SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Laat me raden..... Lucky's law.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
We slaan 18 even over... - Hierna een bepaalde, vaste rubriek
Ali gebruikt de naam UB40 ook nog niet steeds?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals jullie misschien wel weten, is de band UB40 jaren geleden uit elkaar gevallen. Zanger Ali Campbell stapte op; twee mede-oprichters (onder wie Astro) volgden hem. De rest ging door als UB40, met de broer van Ali op zang.
Dat zint Ali helemaal niet; hij vindt dat z'n broer de nummers om zeep helpt. Ali gebruikt de naam UB40 ook nog niet steeds. Hoe dan ook: er is nu een nieuw album van (de rest van) UB40; zeg maar de originele band. En één track daarop klinkt nogal als een afrekening...
quote:One Man try fe go Solo, like the explorer Marco Polo
The attendance weak de attendance low
Him have fe stop cause him woulda bruk fe sure...
Your best friend could be your worst enemy, him a backbiter tun spy tun thief
Him pride broke down say him a creep creep
Oh gosh me bredrin you done know we have fe weep...
quote:Some of dem flimsy some of dem shallow, want dem money in a wheelbarrow
Dem mind is weak dem mind it narrow, little after dat them get para
Three Yoko Ono's so craving, want new house new car and ting
Spangles and bangles and diamond ring, hear dem coming dem a J'lingaling
Maar er zijn dus nu twee bands met de naam UB40 actief ?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals jullie misschien wel weten, is de band UB40 jaren geleden uit elkaar gevallen. Zanger Ali Campbell stapte op; twee mede-oprichters (onder wie Astro) volgden hem. De rest ging door als UB40, met de broer van Ali op zang.
Dat zint Ali helemaal niet; hij vindt dat z'n broer de nummers om zeep helpt. Ali gebruikt de naam UB40 ook nog niet steeds. Hoe dan ook: er is nu een nieuw album van (de rest van) UB40; zeg maar de originele band. En één track daarop klinkt nogal als een afrekening...
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar er zijn dus nu twee bands met de naam UB40 actief ?
Net als je dacht dat het niet erger kon.
De ene band noemt zich UB40 featuring Ali Campbell, Astro (en nog iets). De originele band zonder de weggelopen leden noemt zich nog altijd UB40.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar er zijn dus nu twee bands met de naam UB40 actief ?
Net als je dacht dat het niet erger kon.
Ja, hun 1e album was best lekker. Maar ze hebben het daarna volledig teniet gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze hebben best een aantal goed te pruimen nummers gemaakt.
Heb jij geen inspraak welke zender er op gezet wordt?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bij mij op het werk staat steeds vaker Radio Veronica aan. Je wordt daar doorgaans doodgeknuppeld met Bryan Adams... - daardoor moest ik denken aan deze dance-cover: Rage met Run To You.
Deze versie hoor ik liever.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bij mij op het werk staat steeds vaker Radio Veronica aan. Je wordt daar doorgaans doodgeknuppeld met Bryan Adams... - daardoor moest ik denken aan deze dance-cover: Rage met Run To You.
Ik vond Labour Of Love part 2 nog erg fijn; daarna werd het snel minder.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hun 1e album was best lekker. Maar ze hebben het daarna volledig teniet gedaan.
In de Slipstream-hits-show die ik nog steeds eens wil maken, zal ik ook de opvolger-single draaienquote:
Het kakte met ieder nieuw album verder in.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hun 1e album was best lekker. Maar ze hebben het daarna volledig teniet gedaan.
Bij ons mag er niet eens radio aan staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij geen inspraak welke zender er op gezet wordt?
Ja, je bent weer helemaal scherpquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het kakte met ieder nieuw album verder in.
Vaagheid weg nu, btw?
Oh, al die shows die we nog gaan krijgen van jouw hand, we mogen wel 100 worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de Slipstream-hits-show die ik nog steeds eens wil maken, zal ik ook de opvolger-single draaien
Dus heb je zelf Spotify maar aan staan met een headset op?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons mag er niet eens radio aan staan.
Ook deze cd-single kwam ik vandaag tegen. Ik ontdekte er ook een leuke Apollo 440-remix op, dus die zal ik binnenkort eens draaien.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Boh, de 90s eurodance klanken zijn wel aanwezig vandaag
Ja, we mogen wel met een koptelefoon luisteren naar eigen muziek. Maar ik moet ook vaak de telefoon aannemen, dus dat doe ik alleen op rustige dagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus heb je zelf Spotify maar aan staan met een headset op?
Ik vaak wel.
Graag.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook deze cd-single kwam ik vandaag tegen. Ik ontdekte er ook een leuke Apollo 440-remix op, dus die zal ik binnenkort eens draaien.
(Weetje voor Lucky: Jam & Spoon hebben als Storm een nummer gemaakt waar samples uit deze track in zitten. Ook die track zal ik eens opzoeken en draaien binnenkort)
Ik heb mijn headset ook op mijn telefoon via bluetooth. Dus de muziek dempt vanzelf als de telefoon gaat. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we mogen wel met een koptelefoon luisteren naar eigen muziek. Maar ik moet ook vaak de telefoon aannemen, dus dat doe ik alleen op rustige dagen.
Lokkertje?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Een track van het nieuwe album van Dido: Mad Love
Die zit momenteel enigszins tegen zijn zin whisky te proeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doelt op een bepaalde collega-DJ?
Uhùh.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doelt op een bepaalde collega-DJ?
Hoe is dat met tegenzin?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit momenteel enigszins tegen zijn zin whiskey te proeven.
Alweer een proeverij?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit momenteel enigszins tegen zijn zin whiskey te proeven.
Hij schreef vanmorgen dat het van niet zo'n beste distilleerderij was.quote:
Zo noemen ze het..... maar ondertussen....quote:
Doorgaans valt -ie altijd binnen als ik net een Pet Shop Boys-plaat draaiquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit momenteel enigszins tegen zijn zin whisky te proeven.
ah, okquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij schreef vanmorgen dat het van niet zo'n beste distilleerderij was.
Dat is niet zo?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doorgaans valt -ie altijd binnen als ik net een Pet Shop Boys-plaat draai
Het lijkt dan altijd net alsof ik alleen PSB draai.
Zingend naar huis.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo noemen ze het..... maar ondertussen....
Het is inderdaad alsof de duvel ermee speeltquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doorgaans valt -ie altijd binnen als ik net een Pet Shop Boys-plaat draai
Het lijkt dan altijd net alsof ik alleen PSB draai.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Statistisch gezien moet -ie dan NU het topic binnenkomen...
Dit is inderdaad best een bekende van hen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Veel te lang niet gehoord; net geen Top 10-hit in Nederland in 1990: So Hard
Eerste single van vierde (en tevens beste) album Behaviour uit 1990. Diverse andere PSB albums zijn goed of zeer goed, Behaviour is een meesterwerk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is inderdaad best een bekende van hen.
Zeker; bijzonder vaak. Hogere regionen in mijn jaarlijstquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, deze is volgens mij eerder gedraaid
Ik vind dit wel een verbetering eigenlijk qua muziek.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:48 schreef Melting het volgende:
De stem klinkt wel als Björk, maar de muziek vind ik niet zo Björk-achtig.
Allemaal menselijke geluiden, geen muziekinstrumenten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een verbetering eigenlijk qua muziek.
yes, kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was vorige week Topsong, geloof ik. Deze week is dat trouwens Duncan Laurence.
Ik kijk regelmatig welke muziek 3FM uitzendt en dat trek ik gewoon niet. Deze week weer zo'n zeikerig Nederlandstalig rapnummer als Megahit...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
yes, kloptIk luister trouwens alleen van 13-16 naar Radio 2 omdat ik Angelique echt niet kan uitstaan (en deze week dan van 14-16, omdat Angelique er niet was en Stenders wel echt een held is)
Willem is wel een stuk beter dan een gemiddelde Bizzeyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig welke muziek 3FM uitzendt en dat trek ik gewoon niet. Deze week weer zo'n zeikerig Nederlandstalig rapnummer als Megahit...Brrrrr
Staat P3 voor de parkeerplaats waar hij dit gespeeld heeft?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
dePresno - When The Party's Over (NRK P3 Live)
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat P3 voor de parkeerplaats waar hij dit gespeeld heeft?
Nee, voor de radiozenderquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat P3 voor de parkeerplaats waar hij dit gespeeld heeft?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is toch leuk die rap? Kom kom, beetje met de tijd meegaan hoor. Of heel Australië soms nog zit te didgeridoodiën.
Ben jij van de rap?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is toch leuk die rap? Kom kom, beetje met de tijd meegaan hoor. Of heel Australië soms nog zit te didgeridoodiën.
Nee, komt veel goede muziek vandaanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, ben het helemaal met heer 11 eens.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij van de rap?![]()
Of ben je aan de rappe?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben er weg van, wellicht zo weer terug als ik thuis ben
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Kalm aan, naatje.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wou net zeggen... Vout is Melting nu gewoon voorbij, qua geavanceerd-heid.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Melting doet dit om ons te pesten. Ik heb van Vout begrepen dat hij gewoon met tags kan draaien als hij wil.
Verrader is het toch ook hè?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Melting doet dit om ons te pesten. Ik heb van Vout begrepen dat hij gewoon met tags kan draaien als hij wil.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maar ik kom uiteraard nooit op de naam.
Laatste tijd geen last meer van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, maar als je lang genoeg blijft draaien stoppen de tags vanzelf.
Alleen Melting heeft daar geen last van. Gisteren met peaceman bleven ze weer hangen.quote:
In die tijd schreven ze nog gewoon met letters.quote:
Michael was na de opname meteen weg, want hij was de jongste.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
Hier hebben veel artiesten aan meegewerkt die nog steeds actief zijn. Toch een hele prestatie.
O jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
In die tijd schreven ze nog gewoon met letters.
Ik wist niet eens dat hij meezong.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
Vraag me wel af waarom Dan Aykroyd meezong?
Serieus?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
Vraag me wel af waarom Dan Aykroyd meezong?
Dan Aykroydquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij meezong.
Knap. Ze heeft er nu al 0.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Verdubbeling van het aantal punten.
[ afbeelding ]
Nu haak ik wel even af.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu haak ik wel even af.
8 luisteraars en 5 daarvan doen niet eens een poging om mee te raden
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
House Of Pain - Jump Ar...
Oh nee, toch niet.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
Rolling Stones - Harlem Shuffle
(maar dan niet de Rolling Stones, hoor ik nu)
Ik ken best weinig. MadMaster kent best veel. De rest zit daar tussenin. Niks moeilijks aan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:24 schreef Melting het volgende:
Ik vind het altijd lastig inschatten wat jullie kennen, en wat niet.
Als je hem niet kent, dan is dit wel een geruststelling.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze ken ik bijvoorbeeld niet, maar klinkt wel lekker.
quote:
Hoi dame en heer.quote:
Herkennen wel, maar geen idee hoe het heetquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hoi dame en heer.
Herkennen jullie deze?
Hey Raf.quote:
Hoi Rafeiro, ben je al aan de nieuwe slaapmedicatie?quote:
Raf draaide afgelopen nacht nog.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Raf.
Dat is alweer even geleden.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Raf draaide afgelopen nacht nog.
De nachtsessies lijken een beetje aan jou voorbij te gaanquote:
Ja.... dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
De nachtsessies lijken een beetje aan jou voorbij te gaan
Maakt niet uit toch. Zolang je maar wel goed slaapt.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch. Zolang je maar wel goed slaapt.
Je komt precies op het goede moment binnen.quote:
Nee, ik vind dit mooi. Maar Fish heeft inderdaad wel mooiere nummers ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:36 schreef brother52 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een draak van een nummer
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Peaceman wilde deze onlangs niet draaien
Oh ja, dat klopt. Ik was het alweer vergeten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Peaceman wilde deze onlangs niet draaien
Geen idee, hij bleef Diaan pesten met nummers met die titel, maar deze ging hij niet draaien. Zouden ze wel in die familieshow hebben gezeten, eigenlijk? Want die heb ik niet helemaal gehoordquote:
Ja, ik dacht eigenlijk wel dat hij met the Mama's en Papa's zou eindigen. Leek me wel toepasselijk, maar hij deed het als een-na-laatste. Eigenwijs die peaceman.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen idee, hij bleef Diaan pesten met nummers met die titel, maar deze ging hij niet draaien. Zouden ze wel in die familieshow hebben gezeten, eigenlijk? Want die heb ik niet helemaal gehoord
Oh ja, die kat.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar hij praat ook over "Lucky"...
Het lijkt wel een kat en muis spelletje.quote:
Ach, ik vond het af en toe best grappig, kan ik me herinneren.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Mijn moeder zou dit wel geweten hebben
Aan de ar-ti-cu-la-tie ligt het inderdaad nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet niet, maar ze is uitzonderlijk goed te verstaan.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Aan de ar-ti-cu-la-tie ligt het inderdaad niet
Geweldig.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:49 schreef Melting het volgende:
Even deze prijsvraag lezen, en de prijzen die te winnen zijn:
[ afbeelding ]
![]()
Was een beetje lastig geweest. Ik was -9 toen de inzending sloot...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wilde jij wel een dagje met mw Paay op stap?
Instrumentaal ook nog, dus aan de lyrics heb ik ook geen houvast.quote:
Ikhad er nog nooit van gehoord...quote:
Goeie vraag... geen idee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef brother52 het volgende:
Zouden ze nog bestaan? Al jaren niets meer van gehoord.
Helemaal niet erg, zo irritant en dan die scherpe S ook nog, brrquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef brother52 het volgende:
Laatste wapenfeit is ook alweer van 11 jaar geledenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je gaat steeds lekkerder draaien, Melt. Kan je nagaan als je zou verlengen tot een uur of drie.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je gaat steeds lekkerder draaien, Melt. Kan je nagaan als je zou verlengen tot een uur of drie.
5quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Laten we dat maar niet doen.
Inmiddels wel aan mijn 5e speciaalbiertje. Zou het daar aan liggen?
Oh ja, ook dat nog.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Gewoon tot de F1 begint, kan ik gelijk door
En ik stop voorlopig nog niet. Meeste zijn met niet zo veel alcohol.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Laten we dat maar niet doen.
Inmiddels wel aan mijn 5e speciaalbiertje. Zou het daar aan liggen?
Ik heb ze eens op Werchter gezien, was best een aardig optreden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helemaal niet erg, zo irritant en dan die scherpe S ook nog, brr
Laatste optreden is voor zover ik kan zien uit 2015quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laatste wapenfeit is ook alweer van 11 jaar geleden
Hoe laat (Nederlandse tijd) begint die?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Goed planquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
3,5% of zo? Ik vind de IPA Session van Grolsch lekker tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik stop voorlopig nog niet. Meeste zijn met niet zo veel alcohol.
6:10 als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat (Nederlandse tijd) begint die?
Dan moet Melting nog behoorlijk wat biertjes drinken.quote:
Nee, tussen 5,5% en 7,5%.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
3,5% of zo? Ik vind de IPA Session van Grolsch lekker tegenwoordig.
Dat gaat hem niet worden dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet Melting nog behoorlijk wat biertjes drinken.
Welkom terug.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Vreemd.... zomaar ineens een computer-crash...![]()
Maar goed, ik ben weer terug.
Ken je deze al wel? Van de Aldi https://www.ratebeer.com/beer/saint-omer-gwyn39s-ipa/629490/quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, tussen 5,5% en 7,5%.
En die IPA ken ik nog niet.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ken je deze al wel? Van de Aldi https://www.ratebeer.com/beer/saint-omer-gwyn39s-ipa/629490/
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Oh nee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Elfletterig rent gillend z'n huis uit
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit nummer gaat weer in m'n kop zitten, zoals altijd.
En het is extreem hardnekkig.
Het lag dus niet aan je computer dit keerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Trusten.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:24 schreef brother52 het volgende:
Little river band - It's a long way there
Welterustenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel. En vind het ook best mooi.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:31 schreef livelink het volgende:
That's what I like about you - The Romantics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |