Durand Jones klinkt heel behoorlijk. Heb je ook al wat Raphael Saddiq beluisterd?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Trick Of The Light nummertje toch?
Ik ben groot fan van Durand Jones & The Indications. En normaal nooit fan van rap maar dit vind ik wel lekker.
nog nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:01 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Durand Jones klinkt heel behoorlijk. Heb je ook al wat Raphael Saddiq beluisterd?
Klopt. En zo niet; Utrecht zal wel de play-offs ingaan, dus die gaan dan geen gekke dingen doen.quote:
Nee, maar 31-3 is de kampioenswedstrijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je het kampioenschap voor PSV nu al opgegeven?
sinds hans smulders weg isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef TLC het volgende:
Niemand meer van City die voor NAC wil spelen ?
Morning in America🎵quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nog niet
@:slobeend is ook fan van durand jones
Die samenwerking is stop gezet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef TLC het volgende:
Niemand meer van City die voor NAC wil spelen ?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nog niet
@:slobeend is ook fan van durand jones
Niet weten dat Utrecht altijd magische krachten krijgt tegen Ajaxquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt. En zo niet; Utrecht zal wel de play-offs ingaan, dus die gaan dan geen gekke dingen doen.
Daarna nog genoeg tricky potjes voor beide elftallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, maar 31-3 is de kampioenswedstrijd.
1-3quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat Utrecht altijd magische krachten krijgt tegen Ajax
Dat heb ik eerder gedacht.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:05 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wordt dit jaar kampioen bij de Graafschap.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat Utrecht altijd magische krachten krijgt tegen Ajax
Bedankt amice.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga er vandoor, fijne avond allen. Sterkte @:slobeend .
Tot morgen, tot DRT.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga er vandoor, fijne avond allen. Sterkte @:slobeend .
Don't You Know heb ik nu ook wel in mn favo-lijstje atmquote:
Ik bookmark het even en luister er straks naarquote:
Morgen ben ik absent maatquote:
Dat wordt dan een erg stil topic.quote:
paradiequote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord is een paradie op een voetbalclub. Behalve bij de 6-2
Deed het pijn?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoorde "kanker vermeer" op foxsports
Martin van Geel blijft nog een tijdje zitten, dat is nog leuker eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Giovanni van Bronckhorst heeft een standbeeld gekregen ahahahahaha.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Giovanni van Bronckhorst heeft een standbeeld gekregen ahahahahaha.
Gigigodquote:
Kunnen zich maar één keer per jaar opladen en dat is tegen de grote broer. Beetje zoals Utrecht en ADO dat ook hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord is een paradie op een voetbalclub. Behalve bij de 6-2
Morgen zit hij bij Keesgod.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martin van Geel blijft nog een tijdje zitten, dat is nog leuker eigenlijk.
Was inderdaad een nare val van de trap die ze maakte.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet zoveel als je moeder had gisteravond
Ook erg ongelukkig dat ze net viel op een bbc dildo.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:13 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Was inderdaad een nare val van de trap die ze maakte.
Ik word er sentimenteel van terwijl ik eigenlijk geen sentimenten kan hebben. Sentimentinception.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat is uit het begin van mijn studententijd, topshow.
Kom naar Ajax Slob, het is veel leuker hier.quote:
Ze heeft er een van de VRT inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook erg ongelukkig dat ze net viel op een bbc dildo.
De wanhoop staat je weer dichtbij.quote:
Dit heb ik altijd bij muziek of films uit de jaren '70 en '80.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word er sentimenteel van terwijl ik eigenlijk geen sentimenten kan hebben. Sentimentinception.
Wie schuift er dan aan bij Harrygod?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:15 schreef Coco. het volgende:
Morgen kijken we allemaal om 10.30 uur naar RTL7
Het leven is ook niet altijd gezellig.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom naar Ajax Slob, het is veel leuker hier.
Eerst RTL Deutschland, daarna RTL 7quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:15 schreef Coco. het volgende:
Morgen kijken we allemaal om 10.30 uur naar RTL7
Baudetgodquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie schuift er dan aan bij Harrygod?
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het leven is ook niet altijd gezellig.
Oh. Dan kijk ik niet.quote:
De wissel van Kokcu werd net terecht uitgefloten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De wanhoop staat je weer dichtbij.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De wissel van Kokcu werd net terecht uitgefloten.
Over een paar eeuwen zal er iemand uit verveling dit forum doorlezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.
Mits Frenkie en Ziyech spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan morgen een prima dagje worden.
De overbetkleinzoon van GGMM.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar eeuwen zal er iemand uit verveling dit forum doorlezen.
Manager PR ja?quote:
STENGSEDquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Schijt in de broek hebben voor Koopmeiners en Vlaar.
Tag is going places!quote:
Zonder Frenkie en Ziyech moet je daar ook best kunnen winnen maar dan is het toch net wat minder een mooie dagquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Het gaat om scoren, niet om doelpogingen, balbezit en al die andere onzin.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:18 schreef yats het volgende:
Doelpogingen 2 tegen 9, en dan staat het....2-1...Logisch toch?
Ajax wordt kampioen Stijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kijk niet verder dan de eerstvolgende wedstrijd.quote:
quote:
Johquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie moeten echt wat veranderen aan jullie as komend seizoen.
Wat is de overeenkomst tussen Manager PR en moderator VBL?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In eerste instantie überhaupt weer een beetje aan PR gaan doen. Dus dat kan zijn wat meer acties zoals die er in het verleden waren, meer interactie proberen te creëren tussen aanbieder en afnemer en er komt 20 jaar FOK! aanquote:
En letterlijk en figuurlijk ergens binnen komen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Centraal staan hard werken, passie en gogme
Feyenoord is het symbolische bastion van de Nederlandse voetbalcrisis.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:22 schreef Mani89 het volgende:
Ze kunnen beter dat nieuwe stadion bouwen want deze gaat binnenkort gesloopt worden, door de toeschouwers hahaha!
Ik zou een samenwerking aangaan met Geenstijl en Powned.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In eerste instantie überhaupt weer een beetje aan PR gaan doen. Dus dat kan zijn wat meer acties zoals die er in het verleden waren, meer interactie proberen te creëren tussen aanbieder en afnemer en er komt 20 jaar FOK! aan
Nou is dat er natuurlijk allemaal een tijdje niet geweest en dat is eik de reden dat ik het oppak
Laten we het een beetje realistisch houdenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En letterlijk en figuurlijk ergens binnen komen?
Dat mag.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord is het symbolische bastion van de Nederlandse voetbalcrisis.
quote:
Succes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In eerste instantie überhaupt weer een beetje aan PR gaan doen. Dus dat kan zijn wat meer acties zoals die er in het verleden waren, meer interactie proberen te creëren tussen aanbieder en afnemer en er komt 20 jaar FOK! aan
Nou is dat er natuurlijk allemaal een tijdje niet geweest en dat is eik de reden dat ik het oppak
HeRACleS WoRDt WeGGeSpeELdquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Vitesse rood
Boze @:yats in 3...2...1...
Zitten we nog steeds in een voetbalcrisis? #dtvquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent zelf een symbolisch bastion.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziedend.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent zelf een symbolisch bastion.
Boos op die domme lul van een Clark ja. Met geel op zak zoiets doms doen, dan vraag je erom.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Vitesse rood
Boze @:yats in 3...2...1...
Ja, sympathieke jongen ook met die kids en zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genieten jullie vandaag ook zo van Robin van Persie?
Ik word daar zo dood en dood en dood en doodmoe van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, sympathieke jongen ook met die kids en zo.
quote:
Sow.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Berghuis gaat zijn loopbaan afsluiten bij Cambuur net als zijn verslaafde papa
Nog maar acht keer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word daar zo dood en dood en dood en doodmoe van.
Kijk je de wedstrijd? Zelfs tegen een man minder bakt Heracles er weinig van.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, sympathieke jongen ook met die kids en zo.
Natuurlijk kijk ik niet, haha.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd? Zelfs tegen een man minder bakt Heracles er weinig van.
Zometeen 3-1quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd? Zelfs tegen een man minder bakt Heracles er weinig van.
Het is een Feyenoorder in de kuip, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:26 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zou een VAR weleens rood voor mogen geven.
Grote kans, op zijn Duitsquote:
Ben jij zelf wel helemaal goed?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat kindje is niet helemaal goed of wel?
Ik pak popcorn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Die scheids wordt vemoord als hij em afkeurt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
We wachten op een You never wok alonequote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef PSVCL het volgende:
Het stadion loopt leeg,trouw publiek
Heel de match niet gehoord
Zie je alleen bij Faienooit, zo trouw.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef PSVCL het volgende:
Ze gaan naar dat VAR-wagentje, verhaal halen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef PSVCL het volgende:
En een act van Van Persie om te laten zien hoe lief hij is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We wachten op een You never wok alone
you never walk alonequote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef PSVCL het volgende:
En met de lichtjes op de telefoon zwaaien.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We wachten op een You never wok alone
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
'' Ja wat moet ik zeggen , snap het nog steeds niet''quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En een act van Van Persie om te laten zien hoe lief hij is.
Dat denk ik bij wedstrijden van PSquote:
Nee, anders had ik niet zo veel gepost op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij zelf wel helemaal goed?
Dat lag bij die Klassieker ook meer eraan omdat Ajax vergat hoe je moest verdedigen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef Buitendam het volgende:
PSV en Ajax hebben verloren van dit team.
Daarna in 2 uur 30 meter opgeschoven zijn omdat het vaststaat op de weg .quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En met de lichtjes op de telefoon zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |