SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Laat me raden..... Lucky's law.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
We slaan 18 even over... - Hierna een bepaalde, vaste rubriek
Ali gebruikt de naam UB40 ook nog niet steeds?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals jullie misschien wel weten, is de band UB40 jaren geleden uit elkaar gevallen. Zanger Ali Campbell stapte op; twee mede-oprichters (onder wie Astro) volgden hem. De rest ging door als UB40, met de broer van Ali op zang.
Dat zint Ali helemaal niet; hij vindt dat z'n broer de nummers om zeep helpt. Ali gebruikt de naam UB40 ook nog niet steeds. Hoe dan ook: er is nu een nieuw album van (de rest van) UB40; zeg maar de originele band. En één track daarop klinkt nogal als een afrekening...
quote:One Man try fe go Solo, like the explorer Marco Polo
The attendance weak de attendance low
Him have fe stop cause him woulda bruk fe sure...
Your best friend could be your worst enemy, him a backbiter tun spy tun thief
Him pride broke down say him a creep creep
Oh gosh me bredrin you done know we have fe weep...
quote:Some of dem flimsy some of dem shallow, want dem money in a wheelbarrow
Dem mind is weak dem mind it narrow, little after dat them get para
Three Yoko Ono's so craving, want new house new car and ting
Spangles and bangles and diamond ring, hear dem coming dem a J'lingaling
Maar er zijn dus nu twee bands met de naam UB40 actief ?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals jullie misschien wel weten, is de band UB40 jaren geleden uit elkaar gevallen. Zanger Ali Campbell stapte op; twee mede-oprichters (onder wie Astro) volgden hem. De rest ging door als UB40, met de broer van Ali op zang.
Dat zint Ali helemaal niet; hij vindt dat z'n broer de nummers om zeep helpt. Ali gebruikt de naam UB40 ook nog niet steeds. Hoe dan ook: er is nu een nieuw album van (de rest van) UB40; zeg maar de originele band. En één track daarop klinkt nogal als een afrekening...
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar er zijn dus nu twee bands met de naam UB40 actief ?
Net als je dacht dat het niet erger kon.
De ene band noemt zich UB40 featuring Ali Campbell, Astro (en nog iets). De originele band zonder de weggelopen leden noemt zich nog altijd UB40.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar er zijn dus nu twee bands met de naam UB40 actief ?
Net als je dacht dat het niet erger kon.
Ja, hun 1e album was best lekker. Maar ze hebben het daarna volledig teniet gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze hebben best een aantal goed te pruimen nummers gemaakt.
Heb jij geen inspraak welke zender er op gezet wordt?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bij mij op het werk staat steeds vaker Radio Veronica aan. Je wordt daar doorgaans doodgeknuppeld met Bryan Adams... - daardoor moest ik denken aan deze dance-cover: Rage met Run To You.
Deze versie hoor ik liever.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bij mij op het werk staat steeds vaker Radio Veronica aan. Je wordt daar doorgaans doodgeknuppeld met Bryan Adams... - daardoor moest ik denken aan deze dance-cover: Rage met Run To You.
Ik vond Labour Of Love part 2 nog erg fijn; daarna werd het snel minder.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hun 1e album was best lekker. Maar ze hebben het daarna volledig teniet gedaan.
In de Slipstream-hits-show die ik nog steeds eens wil maken, zal ik ook de opvolger-single draaienquote:
Het kakte met ieder nieuw album verder in.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hun 1e album was best lekker. Maar ze hebben het daarna volledig teniet gedaan.
Bij ons mag er niet eens radio aan staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij geen inspraak welke zender er op gezet wordt?
Ja, je bent weer helemaal scherpquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het kakte met ieder nieuw album verder in.
Vaagheid weg nu, btw?
Oh, al die shows die we nog gaan krijgen van jouw hand, we mogen wel 100 worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In de Slipstream-hits-show die ik nog steeds eens wil maken, zal ik ook de opvolger-single draaien
Dus heb je zelf Spotify maar aan staan met een headset op?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons mag er niet eens radio aan staan.
Ook deze cd-single kwam ik vandaag tegen. Ik ontdekte er ook een leuke Apollo 440-remix op, dus die zal ik binnenkort eens draaien.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Boh, de 90s eurodance klanken zijn wel aanwezig vandaag
Ja, we mogen wel met een koptelefoon luisteren naar eigen muziek. Maar ik moet ook vaak de telefoon aannemen, dus dat doe ik alleen op rustige dagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus heb je zelf Spotify maar aan staan met een headset op?
Ik vaak wel.
Graag.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook deze cd-single kwam ik vandaag tegen. Ik ontdekte er ook een leuke Apollo 440-remix op, dus die zal ik binnenkort eens draaien.
(Weetje voor Lucky: Jam & Spoon hebben als Storm een nummer gemaakt waar samples uit deze track in zitten. Ook die track zal ik eens opzoeken en draaien binnenkort)
Ik heb mijn headset ook op mijn telefoon via bluetooth. Dus de muziek dempt vanzelf als de telefoon gaat. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we mogen wel met een koptelefoon luisteren naar eigen muziek. Maar ik moet ook vaak de telefoon aannemen, dus dat doe ik alleen op rustige dagen.
Lokkertje?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
Een track van het nieuwe album van Dido: Mad Love
Die zit momenteel enigszins tegen zijn zin whisky te proeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doelt op een bepaalde collega-DJ?
Uhùh.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doelt op een bepaalde collega-DJ?
Hoe is dat met tegenzin?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit momenteel enigszins tegen zijn zin whiskey te proeven.
Alweer een proeverij?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zit momenteel enigszins tegen zijn zin whiskey te proeven.
Hij schreef vanmorgen dat het van niet zo'n beste distilleerderij was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |