Morgen is kutquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:04 schreef Samzz het volgende:
Zie dat t morgen qua wind niet veel beter is.
Ah welkom aan mijn kant.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Zwarte bonenburgers gemaakt, best lekker
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah welkom aan mijn kant.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah welkom aan mijn kant.
[ afbeelding ]
Zelden gebruikt dus zo goed als nieuw.quote:
Ja, dacht ik al. Binnen rijden dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelden gebruikt dus zo goed als nieuw.
Whehequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Auwquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik heb juist te weinig gedronken, praktisch hele middag op de bank gelegenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net twee grote koppen thee op en nog dorst hebben he.
Niet het soort kwaliteit dat je zoekt?quote:
Geen koppijn?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik heb juist te weinig gedronken, praktisch hele middag op de bank gelegen![]()
Vanmorgen was ik nog zo actief.
Ja ik dus ook. Ben t nu aan het inhalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik heb juist te weinig gedronken, praktisch hele middag op de bank gelegen![]()
Vanmorgen was ik nog zo actief.
Ik zoek wel een beetje ervaring jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet het soort kwaliteit dat je zoekt?
Hehehequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik zoek wel een beetje ervaring ja
Ik krijg er altijd hoofdpijn vanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope, maar merk wel dat ik meer had moeten drinken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, alles omtrent auto geregeld. Zin in donderdag.
Ik had gisteren juist wat minder moeten drinken, vandaag effectief niks gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope, maar merk wel dat ik meer had moeten drinken.
Yesquote:
Wat voor auto is het geworden?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Wordt nu verder klaargemaakt door de garage (slangetje van de ruitenwisservloeistof was losgeraakt en er komt een radio en reserveband in en een elektrisch raam doet t niet helemaal goed, die gaan ze maken).
Mercedes A klasse. 19 jaar en 160k op de teller. Perfecte conditie voor die leeftijd.quote:
Pooierbakquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mercedes A klasse. 19 jaar en 160k op de teller. Perfecte conditie voor die leeftijd.
Nee, ouwe opa-autoquote:
Is toch zo'n sloep?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ouwe opa-auto.
Maar hij rijdt superfijn en is enorm luxe vergeleken met mijn Micra'tje.
Ik heb nog wel een taxi bordje voor jequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ouwe opa-auto.
Maar hij rijdt superfijn en is enorm luxe vergeleken met mijn Micra'tje.
Nee joh. Zo'n klein gebakje. Beetje formaat Golf.quote:
Ik zie het nu. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Zo'n klein gebakje. Beetje formaat Golf.
Die sloepen zijn te duur in de wegenbelasting.
Ja, weer ik veel. Auto's zullen me aan m'n bips geoxideerd zijnquote:
Als t betalen naar rijden was, had ik wel zo'n grote gewild. Een Volvo of zoquote:
Allemaal de lente in de bol.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is Tinder stuk; ineens een hoop likes.
Als dat een maandelijks bedrag is rij je 2 hummers op elkaar gestapeldquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als t betalen naar rijden was, had ik wel zo'n grote gewild. Een Volvo of zo.
Maar ga geen 250-300 aan wegenbelasting betalen.
Vermoed dat je rond de 100 euro per kwartaal zit; vergelijkbaar met mijn auto.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als dat een maandelijks bedrag is rij je 2 hummers op elkaar gestapeld
Nee, kwartaal he.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als dat een maandelijks bedrag is rij je 2 hummers op elkaar gestapeld
Ik heb t over die grote Mercedessen en Volvo's, die kosten wel wat meer dan 100 per kwartaalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat je rond de 100 euro per kwartaal zit; vergelijkbaar met mijn auto.
Das netjes, ik zit op ¤ 55,- p/m.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat je rond de 100 euro per kwartaal zit; vergelijkbaar met mijn auto.
Nee dat mag in jouw nieuwe Porschequote:
zometeen eens aan slingeren danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is Tinder stuk; ineens een hoop likes.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een vriend had me pluche dobbelstenen en een petje cadeau gedaan toen ik mijn Golf kreeg
En geen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een vriend had me pluche dobbelstenen en een petje cadeau gedaan toen ik mijn Golf kreeg
Ik ben nog iets aan het zoeken voor aan mijn spiegel. Geen idee watquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een Harry Potter hanger voor aan de achteruitkijkspiegel.
Een Pygmy puffquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog iets aan het zoeken voor aan mijn spiegel. Geen idee wat
O nee, echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Pygmy puff. Die wil ik aan m'n spiegel, maar kan ze hier niet vinden
.
Mijn bad loopt nu volquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik zit wel net in bad.
Heet, heter, heetst.
#StrammeKlusbotten
Dan maar weer uit bad.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Wilde een serie kijken in bad maar de batterij van m'n iPad is weer bijna leeg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Constructie maken waarmee je de iPad op kunt laden in bad.
Ik zou klagen bij je vriend, geen tasje, nou ja zeg!quote:
Darwin award, of hadden ze die al gewonnen?quote:
Hoe gaat het met date?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef Lotusss het volgende:
Ben voor 't eerst weer sinds vorig F1-seizoen bij m'n vrienden... heerlijk!![]()
Morgenochtend dus daar samen om 6:00 op?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef Lotusss het volgende:
Ben voor 't eerst weer sinds vorig F1-seizoen bij m'n vrienden... heerlijk!![]()
Telefoon nog wel heel? Oftewel, kun je 112 bellen als je alsnog opje giechel gaat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Jongens.
Ik had wat koud water in m'n bad gedaan want het water was gruwelijk heet. Dus ik plons mezelf erin want dat bad staat in een halsbrekende hoek in de badkamer. Plonst er dus allemaal water over de rand, over m'n telefoon, op de grond. Uitkijken dat ik zo niet op m'n bek ga. Als ik er al uit kom.
Neuh alleen als ik ziek ben.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na je fietstocht morgen verlang je vast ook naar een warm bad.
Waar zit ie nu weer?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:40 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik ook maar even in bad ga liggen...
Maar ik ken mezelf. Daarna ga ik naar bed
En dan is het wel een heel korte zaterdag avond
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Jongens.
Ik had wat koud water in m'n bad gedaan want het water was gruwelijk heet. Dus ik plons mezelf erin want dat bad staat in een halsbrekende hoek in de badkamer. Plonst er dus allemaal water over de rand, over m'n telefoon, op de grond. Uitkijken dat ik zo niet op m'n bek ga. Als ik er al uit kom.
Mensen die onvoorbereid naar een land vertrekken waar ze de taal niet spreken en dan van een koude kermis thuiskomen?quote:
Soms idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die onvoorbereid naar een land vertrekken waar ze de taal niet spreken en dan van een koude kermis thuiskomen?
Op de bankquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar zit ie nu weer?
Die man van je?
Ik weet nog steeds niet wat het is.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:57 schreef Allures het volgende:
[..]
dat had je van de week al eens gezegd
Mijn haar zat vandaag ook belachelijk goed nadat ik bij de kapper was geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:58 schreef Allures het volgende:
Ik zie er zo belachelijk goed uit in een crop top![]()
Beetje jammer dat ik het niet durf te dragen behalve onder mijn sport shirts
Man zag het al voor zich op een rokje zat ie net te vertellen
fotoquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn haar zat vandaag ook belachelijk goed nadat ik bij de kapper was geweest.
Ik.zie er naakt tegenwoordig belachelijk goed uit. Six pack torso en alles. Gewoon overdreven. Ziek.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:58 schreef Allures het volgende:
Ik zie er zo belachelijk goed uit in een crop top![]()
Beetje jammer dat ik het niet durf te dragen behalve onder mijn sport shirts
Man zag het al voor zich op een rokje zat ie net te vertellen
Laat ik het anders formuleren. Ik snap niet waarom je met je dronken harses op tv wil om over geschiedenis te gaan kletsen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:06 schreef Allures het volgende:
[..]
de titel vat het vrij goed samen en wat ze doen is ook vrij duidelijk toch
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik.zie er naakt tegenwoordig belachelijk goed uit. Six pack torso en alles. Gewoon overdreven. Ziek.
DM dan ff je instaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:23 schreef Allures het volgende:
Misschien dat ik de zwarte croptop eens op insta zet, want dat durf ik dan weer wel
Naar buiten niet
Lekker onlogisch
Thuis zou ik er ook zo in rond huppelen maar ja het tocht zo met dat blote stuk
Anders zou ik ook zo'n cropped hoody hebben
Zo cute
Sean Connery was toen al een oude man.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:16 schreef Allures het volgende:
Dat klinkt zo niet lang geleden maar is zo lang geleden
sowieso niet nuquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik start Instagram even op, momentje.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sean Connery was toen al een oude man.
Catherine Zeta Jones was toen wel een erg mooie vrouw
Sean Connery is nog steeds een oude manquote:
Ja hij is gelukkig waterdicht.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Telefoon nog wel heel? Oftewel, kun je 112 bellen als je alsnog opje giechel gaat?
Dat heb ik nu dus ook gedaan. En nu is m'n was nat want die lag naast het bad op de grond.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Nu heb ik ook zin om in bad te gaan, maar geen zin om eerst de hele boel daar op te ruimen aangezien het nu dienst doet als wasmand en stofvanger
Oh die vond ik altijd wel knapquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog steeds mooi; die Michael Douglas heb ik wel altijd een enge kerel gevonden
quote:A man threatened to sue a magazine for using his picture to show a generic hipster. But it wasn't him.
Before threatening a lawsuit over the use of your image you should probably check to make sure the picture is actually of you — especially if you’re a hipster.
MIT Technology Review recently covered a study that looked into the “hipster effect.” According to the site’s editor-in-chief Gideon Lichfield, they immediately received an email after publishing their piece from an angry man claiming to be the article's pictured "hipster."
Lichfield stated that the emailer claimed to be the nonconformist in the photo that MIT Technology Review chose to accompany the article. The hipster accused them of slander and using the image without his permission.
The outlet immediately contacted Getty Images, the stock photo company from which they licensed the picture. MIT Technology Review wanted to find out more about the release this man in the photo had to sign in order to appear on Getty's website before deciding whether or not to remove the photo.
After Getty’s legal team conducted a review, they found that the model in the photo did not share the same name as the person emailing MIT Technology Review.
Lichfield said that after hearing back from Getty, the emailer conceded that he had misidentified himself in the photo.
The study itself, which was conducted by mathematician Jonathan Touboul at Brandeis University, is actually quite interesting. In summary, Touboul reached the conclusion that when a large swath of people turn away from mainstream trends and fashion, eventually over time these individuals’ style choices will sync up.
Hilariously, this project's premise — which took Touboul dozens of pages and incorporated an array of mathematical models and scenarios to lay out — ended up being best proven through a real-life case of mistaken self-identity.
https://mashable.com/arti(...)mVmrkeyOKl-nSlkpyrz4
Nadat ze uit bad gehaald zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
Dooie bedoening hier. Alle bejaarden al naar bed?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nadat ze uit bad gehaald zijn inderdaad.
Goedenavond vriendquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ah, ik zie het inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nadat ze uit bad gehaald zijn inderdaad.
Ik ben met verf aan het knoeien.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
Tekening gespoten. Ziet er, vind ik, enorm gaaf uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knoeien ben ik ook wel goed inWat maak je?
Fotootje?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tekening gespoten. Ziet er, vind ik, enorm gaaf uit.
Maar ik zit nu helemaal onder, dus ga maar even douchen.
Met zelfgemaakte jurkjesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:38 schreef Allures het volgende:
Pfff ik zit nu weer zo in mijn hoofd met voor mezelf beginnen
Hopelijk gaat dat er snel weer uit
Ja dat dacht ik ook. Maar je zou die dan wel op maat kunnen maken voor een meerprijs. Want in de kutnijd app hebben we ook allemaal een ander lijf en past kleding ook vaak net niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:51 schreef Allures het volgende:
Ja serieus die ene waar je toen straks naar vroeg zou dan leuk er voor zijn. Met kleine variaties
Met een plooitje zou kunnen, een lange mouw natuurlijk, een rechte rok...
Niet op maat gemaakt natuurlijk maar wel in verschillende maten
Op maat is ook niet te verkopen. Klinkt leuk maar in de praktijk moet je er dan zoveel geld voor vragen dat bijna niemand het er voor over heeft.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:04 schreef Allures het volgende:
Nee ik ga ze dan niet op maat maken, dat is geen beginnen aan
Gewoon net als bij andere jurken een aantal maten hebben hangen
Daarom en het zijn maar simpele jurkjesquote:Op zondag 17 maart 2019 00:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op maat is ook niet te verkopen. Klinkt leuk maar in de praktijk moet je er dan zoveel geld voor vragen dat bijna niemand het er voor over heeft.
Je bent al best ver met je business planquote:Op zondag 17 maart 2019 00:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Daarom en het zijn maar simpele jurkjes
Ik heb wel eens gekeken naar hoe je zoiets kunt laten produceren en dat is nog wel te doen
Moet je ook niet zelf willen gaan doen
In Gouda zit Dinkra en die doet dat dus ook. Hebben een fysieke winkel en een webshop. Ze maken het meeste op maat in de winkel en ze zetten de standaard dingen online.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:04 schreef Allures het volgende:
Nee ik ga ze dan niet op maat maken, dat is geen beginnen aan
Gewoon net als bij andere jurken een aantal maten hebben hangen
Ja elke zoveel tijd komt dit kriebeltje weer naar boven tot ik bedenk hoe graag ik een vast bedrag elke maand op mijn rekening krijg en dan ga ik gewoon weer verder met mijn levenquote:Op zondag 17 maart 2019 00:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent al best ver met je business plan
ben ik dat niet zelf voornamelijkquote:Op zondag 17 maart 2019 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen al in deze SC heb je een grote afzetmarkt.
Mooi op tijd voor de formule 1quote:
Het zou al helpen wanneer websites fatsoenlijke en kloppende maattabellen zouden gebruiken.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar ik nu werk zit ook een bedrijf die door een soort van 3D scan van je te maken in augmented Reality je dan de kleding kan laten passen.
Betaalt zich voor bedrijven wel terug als ze niet meer 70% aan retouren moeten verwerken.
Straks zijn we allemaal Faxies.quote:
JoosieGodquote:Op zondag 17 maart 2019 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
Te laat wakker voor de F1. Maar toch fijn om Max op plek 3 vlak achter Hamilton te zien rijden en zelfs even de snelste ronde had
Het weer valt me nog mee.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:46 schreef MissMSX het volgende:
Pimpelmeesjes zijn al zo hard aan het werk in de tuin![]()
Nog steeds wel aardig briesje.quote:
Ik had er ook nog een appelflap bij en dat beviel ook uitermate goed.quote:
G E N O Tquote:Op zondag 17 maart 2019 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had er ook nog een appelflap bij en dat beviel ook uitermate goed.
Nicequote:
Rijke man zoeken.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:22 schreef Allures het volgende:
En hoe moet je een fatsoenlijke sneaker collectie starten als de leuke 130 euro zijn
Die zijn zo mager dat hun hele cyclus stil ligt.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:20 schreef Allures het volgende:
Zouden modellen niet werken als ze ongesteld zijn en hun buikjes lelijk en opgezwollen zijn
owja daar ga ik nog foutquote:Op zondag 17 maart 2019 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn zo mager dat hun hele cyclus stil ligt.
Laatst had je nog van die uberlelijke in de picture, die waren geen 130quote:Op zondag 17 maart 2019 09:22 schreef Allures het volgende:
En hoe moet je een fatsoenlijke sneaker collectie starten als de leuke 130 euro zijn
Net nu ik kilo's kwijt benquote:Op zondag 17 maart 2019 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig moet je toch een hip plussize model zijn als je echt wat aandacht wil hebben?
die heb ik natuurlijk al ondertussenquote:Op zondag 17 maart 2019 09:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Laatst had je nog van die uberlelijke in de picture, die waren geen 130
Ben ik nog te dik voorquote:Op zondag 17 maart 2019 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig moet je toch een hip plussize model zijn als je echt wat aandacht wil hebben?
Huh. Als je slank bent ben je geen plus size. Wat.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ben ik nog te dik voor
Geen grap
Die hebben serieus helemaal geen plus size. Je kunt je daar pas voor op geven als je slank bent
Vind ik hilarisch
Naja misschien is dat veranderd ondertussen maar dat was een paar jaar geleden zo
Nee maar ze showen die kleding niet op mensen die echt plussize zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh. Als je slank bent ben je geen plus size. Wat.
Dat is raar, imo.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar ze showen die kleding niet op mensen die echt plussize zijn
Vroeger heb ik wel eens gekekenen toen mocht je niet meer zijn dan een maat 42 of zoiets
Volgens mij is plus size toch juist daar boven
wat is de "normale" maat?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is raar, imo.
En 42 is idd geen plussize. Tenzij je 1.30 bent of zo.
voor een Nederlandse vrouw schijnt 40/42 het gemiddelde zijnquote:
oke, en wat is de maat van een standaard model? zo'n twijgje dus zeg maar?quote:Op zondag 17 maart 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
[..]
voor een Nederlandse vrouw schijnt 40/42 het gemiddelde zijn
Naja het gemiddelde is natuurlijk niet wat je het meest op straat ziet maar alles bij elkaar gedeeld door alles zeg maar
Ik gok kleiner dan wat in de rekken hangt en dat is 34quote:Op zondag 17 maart 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, en wat is de maat van een standaard model? zo'n twijgje dus zeg maar?
Maat 40 is gemiddeld dacht ik.quote:
80-60-90 zijn de maten voor een model.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, en wat is de maat van een standaard model? zo'n twijgje dus zeg maar?
Nog 8 cm en dan mag ik ook model worden, yayquote:Op zondag 17 maart 2019 10:16 schreef Halimede het volgende:
[..]
Er mag wat meer variatie in bust en middel zitten, maar heupen inderdaad max 90
Ik ook zoietsquote:Op zondag 17 maart 2019 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog 8 cm en dan mag ik ook model worden, yay.
.
en dan nog 20cm groeien?quote:Op zondag 17 maart 2019 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog 8 cm en dan mag ik ook model worden, yay.
.
Klein maar fijn.quote:
Je kan het altijd bij The Movement Models proberenquote:Op zondag 17 maart 2019 10:25 schreef Allures het volgende:
Ik ben wel lang genoeg en tegenwoordig ook wel 'dun' genoeg voor plus size maar ik denk dat ik afgewezen zou worden om mijn tanden
Ik ben zo ongeveer de enige die jong was in de jaren 90 en geen beugel hadDus ze staan bij mij niet allemaal recht
En bij al die sites stond dat je mooie tanden moest hebben
#droominduigen
Er is zoveel meer dat daarin meetelt...quote:
Was een grapjequote:Op zondag 17 maart 2019 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is zoveel meer dat daarin meetelt...
Waarom mooie tanden als je op de catwalk toch altijd streng en meedogenloos moet kijken met je mond vooral dicht.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:25 schreef Allures het volgende:
Ik ben wel lang genoeg en tegenwoordig ook wel 'dun' genoeg voor plus size maar ik denk dat ik afgewezen zou worden om mijn tanden
Ik ben zo ongeveer de enige die jong was in de jaren 90 en geen beugel hadDus ze staan bij mij niet allemaal recht
#droominduigen
Dat is pas fijn.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:27 schreef Samzz het volgende:
Was een grapje. Ik ben tevreden met mezelf
.
geen idee wat dat is maar ik wil het ook niet echt hoorquote:Op zondag 17 maart 2019 10:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je kan het altijd bij The Movement Models proberen
Gaat zijn gangetje. Ging het maar zijn gangetje voor PECquote:
Juist nu kan dat als een soort usp ingezet worden. Een van die Jaggermeiden heeft ook zo een enorme spleet tussen d'r voortanden, net als een Brigitte Bardot.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:25 schreef Allures het volgende:
#droominduigen
Vroeger was Antimodels in Nederland een bureau die breder selecteerde.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je kan het altijd bij The Movement Models proberen
Retoucheren kost meer tijd en geld, dus de insteek is veelal dat ze dat liever zo min mogelijk doen. Al zie je wel modellen met een slechte huid, er moet wel een zekere basis zijn om vanaf te werken zeg maar.quote:
ik bied 35quote:
oke oke, 40quote:Op zondag 17 maart 2019 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel acht jaar oud ofzo.
Er bestaan gewoon strap-ons en dildos waar er inderdaad spul uit komt. Ik geef Wish de schuld van deze kennisquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon strap-ons en dildos waar er inderdaad spul uit komt. Ik geef Wish de schuld van deze kennis
Nee echt, je hebt dan een pompje dat vastzit aan de ballen en als je daarin knijpt schiet er spul uit. Ik weet alleen niet watquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er bestaan gewoon strap-ons en dildos waar er inderdaad spul uit komt. Ik geef Wish de schuld van deze kennis
quote:
Ben wel benieuwd waarop je zoekt als je dit als suggestie krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee echt, je hebt dan een pompje dat vastzit aan de ballen en als je daarin knijpt schiet er spul uit. Ik weet alleen niet watMisschien lactacyd; lekker multifunctioneel.
Ik zie ook heel veel op Facebook groepen voorbij komen,.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waarop je zoekt als je dit als suggestie krijgt.
Oh wowquote:Op zondag 17 maart 2019 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie ook heel veel op Facebook groepen voorbij komen,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zondag 17 maart 2019 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie ook heel veel op Facebook groepen voorbij komen,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:52 schreef Elvi het volgende:
Ik moet ook echt zo hard lachen om dit product:
https://www.facebook.com/HYGO/posts/2397983736946681
joggingbroek + hoodiequote:Op zondag 17 maart 2019 11:50 schreef Elvi het volgende:
ik weet niet wat ik aan moet trekken vandaag
Croptopquote:Op zondag 17 maart 2019 11:50 schreef Elvi het volgende:
ik weet niet wat ik aan moet trekken vandaag
Ik durf niet te klikken...quote:Op zondag 17 maart 2019 11:52 schreef Elvi het volgende:
Ik moet ook echt zo hard lachen om dit product:
https://www.facebook.com/HYGO/posts/2397983736946681
Ik heb een spijkerbroek aan en een trui met een blote schouder.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Croptop
Ik ben echt van de croptop vandaag
Beetje koud op de buik wel
Jurk met kant dan met een sneaker
Oh penciljurk met sneaker
Oh ik ga queer eye bingen of andere make over shit
sexxxxxyquote:Op zondag 17 maart 2019 11:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb een spijkerbroek aan en een trui met een blote schouder.
Alleen als de strik openwaait sta ik in mn bh
Pics.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:57 schreef Allures het volgende:
Ik heb een zwarte legging aan, zwarte croptop die super cute is, met gekruiste bandjes en een mesh randje (3 euro!! Primark) en een hoodie vest want anders is het nog te koud
Oehquote:Op zondag 17 maart 2019 11:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oef, disco? Parenclub?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond al geweest. Badkuip zit nog vol glitters.
Ik ken ze.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee echt, je hebt dan een pompje dat vastzit aan de ballen en als je daarin knijpt schiet er spul uit. Ik weet alleen niet watMisschien lactacyd; lekker multifunctioneel.
Ook van wish ofzoquote:Op zondag 17 maart 2019 11:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |