Echt he.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opgesloten zitten is sowieso al niet plezierig
Ja, wespen zijn ook heel mooi en vast nuttig.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:09 schreef devzero het volgende:
spinnen zijn mooie beesten en erg nuttig
Zolang ze zich maar nuttig maken buiten mijn auraquote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:09 schreef devzero het volgende:
spinnen zijn mooie beesten en erg nuttig
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar nuttig maken buiten mijn aura
Auw auw auwquote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:11 schreef devzero het volgende:
Ben 1x gebeten door zo'n 1tje, dat was wel pijnlijk
[ afbeelding ]
Die mogen ook uit mijn buurt blijven!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Beten van vuurmieren zijn erger hoor
Ben je gebeten in de V.S. dan door zo'n beest?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze hebben wel mooie maar erg grote webben
Hier wil ik denk ik niet eens het antwoord op wetenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben je gebeten in de V.S. dan door zo'n beest?
Of komen die ook in Nederland voor?
Ik eigenlijk ook niet......quote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier wil ik denk ik niet eens het antwoord op weten![]()
Liep recht in het web en toen was het ... auw. Ik denk niet dat die in nederland voorkomenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben je gebeten in de V.S. dan door zo'n beest?
Of komen die ook in Nederland voor?
Gelukkigquote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Liep recht in het web en toen was het ... auw. Ik denk niet dat die in nederland voorkomen
Everzwijnen hoor je niet oog in oog mee staan maar aan het spit rijgen!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:19 schreef devzero het volgende:
Heb wel eens oog in oog gestaan met een moeder everzwijn met kleintje op de hoge veluwe. Daar moet je ook mee oppassen
het blijf een groot varken ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Everzwijnen hoor je niet oog in oog mee staan maar aan het spit rijgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 05:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Everzwijnen hoor je niet oog in oog mee staan maar aan het spit rijgen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |