Mag toch hopen dat ze veel geleerd hebben van hun eerste seizoen, er zat potentie in, maar dus ook veel verbeterpunten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:41 schreef Sirolf het volgende:
Vanaf komende zaterdag weer nieuwe afleveringen!
Het zal mij niets verbazen als ze er dan een boerenprotest-musical van maken... Of zijn er andere grote onderwerpen die logischer zijn?
Ik hoop het ook. Hopelijk hebben ze dat irritante kind met haar voorgekookte bijdehante opmerkingen geschrapt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:42 schreef I het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze veel geleerd hebben van hun eerste seizoen, er zat potentie in, maar dus ook veel verbeterpunten.Ik ben benieuwd.
Jaaaaaaaaa, ze is weg !!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Hopelijk hebben ze dat irritante kind met haar voorgekookte bijdehante opmerkingen geschrapt.
Ze is opgehoepeld!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Hopelijk hebben ze dat irritante kind met haar voorgekookte bijdehante opmerkingen geschrapt.
Ik ook niet, wel van Tietjerksteradeelquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:25 schreef Bocaj het volgende:
Had eigenlijk nog nooit van Ruinerwold gehoord...
Ging veel te ver inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Bocaj het volgende:
Die doodskist kon ook eigenlijk niet! Eerlijk is eerlijk!
true! en al dat vernielen ook!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Bocaj het volgende:
Die doodskist kon ook eigenlijk niet! Eerlijk is eerlijk!
Bron? Of heb je hem zelf gemaakt?quote:
Dan moeten ze nog meer plas en poep scheiden!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)stof-van-europa.html
TNO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |