Morgen is kutquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:04 schreef Samzz het volgende:
Zie dat t morgen qua wind niet veel beter is.
Ah welkom aan mijn kant.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Zwarte bonenburgers gemaakt, best lekker
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah welkom aan mijn kant.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah welkom aan mijn kant.
[ afbeelding ]
Zelden gebruikt dus zo goed als nieuw.quote:
Ja, dacht ik al. Binnen rijden dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelden gebruikt dus zo goed als nieuw.
Whehequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Auwquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik heb juist te weinig gedronken, praktisch hele middag op de bank gelegenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net twee grote koppen thee op en nog dorst hebben he.
Niet het soort kwaliteit dat je zoekt?quote:
Geen koppijn?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik heb juist te weinig gedronken, praktisch hele middag op de bank gelegen![]()
Vanmorgen was ik nog zo actief.
Ja ik dus ook. Ben t nu aan het inhalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik heb juist te weinig gedronken, praktisch hele middag op de bank gelegen![]()
Vanmorgen was ik nog zo actief.
Ik zoek wel een beetje ervaring jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet het soort kwaliteit dat je zoekt?
Hehehequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik zoek wel een beetje ervaring ja
Ik krijg er altijd hoofdpijn vanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope, maar merk wel dat ik meer had moeten drinken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, alles omtrent auto geregeld. Zin in donderdag.
Ik had gisteren juist wat minder moeten drinken, vandaag effectief niks gedaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope, maar merk wel dat ik meer had moeten drinken.
Yesquote:
Wat voor auto is het geworden?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Wordt nu verder klaargemaakt door de garage (slangetje van de ruitenwisservloeistof was losgeraakt en er komt een radio en reserveband in en een elektrisch raam doet t niet helemaal goed, die gaan ze maken).
Mercedes A klasse. 19 jaar en 160k op de teller. Perfecte conditie voor die leeftijd.quote:
Pooierbakquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mercedes A klasse. 19 jaar en 160k op de teller. Perfecte conditie voor die leeftijd.
Nee, ouwe opa-autoquote:
Is toch zo'n sloep?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ouwe opa-auto.
Maar hij rijdt superfijn en is enorm luxe vergeleken met mijn Micra'tje.
Ik heb nog wel een taxi bordje voor jequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ouwe opa-auto.
Maar hij rijdt superfijn en is enorm luxe vergeleken met mijn Micra'tje.
Nee joh. Zo'n klein gebakje. Beetje formaat Golf.quote:
Ik zie het nu. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Zo'n klein gebakje. Beetje formaat Golf.
Die sloepen zijn te duur in de wegenbelasting.
Ja, weer ik veel. Auto's zullen me aan m'n bips geoxideerd zijnquote:
Als t betalen naar rijden was, had ik wel zo'n grote gewild. Een Volvo of zoquote:
Allemaal de lente in de bol.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is Tinder stuk; ineens een hoop likes.
Als dat een maandelijks bedrag is rij je 2 hummers op elkaar gestapeldquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als t betalen naar rijden was, had ik wel zo'n grote gewild. Een Volvo of zo.
Maar ga geen 250-300 aan wegenbelasting betalen.
Vermoed dat je rond de 100 euro per kwartaal zit; vergelijkbaar met mijn auto.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als dat een maandelijks bedrag is rij je 2 hummers op elkaar gestapeld
Nee, kwartaal he.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als dat een maandelijks bedrag is rij je 2 hummers op elkaar gestapeld
Ik heb t over die grote Mercedessen en Volvo's, die kosten wel wat meer dan 100 per kwartaalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat je rond de 100 euro per kwartaal zit; vergelijkbaar met mijn auto.
Das netjes, ik zit op ¤ 55,- p/m.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat je rond de 100 euro per kwartaal zit; vergelijkbaar met mijn auto.
Nee dat mag in jouw nieuwe Porschequote:
zometeen eens aan slingeren danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is Tinder stuk; ineens een hoop likes.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een vriend had me pluche dobbelstenen en een petje cadeau gedaan toen ik mijn Golf kreeg
En geen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een vriend had me pluche dobbelstenen en een petje cadeau gedaan toen ik mijn Golf kreeg
Ik ben nog iets aan het zoeken voor aan mijn spiegel. Geen idee watquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een Harry Potter hanger voor aan de achteruitkijkspiegel.
Een Pygmy puffquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nog iets aan het zoeken voor aan mijn spiegel. Geen idee wat
O nee, echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Pygmy puff. Die wil ik aan m'n spiegel, maar kan ze hier niet vinden
.
Mijn bad loopt nu volquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik zit wel net in bad.
Heet, heter, heetst.
#StrammeKlusbotten
Dan maar weer uit bad.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Wilde een serie kijken in bad maar de batterij van m'n iPad is weer bijna leeg.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Constructie maken waarmee je de iPad op kunt laden in bad.
Ik zou klagen bij je vriend, geen tasje, nou ja zeg!quote:
Darwin award, of hadden ze die al gewonnen?quote:
Hoe gaat het met date?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef Lotusss het volgende:
Ben voor 't eerst weer sinds vorig F1-seizoen bij m'n vrienden... heerlijk!![]()
Morgenochtend dus daar samen om 6:00 op?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:04 schreef Lotusss het volgende:
Ben voor 't eerst weer sinds vorig F1-seizoen bij m'n vrienden... heerlijk!![]()
Telefoon nog wel heel? Oftewel, kun je 112 bellen als je alsnog opje giechel gaat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Jongens.
Ik had wat koud water in m'n bad gedaan want het water was gruwelijk heet. Dus ik plons mezelf erin want dat bad staat in een halsbrekende hoek in de badkamer. Plonst er dus allemaal water over de rand, over m'n telefoon, op de grond. Uitkijken dat ik zo niet op m'n bek ga. Als ik er al uit kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |