Ohh ik dacht dat ze daar voor aan het koken warenquote:
Het maakt toch niet uit. Is primaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sugestie's TT welkom
Toos inspiratieloos
Jee, breng ze niet op ideeënquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:30 schreef lorrie03 het volgende:
gaan we weerzo n manen tegen de vrouwen kookwedstrijd krijgen
Etiquette les en een 8 gangen diner.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:30 schreef lorrie03 het volgende:
o gelukkig geen zin in die kookwestrijd gedoequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Etiquette les en een 8 gangen diner.
En elke gang wordt 'n afgangquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Etiquette les en een 8 gangen diner.
quote:
wat een goed ideequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:30 schreef lorrie03 het volgende:
en losse harenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:27 schreef QuarterBack het volgende:
Geen netje geen handschoentjes fuck R. de Geus
[ afbeelding ]
Met beschut wordt bedoeld uit de wind.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:36 schreef bahgoor het volgende:
jaja in een zonnige beschutte plek.... huh
OKquote:
oww, bedankt doe ik het hier foutquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:37 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Met beschut wordt bedoeld uit de wind.
ik heb werkelijk geen idee.quote:
servetten, tafellakenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dr is niet genoeg bestek , fatsoenlijk glas werk
en servies
Kaylee is nogal van de mandala`s.quote:
zijn mooie bloemenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kaylee is nogal van de mandala`s.
Tijd voor Big Brother 2019 The Battlequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:40 schreef QuarterBack het volgende:
Eigenlijk zijn ze wel grappig, die opdrachtjes van buiten, geeft me weer dat gezellige gevoel van Big Brother van vroeger
awh Viooltje en Bonnyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:41 schreef Verida het volgende:
misschien kan Viola Holt en voor komen doen hoe je glazen moet pouleren....(of heette dat nou anders ? )
En anders doet ze wel ff voor hoe 'n ijsbadje moet..... en Pouleren kon ze als de bestequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:41 schreef Verida het volgende:
misschien kan Viola Holt en voor komen doen hoe je glazen moet pouleren....(of heette dat nou anders ? )
Het eerste scheurtjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het lag aan het leer volgens Kaylee.
gelulquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is hij er weer ?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vaste gast in Utopia.
Dylan had het zelfdequote:
straks bij een klant....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
straks bij een klant....
"sorry, tattoo is een beetje mislukt, maar dat lag aan uw huid "
Net weg,morgen komt hij weer.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:47 schreef Verida het volgende:
[..]
straks bij een klant....
"sorry, tattoo is een beetje mislukt, maar dat lag aan uw huid "
hou op hou op, droevigquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:51 schreef QuarterBack het volgende:
Tsja, inkt deppen met alcohol om de vlekken te voorkomen, its a sad story maar gelukkig weet Keelie nog niet dat er alleskopers zijn die kopen alles, of het familie is, of buren of ex vriendjes of een lieve Operator Achter
[ afbeelding ]
Ze had er dus beter een strijkijzer op kunnen zetten. Heeft meer vormquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:51 schreef QuarterBack het volgende:
Tsja, inkt deppen met alcohol om de vlekken te voorkomen, its a sad story maar gelukkig weet Keelie nog niet dat er alleskopers zijn die kopen alles, of het familie is, of buren of ex vriendjes of een lieve Operator Achter
[ afbeelding ]
Wayt was eerst een vrouw .en al een poosje bezig om man te worden .quote:
lukt aardig zo te zienquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:56 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wayt was eerst een vrouw .en al een poosje bezig om man te worden .
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:56 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Brandon fandag?
Gaat hij dan op een stoel zitten en mag het gepeupel naar hem kijken en vragen stellen?
Hangt wel van je huid af.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En dat wil tattoo's gaan zetten?
eerst schoonmaken dusquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het servies staat ook al bij de poort.
Risotto.quote:
Ohh dat is een dingetjequote:
Ik denk dat ze geen keus hadden alles is smerigquote:
lief van Adrianquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:12 schreef QuarterBack het volgende:
Maar het gaat natuurlijk niet om Adjes moeder, maar om alle kankerpatienten , dat is de makke met Adje steeds
Bij Adje indienen, ik begin zijn geweeklaag storend te vinden hoe goed het doel ook isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lief van Adrian
zal het aangeven bij de apotheek
als de factuur mot worden betaald
de vleesjes aansnijdenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:15 schreef Mohitah het volgende:
Kom niet meer bij als blijkt dat er allemaal mensen komen eten en ze zelf niks hebben. Zijn ook maar 10 biefstukken begreep ik en zijn met 14 min 1 vegan
Nee hoeft niet maar roeren in boullionquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:20 schreef bahgoor het volgende:
risotto moet je toch klaarmaken in zon stoom ding.
En blijven roeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoeft niet maar roeren in boullion
oke, heb ik dus niet voor niets mijn ex weggedaanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoeft niet maar roeren in boullion
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:22 schreef bahgoor het volgende:
[..]
oke, heb ik dus niet voor niets mijn ex weggedaan
Dat zei Merel net wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:26 schreef QuarterBack het volgende:
Na afloop weer afgewassen terug bij de poort neerzetten neem ik aan
[ afbeelding ]
ja klopt dat zei Merel net al. Dat alles schoon weer terug moestquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:26 schreef QuarterBack het volgende:
Na afloop weer afgewassen terug bij de poort neerzetten neem ik aan
[ afbeelding ]
Ah, mooi, ik was al bang dat ze álles gratis gingen krijgen, het gaat ze namelijk financieel niet zo voor de windquote:
His ook ff goed opboenen en er direct bij zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:29 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Neeeheeee, in bruikleen moet straks schoon weer terug
Nou benieuwd wie het straks gaat afwassen danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:29 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Neeeheeee, in bruikleen moet straks schoon weer terug
Ze hebben een vaatwasserquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou benieuwd wie het straks gaat afwassen dan
Oja shitquote:
Van thuis meegenomen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:31 schreef bahgoor het volgende:
[..]
godver hoe komen ze aan die sierraden alles van budha to budha
In het midden van het spektrumquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Wat zou Hiske stemmen, Pvdd of Groen Links?
sjesus, wat een troep staat daar gewoon naast die tafel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:39 schreef QuarterBack het volgende:
Recht neerleggen is altijd netjes
[ afbeelding ]
Die zalm is er zelf vanuit de vijvert ingekropenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
De eerste gang is een zalm bonbon.Ik heb ze helemaal niet met zalm bezig gezien.
Zo'n nep Rijmersquote:
Dat moet bijna wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:43 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Die zalm is er zelf vanuit de vijvert ingekropen
Cees had niet echt manierenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]IndoCees
![]()
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef mcspicy het volgende:
ik heb het vermoeden dat het binnenkort tongen gaat worden met Jessie en Gerrit
Ja Jens wilt vast niet meerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef mcspicy het volgende:
ik heb het vermoeden dat het binnenkort tongen gaat worden met Jessie en Gerrit
Doet meneer heel goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat heertje blijft goed in z'n rol in die klerebende daar..
[ afbeelding ]
Echt een nare rot kopquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een liluke harses hebt maneer
1 glas witte waiin wult ie
Kris gaat het fixseh
lkkr vettige tengels dr an
Maneer ; IK stel voor dat IK
hier ga zitten
..
ik word er een beetje kriegel vanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat heertje blijft goed in z'n rol in die klerebende daar..
[ afbeelding ]
Dikke lul drie bier over het paard getilde nare kutquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr zit te veel waain int glas
iets minder
Kriss ; ok e 2 fing? eh?
Maneer ; knikt
als we straks aan tafel gaan
om en m gaan zitten
vrouw/man
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:53 schreef QuarterBack het volgende:
Goeie genade wat een rotzooi staat daar op tafel, de belachelijkheid te top, zelfs de ouwe Valk zou zich omdraaien in zijn bain marie
[ afbeelding ]
Goeie genade wat een rotzooi staat daar op tafel, de belachelijkheid te top, zelfs de ouwe Valk zou zich omdraaien in zijn bain marie
[ afbeelding ]
Het leuke is dat het morgen weer schoon terug moet. Wie oh wiequote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het leuke is dat het morgen weer schoon terug moet. Wie oh wie
Echtquote:
Nou die combinatie zou niet in me op komenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja viezzzz toch of lust jij dat wel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jij bruint snel.. klopt dat![]()
![]()
![]()
FlafFlaf ; ik wil een toast uitbrengen
op de hufters, de hoeren , en het schuim
flaaf flaf
Volgens mij is hij al in en programma geweest waar jongelui moesten leren hoe de omgangsvormen waren.....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
is het geen acteur ? komt me bekend voor
Hij doet als Rijmers van Herrie in de keuken met Herman den Blijkerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
is het geen acteur ? komt me bekend voor
Dat zou wel een goeie zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Zou wat zijn, als dit ventje de nieuwe bewoner is...
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
Is het niet de begeleider van Dries Roelvink ?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
Is het niet de begeleider van Dries Roelvink ?
Waarom nu weer?quote:
Hopelijk krijgt ze spontaan heimwee en vertrekt ze net als Lotus vannacht om 0.00 uur....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:01 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Fran denkt waarschijnlijk dat het papa is
Hij heeft het "ik ben de nieuwe bewoner" wel even in de mond gehad, dit zou dan de grootste mind fuck zijn everquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:00 schreef freaky40 het volgende:
beste frustratie's bij His.....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:00 schreef mcspicy het volgende:
Hiske: Dat accepteer ik niet
A3: Je hebt gewoon gelijk laten we even reeel blijven
Oh daar gaan we alquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:01 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hiske moet weer opruimen en Christel doet het niet
Heeft zijn kistje buiten de poort geparkeerd...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Hij heeft het "ik ben de nieuwe bewoner" wel even in de mond gehad, dit zou dan de grootste mind fuck zijn ever
Hij zei het net wel,kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Hij heeft het "ik ben de nieuwe bewoner" wel even in de mond gehad, dit zou dan de grootste mind fuck zijn ever
Ik snap het niet maar altijd leukquote:
Dat zou geweldig zijn juist.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Chris vergeet altijd dat ze ook nog moet opruimen of dingen klaar moet zetten. (Of zich dagelijks hoort te wassen)quote:
Denk het niet, eergister had Merel het met A3 erover........Merel zou wel graag het oude servies weg willen gooien en allemaal de zelfde borden......van het een kwam het ander. Over gezellig tafelen e.d.quote:
Jan Jaap van Weering.quote:
Dat betwijfel ik. Zou er zo niet tegen kunnenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sjareLLLL
ieder weekend een verse scharrel
Beetje laat toch de visite is er al een uurquote:
Een kaartenbak meneer dus, dat verbaast natuurlijk niets, thx voor de info dat welquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:10 schreef sjampoeh het volgende:
Toe maar :
Jan Jaap is tevens docent bij het Protocolbureau en hij vervult een aantal gastdocentschappen bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken, IVA Business School, Nederlandse Defensie Academie/Instituut Defensie Leergangen, , Sligro Food Group, EuroCollege, Hogeschool Arnhem/Nijmegen en als docent-vrijwilliger bij de WeekendKlas Yes Rijnland en als Ambassadeur-vrijwilliger bij de Mariniers Ziekenboeg. Bovendien wordt Jan Jaap regelmatig voor radio- en televisieprogramma’s uitgenodigd bij NOS Radio 1, NPO1 WNL,AVROTROS “Hoe Heurt Het Eigenlijk?”, EO “Blauw Bloed”, BNR, SBS6 en RTL Nieuws.
Jan Jaap is enige tijd gastredacteur bij Het Financieele Dagblad/FD Entrepreneur en OM Outsource Management magazine geweest en actief als spreker bij het Assemblee Speakers en de Speakers Academy.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Een kaartenbak meneer dus, dat verbaast natuurlijk niets, thx voor de info dat wel
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:10 schreef sjampoeh het volgende:
Toe maar :
Jan Jaap is tevens docent bij het Protocolbureau en hij vervult een aantal gastdocentschappen bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken, IVA Business School, Nederlandse Defensie Academie/Instituut Defensie Leergangen, , Sligro Food Group, EuroCollege, Hogeschool Arnhem/Nijmegen en als docent-vrijwilliger bij de WeekendKlas Yes Rijnland en als Ambassadeur-vrijwilliger bij de Mariniers Ziekenboeg. Bovendien wordt Jan Jaap regelmatig voor radio- en televisieprogramma’s uitgenodigd bij NOS Radio 1, NPO1 WNL,AVROTROS “Hoe Heurt Het Eigenlijk?”, EO “Blauw Bloed”, BNR, SBS6 en RTL Nieuws.
Jan Jaap is enige tijd gastredacteur bij Het Financieele Dagblad/FD Entrepreneur en OM Outsource Management magazine geweest en actief als spreker bij het Assemblee Speakers en de Speakers Academy.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:10 schreef sjampoeh het volgende:
Toe maar :
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greetje geniet Heur
Balzak praat
FlafFlaf gesprekje met Shell
Shelly verteld over knippen
en wippen
of het oke is
een tshirt door je uitgewoonde snee te halen
FlafFlaf verslikt in waain
Wat een tegenvallers weerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Het is me wel duidelijk dat die kut ook geen flikker doet zonder haar vlek-vriendje.
Goed bezig op weg naar ellendequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:17 schreef QuarterBack het volgende:
Jensie, dit is vragen om problemen , laten we het lekker escaleren, dit over de hoeveelheid beschikbare drank die zo vrijgevig is toegestaan bij dit regie feesje
Scrol even naar boven het doet geen pijnquote:
Je loopt naar binnen met een kist vol inkt en je zit safe. Yeeeehhhhhhhquote:
En stripperquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Avond!
Ojee, ik zie het al, een etiketten meneer.
Jensie trolt zich helemaal de tyfus daar, hij weet als geen ander dat 'ie in een fake samenleving zit maar in een peperduur tv programma dat helemaal niet stuk of failliet kan, vreten zuipen neuken trollen, een hoertje gratis en geld toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |