote:Op zondag 17 maart 2019 07:28 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gehaat op Gasly
Idd maar denk dat het team het niet gaat toestaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als hij echt ballen heeft rijdt hij alsnog de pit in
Die houden hem dan lang genoeg vast totdat Ham voorbij isquote:Op zondag 17 maart 2019 07:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Idd maar denk dat het team het niet gaat toestaan.
Max won zijn eerste race in de Red Bull en haalde vandaag Vettel in.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:28 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gehaat op Gasly
haal hem dan binnen en gun hem dat bonuspunt. Die Haas is geen bedreiging.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Team order Ferrari naar Leclerc
Sneu... snelste moet gewoon voor gaan
Of maken er een soort drive thru penalty van, komen gewoon niet naar buiten.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die houden hem dan lang genoeg vast totdat Ham voorbij is
Kvyat zelfde pit strategie en zelfde motorquote:Op zondag 17 maart 2019 07:33 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Max won zijn eerste race in de Red Bull en haalde vandaag Vettel in.
Dit is geen excuus, echt niet.
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die allemaal wel willen..
't is geen Renault hoorquote:Op zondag 17 maart 2019 07:35 schreef PzKpfw het volgende:
Knijp hem nu toch wel even of die Honda niet ploft
Was dat echt op boardradio? Heb ik gemist, sneu zeg.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Leclerc gestemd, sneu dat ie er niet voorbij mag
Dit ja en dat mag het niet meerquote:Op zondag 17 maart 2019 07:37 schreef Mothzor het volgende:
Toch wel grappig dit fastest lap gedoe. Het is wachten dat iemand in de top 6 zijn auto afschrijft met deze ongein
Hoorde het hier.. maar als je 0,5 sec achter ligt en daarna opeens 4..quote:Op zondag 17 maart 2019 07:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Was dat echt op boardradio? Heb ik gemist, sneu zeg.
Ik denk eerder dat het nog een extra voordeel voor mercedes oplevert.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:37 schreef Mothzor het volgende:
Toch wel grappig dit fastest lap gedoe. Het is wachten dat iemand in de top 6 zijn auto afschrijft met deze ongein
Ik ookquote:Op zondag 17 maart 2019 07:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het nog een extra voordeel voor mercedes oplevert.
ocon die op de punt van het bed bukt en toto die....?quote:Op zondag 17 maart 2019 07:40 schreef Justevo het volgende:
Ocon naast Wolff geeft me een beetje zo'n Michael Jackson gevoel.
Inderdaad, echt heel matig.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:41 schreef Fylax het volgende:
Maar echt heel slecht van Gasly dat ie niet p10 heeft kunnen pakken
Blijft een fanboy hequote:Op zondag 17 maart 2019 07:42 schreef Doevelaer het volgende:
Olav voor de wedstrijd: 'Winnen vanaf pole in Australië is niet makkelijk, maar als iemand het kan is het Lewis'
Nou Olav, voor de 5e x in 6 jaar is hem dat niet gelukt.
Dit dus, degenen die vooraan rijdt op 't eind rijdt in de vrije lucht en hoeft zich geen zorgen te maken over degenen die voor je rijdt.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Yepquote:
Inderdaad. Ook geruststellend.quote:
Daarom is de regel er ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:40 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die slaat volgend jaar Q3 overquote:Op zondag 17 maart 2019 07:42 schreef Doevelaer het volgende:
Olav voor de wedstrijd: 'Winnen vanaf pole in Australië is niet makkelijk, maar als iemand het kan is het Lewis'
Volgens de statistieken Ham WK dit seizoen.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:42 schreef Doevelaer het volgende:
De catering bij het Mercedes event was weer uitstekend.quote:
Daar heeft iemand even een foutje gemaakt met het indelen van dat stukjequote:
Och Mol en zijn idoolquote:Op zondag 17 maart 2019 07:42 schreef Doevelaer het volgende:
Niet ergquote:Op zondag 17 maart 2019 07:42 schreef 3rr0r het volgende:
gasly bang om te crashen door die wintertest
Dit dus, met de betrouwbaarheid lijkt het dus ook goed te zitten. Honda heeft puik werk geleverd.quote:
Komt door de bredere vleugels.quote:
Eigenlijk moeten we nu aan de sake ter ere van Honda, vind ik, maar het is nog wel een beetje vroeg...quote:
Was duidelijk van wel.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:47 schreef Justevo het volgende:
Lewis had max covered... Nou dat viel ook wel mee vriend.
Als je je minder aan elk dingetje ergert valt het ook minder opquote:Op zondag 17 maart 2019 07:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och Mol en zijn idool
Lewis dit, Lewis dat, alsof het zijn vriendje is
Bottas rijdt in het begin van de race weg: "Lewis houdt in"
Iedereen komt zo langzaamaan de pits in: Zodra Hamilton er komt begint ie te schreeuwen alsof het wereldnieuws is
Doodmoe word ik ervan.
Ik heb de hardloopschoenen al klaar staan.quote:
Ik zal het eens gaan proberen.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je je minder aan elk dingetje ergert valt het ook minder op
Ik dacht eerst dat het Lewis zijn vegan spekrug was.quote:
Maar dat is wel terecht hoor.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je je minder aan elk dingetje ergert valt het ook minder op
Fangio was ook een fattyquote:Op zondag 17 maart 2019 07:47 schreef potjecreme het volgende:
Bottas oogt vergeleken met Ham en Ver mollig.
Was ik maar zo sportief.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de hardloopschoenen al klaar staan.
Wat is daar?quote:Op zondag 17 maart 2019 07:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Dadelijk allemaal schakelen naar RTL 7
ga je snelwandelen?quote:Op zondag 17 maart 2019 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, echt bij elke zender zijn er dingen om je aan te ergeren. Het is maar net hoe erg je je er door laat leiden.quote:
Laten we de Pampas Bull ook niet vergeten.quote:
Ik denk dat mijn voordeur vandaag niet eens zal openenquote:Op zondag 17 maart 2019 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ingeruild voor Renaultquote:Op zondag 17 maart 2019 07:49 schreef beantherio het volgende:
Wanneer gaat er nou eens een Honda ploffen? Het is ons beloofd!![]()
Tijdje terug wel geprobeerd een stukje, dat viel niet meequote:
Ik vind nog respectloze dan Kimi met zonnebrilquote:
Dat zei Croft ook al... de GP van Groot-Brittannie was dat volgens mij.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Barrichello werd helemaal geen derde in Canada 2008 Mol.
Hopelijk in de MotoGPquote:Op zondag 17 maart 2019 07:49 schreef beantherio het volgende:
Niet volgens mijn bingokaartquote:Op zondag 17 maart 2019 07:49 schreef beantherio het volgende:
dikke faal inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2019 07:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker confetti er volledig naast blazen
Confetti, ook zoiets waar je 3 seconden lol van hebt en dan een uur moet opruimen.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker confetti er volledig naast blazen
Sorry ik ben niet in thuis in de F1quote:Op zondag 17 maart 2019 07:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je verwacht het Italiaanse volkslied voor Mercedes?
Neequote:Op zondag 17 maart 2019 07:53 schreef heywoodu het volgende:
Dit bazige podiummuziekje was vorig jaar toch weg?
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Haha Bottas houd de finse traditie hoog: eerst drinken, dan pas drank verspillen. Heeft ie van Kimi geleerd.
Kwam nog even wat reserveonderdelen afleveren.quote:Op zondag 17 maart 2019 07:53 schreef S95Sedan het volgende:
Horner nog gespot bij de Renault pitbox?
Behalve als het rozenwater isquote:Op zondag 17 maart 2019 07:53 schreef Donderkonijn het volgende:
Haha Bottas houd de finse traditie hoog: eerst drinken, dan pas drank verspillen. Heeft ie van Kimi geleerd.
Dat is ingeruild voor die dikke van Mclarenquote:Op zondag 17 maart 2019 07:53 schreef S95Sedan het volgende:
Horner nog gespot bij de Renault pitbox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |