oww, bedankt doe ik het hier foutquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:37 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Met beschut wordt bedoeld uit de wind.
ik heb werkelijk geen idee.quote:
servetten, tafellakenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dr is niet genoeg bestek , fatsoenlijk glas werk
en servies
Kaylee is nogal van de mandala`s.quote:
zijn mooie bloemenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kaylee is nogal van de mandala`s.
Tijd voor Big Brother 2019 The Battlequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:40 schreef QuarterBack het volgende:
Eigenlijk zijn ze wel grappig, die opdrachtjes van buiten, geeft me weer dat gezellige gevoel van Big Brother van vroeger
awh Viooltje en Bonnyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:41 schreef Verida het volgende:
misschien kan Viola Holt en voor komen doen hoe je glazen moet pouleren....(of heette dat nou anders ? )
En anders doet ze wel ff voor hoe 'n ijsbadje moet..... en Pouleren kon ze als de bestequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:41 schreef Verida het volgende:
misschien kan Viola Holt en voor komen doen hoe je glazen moet pouleren....(of heette dat nou anders ? )
Het eerste scheurtjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het lag aan het leer volgens Kaylee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |