Weinig Duits aanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het er heel Duits eethuisje uitzien
Ding gaat uit als ik ga slapenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen is dit?![]()
Ik lees iets over verwarmde dekens. Help. Ik slaap bijna altijd (nu ook) met het raam minstens 15cm open, tenzij -4. Hou niet van heet wakker worden. Wel van frisse lucht.
Oneensquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Een koud bed om in te duiken staat op nummer 3 qua beste gevoel.
Dan duurt het dus uren voor ik in slaap val hèquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Het loopt alquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:22 schreef minilot het volgende:
Eens met filmtip van @:Pietverdriet in het vorige topic. Matt Damon in Behind the Candelabra:![]()
Groeten uit bed. Eens kijken hoe ver ik met twee dagen teruglezen kom voordat ik in slaap val.
En: Günther loopt los. Yay!
Jaaa, eens.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, omdat je er om vraagt:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa, eens.
Wat, naast orgasme, verder in top drie?
En dan ligt er een kinderarmpje in de potquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou, omdat je er om vraagt:
het gevoel hebben al heel lang te moeten poepen.. en hij geeft na verloop van tijd kopjes.. en dat ie er dan eindelijk uit glijdt. en dat je dan ook nog eens niet moet vegen
precies!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan ligt er een kinderarmpje in de pot
Ja, kijk dan wat een kleuterbenen -ie al heeft!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het loopt alWat gaat de tijd allemachtig snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Duidelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou, omdat je er om vraagt:
het gevoel hebben al heel lang te moeten poepen.. en hij geeft na verloop van tijd kopjes.. en dat ie er dan eindelijk uit glijdt. en dat je dan ook nog eens niet moet vegen
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:26 schreef minilot het volgende:
Ja, kijk dan wat een kleuterbenen -ie al heeft!
Zwemles deze week:* Isabeau zuchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Leuk. Top. Goed gelukt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Euh?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau zucht
Ja. Leuk. Top. Goed gelukt
[..]
Zwemles deze week:Baby spek lijkt ook een stuk minder. Maar da’s vast normaal als een kind gaat lopen. Dan komen er spieren ipv vet (toch?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ziet er wel heel wijs uir.We have far more in common than that which devides us..
Ja, zal wel ook goed gelukt zijn, maar kind ziet er gewoonweg leuk uitquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:31 schreef minilot het volgende:
Euh?Het ging om de verrassend opgegroeide benen!
[..]
Zwemles deze week:Jouw kind is ook echt uit de kluiten gewassen. Hij oogt al als een flinke peuter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem weer heel erg veranderd tov vorige foto’s. Of het ligt aan de hoek wellicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Jouw kind is ook echt uit de kluiten gewassen. Hij oogt al als een flinke peuter.
Ik vind hem weer heel erg veranderd tov vorige foto’s. Of het ligt aan de hoek wellicht?Flinke peuter ja, met z'n veertien maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie ballonfoto! Door haar en broek associatie met Jeroentje uit Jan, Jans & de Kinderen
(Maar dat kan ook deels de invloed van de retro oranjerode gloed van de nachtstand op mijn telefoon zijn)
Let me see you stripped down to the bone
Ik weet niet of we het t-woord wel mogen noemenquote:Op zondag 17 maart 2019 00:01 schreef minilot het volgende:
@:Bluezz hoe is het intussen met je teen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2019 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Het T-woord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn te horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik een foto van de wond zien?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou idd!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Flinke peuter ja, met z'n veertien maanden
Goeie ballonfoto! Door haar en broek associatie met Jeroentje uit Jan, Jans & de Kinderen
(Maar dat kan ook deels de invloed van de retro oranjerode gloed van de nachtstand op mijn telefoon zijn)
De PVV en FvD waren je vergeten?quote:Op zondag 17 maart 2019 00:51 schreef derLudolf het volgende:
Waar heeft Facebook last van joh. Zijn ze hun database met gegevens van gebruikers kwijt.
Vanochtend had ik allemaal spam van Partij van de Dieren en Groen Links en nu allemaal Pro Life rommel
Haha, ik snap eigenlijk inderdaad wat je bedoeltquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Flinke peuter ja, met z'n veertien maanden
PVV zou ik nooit op stemmen, FVD zou best kans maken indien niet anti Europaquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Jouw kind is ook echt uit de kluiten gewassen. Hij oogt al als een flinke peuter.
Ik vind hem weer heel erg veranderd tov vorige foto’s. Of het ligt aan de hoek wellicht?Wat een lange sliert johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vast heel makkelijk met broeken kopen?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik kom van buiten en ik heb goed nieuws: er is geen windquote:Op zondag 17 maart 2019 08:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zag net zeker 20 minuten de zonMaar gelukkig regent het nu weer, voor het vertrouwde gevoel.
He, Kwak, hoe is t nu?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:47 schreef kwakz0r het volgende:
*gluurt uit het raam* grijs maar droog en weinig wind, heuj!
Ze zijn enkel de zon vergeten uit het vliegtuig te laden gister.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom van buiten en ik heb goed nieuws: er is geen wind![]()
![]()
Lekker zeg. Misschien is er een knopje om bij hem (duim voor je)quote:Op zondag 17 maart 2019 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, mijn baby sliep van 19 tot 5! Jammer dat ik met mijn peuter beneden sliep, en die om 4 klaarwakker en BOOS was, maar toch. Baby kan het!
Hoe zou het met Antrhaxx en zijn familie zijn?
Drink all the Guinnessquote:Op zondag 17 maart 2019 10:12 schreef Barreltje het volgende:
Happy st Patricksday!
![]()
Hier een stralend blauwe lucht..
Goed! Maag reageert goed op de dingen die ik probeer te eten, zijn nog wel hele kleine hoeveelheden (theelepels) omdat t nog zo gezwollen is binnenin.quote:
Wat fijn!quote:Op zondag 17 maart 2019 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, mijn baby sliep van 19 tot 5! Jammer dat ik met mijn peuter beneden sliep, en die om 4 klaarwakker en BOOS was, maar toch. Baby kan het!
Wat fijnquote:Op zondag 17 maart 2019 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Goed! Maag reageert goed op de dingen die ik probeer te eten, zijn nog wel hele kleine hoeveelheden (theelepels) omdat t nog zo gezwollen is binnenin.
Geen misselijkheid, voel me elke dag beter. Gisteren kwartiertje gewandeld, nu opbouwen. Bizar hoor, wat een lichaam aan kan!
quote:Op zondag 17 maart 2019 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Goed! Maag reageert goed op de dingen die ik probeer te eten, zijn nog wel hele kleine hoeveelheden (theelepels) omdat t nog zo gezwollen is binnenin.
Geen misselijkheid, voel me elke dag beter. Gisteren kwartiertje gewandeld, nu opbouwen. Bizar hoor, wat een lichaam aan kan!
quote:Op zondag 17 maart 2019 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op zondag 17 maart 2019 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meh. Nog max 19 dagen te gaan, ik wacht wel.
Gisteren was een dag met stress. Er was een stroomstoring, baby was te koud en ik kon geen kruik maken. Dus maar bij mama in bed. Stroomstoring duurde van 02:00 tot ongeveer 13:00. Erg prettig met een pasgeboren babyquote:Op zondag 17 maart 2019 10:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe laat lag je er in?quote:Op zondag 17 maart 2019 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ik was om 7.15 wakker, heb voor m’n gevoel 15 minuten gepiest en ben toen terug gedoken tot nu
Gister duurde het ook even voor de zelfscan poortjes werden aangezet. Maar toen ging het ook snel. Lang leven het elektronisch EU paspoort.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:14 schreef derLudolf het volgende:
Sta al een uur op Schiphol, m'n pa en ma ophalen. Maar KMar heeft niet genoeg personeel dus kan wel even duren.
En het parkeren alleen kost al de prijs van een enkeltje met de trein?quote:Op zondag 17 maart 2019 11:14 schreef derLudolf het volgende:
Sta al een uur op Schiphol, m'n pa en ma ophalen. Maar KMar heeft niet genoeg personeel dus kan wel even duren.
Yes! Al is mijn ervaring dat die uit de UK een stuk sneller werken dan die op Schiphol.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Gister duurde het ook even voor de zelfscan poortjes werden aangezet. Maar toen ging het ook snel. Lang leven het elektronisch EU paspoort.
Valt wel mee. Was gister3 Euro kwijt aan parkeer kosten. Enkele reis trein naar Nijmegen is 21 Euro.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het parkeren alleen kost al de prijs van een enkeltje met de trein?
¤27pp 2e klas. In een hoerige dubbeldekker waar je je bagage niet kwijt kuntquote:Op zondag 17 maart 2019 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het parkeren alleen kost al de prijs van een enkeltje met de trein?
Welke aankomsthal? Zijn die er in A 4quote:Op zondag 17 maart 2019 11:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Gister duurde het ook even voor de zelfscan poortjes werden aangezet. Maar toen ging het ook snel. Lang leven het elektronisch EU paspoort.
Welke hal? geen idee. Aangekomen op de E pier. Bagage band 16.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke aankomsthal? Zijn die er in A 4
Voor lang parkeren (gewone garage) betaalde ik 6 euro per uur. Toen ik mn ouders wegbracht was dit 20 euro. Zal met ophalen ook wel zoiets worden.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Was gister3 Euro kwijt aan parkeer kosten. Enkele reis trein naar Nijmegen is 21 Euro.
Hun ook op een E pier.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Welke hal? geen idee. Aangekomen op de E pier. Bagage band 16.
Dat ben ik ook kwijt, op 25m van een ingang.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor lang parkeren (gewone garage) betaalde ik 6 euro per uur.
Waarom parkeren voor wegbrengen? Dit kan gratis. En gewoon vlak voor de aankomsthal parkeren kost het zelfde. Is wel een stuk minder ver lopen.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor lang parkeren (gewone garage) betaalde ik 6 euro per uur. Toen ik mn ouders wegbracht was dit 20 euro. Zal met ophalen ook wel zoiets worden.
Kus geven bij de vertrekhal ipv uit de auto flikkerenquote:Op zondag 17 maart 2019 11:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom parkeren voor wegbrengen? Dit kan gratis. En gewoon vlak voor de aankomsthal parkeren kost het zelfde. Is wel een stuk minder ver lopen.
Pech weer zeg...quote:Op zondag 17 maart 2019 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gisteren was een dag met stress. Er was een stroomstoring, baby was te koud en ik kon geen kruik maken. Dus maar bij mama in bed. Stroomstoring duurde van 02:00 tot ongeveer 13:00. Erg prettig met een pasgeboren baby.
Anna geeft te weinig melk af. Borstvoeding werkt niet. Een uur bezig voor 10cc melk, of minder. Marijn was al meer dan 200 gram afgevallen, dus de kraamzorg greep in. Anna heeft net besloten de brui er aan te geven en gewoon op flesvoeding over te gaan.
Deze nacht was goed. Toch nog 8 uur geslapen. Marijn had om 0:00 honger. En slaapt meteen door daarna. Rond 04:00 kwam hij weer. En vanmorgen om 07:30. Hij groeit na een dag flesvoeding inmiddels weer
. Vandaag ook lang niet zo moe als gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:02 schreef z80 het volgende:
Ben even snel door de foto's aan het scrollen. Kom ik dit pareltje tegen.
Tanken van het vliegtuig in China. Let vooral op waar de rode aardkabel naar toe gaat.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Gedoe.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gisteren was een dag met stress. Er was een stroomstoring, baby was te koud en ik kon geen kruik maken. Dus maar bij mama in bed. Stroomstoring duurde van 02:00 tot ongeveer 13:00. Erg prettig met een pasgeboren baby.
Anna geeft te weinig melk af. Borstvoeding werkt niet. Een uur bezig voor 10cc melk, of minder. Marijn was al meer dan 200 gram afgevallen, dus de kraamzorg greep in. Anna heeft net besloten de brui er aan te geven en gewoon op flesvoeding over te gaan.
Deze nacht was goed. Toch nog 8 uur geslapen. Marijn had om 0:00 honger. En slaapt meteen door daarna. Rond 04:00 kwam hij weer. En vanmorgen om 07:30. Hij groeit na een dag flesvoeding inmiddels weer
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:02 schreef z80 het volgende:
Ben even snel door de foto's aan het scrollen. Kom ik dit pareltje tegen.
Tanken van het vliegtuig in China. Let vooral op waar de rode aardkabel naar toe gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Gedoe zegquote:Op zondag 17 maart 2019 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al jaren hier het borrelprogramma op zondag. Het is gewoon fijn om naar te kijkenquote:
Mag ik ook een teen?quote:
Weet je het zekerquote:Op zondag 17 maart 2019 12:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mag ik ook een teen?
Fijn dst hij nu beter gaat
Nou alleen nog mijn zachte wat brede sneakers... nieuwe boots nog niet geprobeerd, die zijn veel steviger van materiaal en ik wandel ook nog niet op advies van arts, dag of 10 wondrust.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen teen nodig maar zo blij dat het nu goed gaat.
Zelf kunnen bepalen welke schoenen je aantrekt ipv dat de teen dat wil bepalen
Oh, ik had begrepen dat je weer keuze had. Maar over 2 weken kan je je naaldhakken weer aanquote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou alleen nog mijn zachte wat brede sneakers... nieuwe boots nog niet geprobeerd, die zijn veel steviger van materiaal en ik wandel ook nog niet op advies van arts dag of 10 wondrust.
Heeeeel zekerquote:
Ze kolft maar maximaal 10cc en daar zit nauwelijks voeding in.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gedoe zeg
Flesvoeding is voor jou ook leukEn ze kan altijd kolven toch! Die combi vond ik perfect.
Lijkt me ook erg stressvol en tijdrovend. Tijd die je beter ontspannen aan de baby kunt besteden.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze kolft maar maximaal 10cc en daar zit nauwelijks voeding in.
Yesquote:Op zondag 17 maart 2019 13:54 schreef golfer het volgende:
Gisteravond bij de KoeleBlauwe een airfryer besteld voor de kinderen in Rijswijk, werd ie vanmiddag al afgeleverd door PostNL.
Wist niet dat die ook op zondag bezorgden.
Dat zeggen ze wel ja... Drie keer (op zaterdag) iets bij ze besteld wat op zondag zouden leveren. Krijg je het op dinsdag pas.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:54 schreef golfer het volgende:
Gisteravond bij de KoeleBlauwe een airfryer besteld voor de kinderen in Rijswijk, werd ie vanmiddag al afgeleverd door PostNL.
Wist niet dat die ook op zondag bezorgden.
Da's zelden CB maar Postnl die dat verkeerd doet. De (vele) keren dat het bij mij verkeerd ging qua aflevering was het niet de leverancier maar de bezorger (ook DHL is zo "fijn')quote:Op zondag 17 maart 2019 14:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel ja... Drie keer (op zaterdag) iets bij ze besteld wat op zondag zouden leveren. Krijg je het op dinsdag pas.
Geen Coolblue meer voor mij
Dit ja..quote:Op zondag 17 maart 2019 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's zelden CB maar Postnl die dat verkeerd doet.
Als wij een leverancier hebben die z'n afspraken niet na komt of onvoldoende kwaliteit levert gaan we minimaal het gesprek aan...quote:Op zondag 17 maart 2019 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's zelden CB maar Postnl die dat verkeerd doet. De (vele) keren dat het bij mij verkeerd ging qua aflevering was het niet de leverancier maar de bezorger (ook DHL is zo "fijn')
Gewoon hier doen, in een spoiler. Iedereen wil dat toch zien johquote:
wat een ellende. Hebben jullie een gezamenlijke ingang, waar je een briefje kunt ophangen of de terrorpersoon rekening kan houden met mensen die niet van die takke herrie houden (en niet kunnen slapen). Er zullen toch wel meer mensen last hebben?quote:Op zondag 17 maart 2019 14:34 schreef Isabeau het volgende:
En weer uit bed ge'terror hardcored* sinds 2 uur. Dit gaat nog uren duren voor ik er weer in kan. Al verschillende soorten oordopjes geprobeerd. Eén soort leek zelfs de bas te isoleren en te versterken
Neefje is hier en zegt dat het terror hardcore is. Hij is 20 en heeft er nu al koppijn van![]()
Ben zoooo blij dat ik vrijstaand woon voor de prijs van een appartement in 020quote:Op zondag 17 maart 2019 14:34 schreef Isabeau het volgende:
En weer uit bed ge'terror hardcored* sinds 2 uur. Dit gaat nog uren duren voor ik er weer in kan. Al verschillende soorten oordopjes geprobeerd. Eén soort leek zelfs de bas te isoleren en te versterken
Neefje is hier en zegt dat het terror hardcore is. Hij is 20 en heeft er nu al koppijn van![]()
Wat een ellendequote:Op zondag 17 maart 2019 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Nope.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:31 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon hier doen, in een spoiler. Iedereen wil dat toch zien joh
timelapsequote:Op zondag 17 maart 2019 14:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gewoon hier doen, in een spoiler. Iedereen wil dat toch zien joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dit ja! Gezamenlijk wat eten, meegaan bij inchecken, dan nog wat drinken en dan echt knuffelen en zwaaien tot ze de deur door zijn. Vind t ook leuk om op Schiphol te zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Kus geven bij de vertrekhal ipv uit de auto flikkeren
quote:Op zondag 17 maart 2019 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Tadaaaa (trots)Wat een schattig jurkje Kaatje! Echt zo lang naai je nog niet (helemaal niet). Je bent een natuurtalent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Tadaaaa (trots)Goed zeg! Leuk jurkje, goed gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten nog heel wat fouten in. Maar de draagster is net 1,5 dus die ziet het niet. En het is goed voor mij om te zien waar ik op moet letten.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een schattig jurkje Kaatje! Echt zo lang naai je nog niet (helemaal niet). Je bent een natuurtalent!
Sterkte niet leuk dit.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hurl, man en ik beiden ziekjes. Hangen op bank met poezen en series. Hoop dat dit iets lossigs is en niet die tiefusgriepfromhell die iedereen al heeft gehad
Dit moet gewoon weg. Niet doorzetten. Weg!quote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sterkte niet leuk dit.
Ik heb al weken last van iets "lossigs". Dan weer een halve week niets aan de hand, dan weer keelpijn, snotneus. Da's ook niets, of goed ziek of niet ziek, maar dit halfbakken gebeuren
Vind je Schiphol leuk?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit ja! Gezamenlijk wat eten, meegaan bij inchecken, dan nog wat drinken en dan echt knuffelen en zwaaien tot ze de deur door zijn. Vind t ook leuk om op Schiphol te zijn.
Even google en joubuis geslingerd. valt nog mee. Kan hier best naar luisteren op een "normaal" geluidsniveau.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Tadaaaa (trots)Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Gunther?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dit is voor een meisje dat ouder is dan Günther, maar 2 maten kleiner heeftquote:
Wat is duur. Eten en drinken is op elk vliegveld veel te duur. Brood met jam of pasta mee (mag door de controle) en een leeg flesje of wegwerpbekertje. Het is dat je 3 uur voor vertrek daar moet zijn. En niet bij elke maatschappij vooraf kunt inchecken.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vind je Schiphol leuk?
Voor een plek waar velevelevele mensen naar velevelevele plekken geleid moeten worden (en in de tussentijd bezig gehouden) is het goed georganiseerd, maar echt sfeervol vind ik het daar niet.
En het is er duur
Het is allemaal prima ingericht inderdaad en als je d'r een paar uur moet zijn is er op zich wel genoeg te beleven of kun je mensen gaan kijken... Maar verder, ga liever vanaf Eelde of Bremen. Minder ver lopen en lang niet zoveel mensen.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vind je Schiphol leuk?
Voor een plek waar velevelevele mensen naar velevelevele plekken geleid moeten worden (en in de tussentijd bezig gehouden) is het goed georganiseerd, maar echt sfeervol vind ik het daar niet.
En het is er duur
Moet je 8 uur overstap hebben op Chenzhou. Groot maar redelijk verlaten. Na een uurtje wel gezien. Was er al vaker geweest maar dan een overstap van max 2 uur. Net als mijn terugreis.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is allemaal prima ingericht inderdaad en als je d'r een paar uur moet zijn is er op zich wel genoeg te beleven of kun je mensen gaan kijken... Maar verder, ga liever vanaf Eelde of Bremen. Minder ver lopen en lang niet zoveel mensen.
Ooit es een aantal uren moeten vertoeven op de luchthaven van Belgrado. Das best kut.
14 uur op Chicago wachtenquote:Op zondag 17 maart 2019 16:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Moet je 8 uur overstap hebben op Chenzhou. Groot maar redelijk verlaten. Na een uurtje wel gezien. Was er al vaker geweest maar dan een overstap van max 2 uur. Net als mijn terugreis.
Wou net zeggen.. Kan nog wel wat 'mindere' plekken opnoemen dan Schiphol..quote:Op zondag 17 maart 2019 16:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Moet je 8 uur overstap hebben op Chenzhou. Groot maar redelijk verlaten. Na een uurtje wel gezien. Was er al vaker geweest maar dan een overstap van max 2 uur. Net als mijn terugreis.
Maar daarom vind ik het gevoelsmatig dubbel zonde van mijn geld en tijd om mensen weg te brengen en ook nog een hapje te gaan eten voor security. Mijn mening hoor, ieder zijn ding.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat is duur. Eten en drinken is op elk vliegveld veel te duur. Brood met jam of pasta mee (mag door de controle) en een leeg flesje of wegwerpbekertje. Het is dat je 3 uur voor vertrek daar moet zijn. En niet bij elke maatschappij vooraf kunt inchecken.
Madrid vond ik dan weer wel goed.. Was er vorig jaar voor 't laatst.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Madrid is trouwens ook matig. De informatievoorziening al helemaal.
Singapore is beter dan Seoul. En op de derde plek komt Bangkok.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. Kan nog wel wat 'mindere' plekken opnoemen dan Schiphol..
Durham-Tees Valley
Philadelphia
London City
Qingdao
[...]
Beste vliegveld, by a long shot, Incheon-Seoul.
Oh en op Port of Spain mag je niet langer dan 4u op 't vliegveld wachten. Vervelend, als je 12u overstap hebtMet een 'taxichauffeur' bij z'n familie wezen eten, winkelcentrum gedaan en de rest van de tijd aan een boulevard gezeten. Dan blijkt dat de wachtvergoeding van de baas heel royaal is in sommige landen
Nog niet op Singapore geweestquote:Op zondag 17 maart 2019 16:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Singapore is beter dan Seoul. En op de derde plek komt Bangkok.
Binnenlandse van Seoul ben ik ook nog niet geweest.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog niet op Singapore geweestMaar wel Incheon he, niet de binnenlandse van Seoul
ik welquote:Op zondag 17 maart 2019 16:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Binnenlandse van Seoul ben ik ook nog niet geweest.
Ja heb er verhalen over gehoord.. Vond het op Incheon wel leuk dat er zowat elke 100 meter live muziek was en dat er toch veel lokale cultuur dingetjes te zien zijn.quote:Maar aan 8 uur op Singapore heb je niet genoeg om alles te zien. Incl glijbaan ipv een trap. Vlindertuin en meerdere tuinen buiten.
Het gemiddelde IQ?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef borisz het volgende:
Ik haal het gemiddelde bij Podium Witteman flink naar beneden. 😋
Pfft. En dan vond ik de suggestie SGP al verbijsterend...quote:Op zondag 17 maart 2019 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Holy shit: Het advies is Denk, VVD of FvD voor Provinciale Staten. Denk het niet.
Oeps (bij mij stond denk ook vrij hoog)quote:Op zondag 17 maart 2019 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Holy shit: Het advies is Denk, VVD of FvD voor Provinciale Staten. Denk het niet.
Waar vond je de waterschaps stemwijzer?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ?
Ik heb net de stemwijzer voor het waterschap gedaan. Wat ontzettend moeilijk. Ik ben het eigenlijk met geen enkele partij echt eens. Ik ga maar op een partij stemmen die enkele van de punten waar ze voor zijn er toch nooit doorheen krijgen.
Op naar de stemwijzer voor Provinciale Staten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |