lief van Adrianquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:12 schreef QuarterBack het volgende:
Maar het gaat natuurlijk niet om Adjes moeder, maar om alle kankerpatienten , dat is de makke met Adje steeds
Bij Adje indienen, ik begin zijn geweeklaag storend te vinden hoe goed het doel ook isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lief van Adrian
zal het aangeven bij de apotheek
als de factuur mot worden betaald
de vleesjes aansnijdenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:15 schreef Mohitah het volgende:
Kom niet meer bij als blijkt dat er allemaal mensen komen eten en ze zelf niks hebben. Zijn ook maar 10 biefstukken begreep ik en zijn met 14 min 1 vegan
Nee hoeft niet maar roeren in boullionquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:20 schreef bahgoor het volgende:
risotto moet je toch klaarmaken in zon stoom ding.
En blijven roeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoeft niet maar roeren in boullion
oke, heb ik dus niet voor niets mijn ex weggedaanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoeft niet maar roeren in boullion
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:22 schreef bahgoor het volgende:
[..]
oke, heb ik dus niet voor niets mijn ex weggedaan
Dat zei Merel net wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:26 schreef QuarterBack het volgende:
Na afloop weer afgewassen terug bij de poort neerzetten neem ik aan
[ afbeelding ]
ja klopt dat zei Merel net al. Dat alles schoon weer terug moestquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:26 schreef QuarterBack het volgende:
Na afloop weer afgewassen terug bij de poort neerzetten neem ik aan
[ afbeelding ]
Ah, mooi, ik was al bang dat ze álles gratis gingen krijgen, het gaat ze namelijk financieel niet zo voor de windquote:
His ook ff goed opboenen en er direct bij zettenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:29 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Neeeheeee, in bruikleen moet straks schoon weer terug
Nou benieuwd wie het straks gaat afwassen danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:29 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Neeeheeee, in bruikleen moet straks schoon weer terug
Ze hebben een vaatwasserquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou benieuwd wie het straks gaat afwassen dan
Oja shitquote:
Van thuis meegenomen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:31 schreef bahgoor het volgende:
[..]
godver hoe komen ze aan die sierraden alles van budha to budha
In het midden van het spektrumquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Wat zou Hiske stemmen, Pvdd of Groen Links?
sjesus, wat een troep staat daar gewoon naast die tafel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:39 schreef QuarterBack het volgende:
Recht neerleggen is altijd netjes
[ afbeelding ]
Die zalm is er zelf vanuit de vijvert ingekropenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
De eerste gang is een zalm bonbon.Ik heb ze helemaal niet met zalm bezig gezien.
Zo'n nep Rijmersquote:
Dat moet bijna wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:43 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Die zalm is er zelf vanuit de vijvert ingekropen
Cees had niet echt manierenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]IndoCees
![]()
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef mcspicy het volgende:
ik heb het vermoeden dat het binnenkort tongen gaat worden met Jessie en Gerrit
Ja Jens wilt vast niet meerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef mcspicy het volgende:
ik heb het vermoeden dat het binnenkort tongen gaat worden met Jessie en Gerrit
Doet meneer heel goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat heertje blijft goed in z'n rol in die klerebende daar..
[ afbeelding ]
Echt een nare rot kopquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een liluke harses hebt maneer
1 glas witte waiin wult ie
Kris gaat het fixseh
lkkr vettige tengels dr an
Maneer ; IK stel voor dat IK
hier ga zitten
..
ik word er een beetje kriegel vanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dat heertje blijft goed in z'n rol in die klerebende daar..
[ afbeelding ]
Dikke lul drie bier over het paard getilde nare kutquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr zit te veel waain int glas
iets minder
Kriss ; ok e 2 fing? eh?
Maneer ; knikt
als we straks aan tafel gaan
om en m gaan zitten
vrouw/man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |