SPOILER: dagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.tirrenoadriatico.it/en/
Game On.![]()
twitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 16-03-2019 om 14:56:21🇮🇹#TirrenoAdriatico Good news for @LaurensDePlus. He is back on his bike and riding in between the team cars. reageer retweet
Dit is beterquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef hem een plakbidonnetje of zo
Tony.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Plus viel wel mee leek me, die zal wel zo terugkomen.
Andere ging wel lekker onder vangrail
De Haai heeft maar zelden honger.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nibs gaat niet veel punten voor je scoren.
Nibali haalt al honderd jaar geen niveau meer in voorbereidingskoersen en ik heb niet de indruk dat hij daar nog heel erg wakker van ligt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Waarom kan Nibali maar een paar keer goed zijn per seizoen?
Hij staat al flink achter en er komt ook nog een ITT, dus nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:56 schreef Pistolero het volgende:
Lutsenko gaat zo ook gewoon het eindklassement winnen.
Lutsenko krijgt de komende drie dagen een oplawaai van De Schansspringer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:56 schreef Pistolero het volgende:
Lutsenko gaat zo ook gewoon het eindklassement winnen.
In deze ongelofelijke schroeivorm zie ik hem niet veel tijd verliezen in die tijdrit hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij staat al flink achter en er komt ook nog een ITT, dus nee.
Roglic is ook wel aardig in vorm.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In deze ongelofelijke schroeivorm zie ik hem niet veel tijd verliezen in die tijdrit hoor.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:01 schreef Momo... het volgende:
Al die Sky renners die afstappen, hebben ze bedorven kip gehad bij Sky?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |