quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dus je stinkt niet.
Yep, alles gaat voorbij komen
quote:
Voelt even onder zijn kilt, nopesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dus je stinkt niet.
Yep, alles gaat voorbij komen
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelt even onder zijn kilt, nopes
Ik durf je ook niet te bellenquote:
Kut-Italianenquote:
Ik vond dit vroeger een mooi meisje maar ik zie nu dat ze net zo spannend is als een breipatroon uit de Libellequote:
En jij zit nu bijna de F1 te kijken?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond dit vroeger een mooi meisje maar ik zie nu dat ze net zo spannend is als een breipatroon uit de Libelle![]()
Ik ben allergisch voor de F1quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En jij zit nu bijna de F1 te kijken?
quote:
brrrrrrrrrrquote:
quote:
Ik sta op 1 uiteraardquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:29 schreef UitStraling het volgende:
Ok we hebben een Danielle, een Sybren en een Michelle
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar jij bent gewoon een goeie gast
![]()
Ik weet jouw naam ook toch?quote:
Er zijn geen plaatjes met mijn naamquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet jouw naam ook toch?Voornaam dan, iets met een R.
Bijzonder dat ik dit dan juist aan het luisteren ben op exact hetzelfde moment.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet jouw naam ook toch?Voornaam dan, iets met een R.
Mwah, famquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder dat ik dit dan juist aan het luisteren ben op exact hetzelfde moment.
Dan moet je wel een zeldzame naam hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn geen plaatjes met mijn naam
Valt wel mee maar volgens mij schreeuwt hij wel lekker maar valt ie met de beste wil niet in een plaatje te verwerken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je wel een zeldzame naam hebben.
Ok ik ga voor de beurtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
Je moet ons iets geven, Uitstraling. Je voornaam of een beurt.
Reinhardt!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee maar volgens mij schreeuwt hij wel lekker maar valt ie met de beste wil niet in een plaatje te verwerken.
Die blonde is t lekkerst vind ikquote:Op zaterdag 16 maart 2019 02:00 schreef UitStraling het volgende:
Reinhardt, toen moest ik aan die rossige zangeres uit Noorwegen van Abba denken, die had een Duitse soldaat als vader, maar ja nu denk ik aan een rood broekje en nu weer aan Danielle, vreemd hoe mijn geest werkt af en toe![]()
Johquote:Op zaterdag 16 maart 2019 02:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die blonde is t lekkerst vind ik
quote:
truste!quote:
quote:
Supervet datquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik luister een trailer.
Damn welk nummer is dat. Dat is echt rauwe techno. De serie zelf ook ook erg de moeite waard btw. 18 losse korte afleveringen/
quote:
Als ik deze op de autoradio hoor rijd ik 290 en ben ik drie of vier minuten onsterfelijkquote:Op zondag 17 maart 2019 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
Deze hoorde ik vandaag op de radio, blijft goed.
quote:Op zondag 17 maart 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik deze op de autoradio hoor rijd ik 290 en ben ik drie of vier minuten onsterfelijk
Lekker, autonummers.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Heerlijk heh
Soms moet dat ff, rrrrrrr.
Doet me denken aan een gameserver dat dit liedje altijd draaidequote:Op zondag 17 maart 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik deze op de autoradio hoor rijd ik 290 en ben ik drie of vier minuten onsterfelijk
Metal werkt ook altijd goed.quote:
Na het horen van dit soort muziek ben ik altijd wel in voor dominante bezitterige seks. zelfs de ober blaf ik nog even af en ik koop wel een nieuw zomerjurkje voor je want er blijft gewoon niks van overquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het horen van dit soort muziek ben ik altijd wel in voor dominante bezitterige seks. zelfs de ober blaf ik nog even af en ik koop wel een nieuw zomerjurkje voor je want er blijft gewoon niks van over
Ja is echt geniaal, alles bij elkaar zeker, lekker donker ookquote:Op zondag 17 maart 2019 00:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Heel die serie is ook gewoon geniaal. Niet iedere aflevering maar voor mij zeker 80%
quote:
Ik zeg altijd maar zo...quote:Op zondag 17 maart 2019 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Poging om naar kwaliteit terug te komen.
Deze twee mensen hebben echt wel uuuuurenlang of dagenlang geneukt met elkaar naar volle tevredenheid, vind mooiquote:
Zoiets?quote:Op zondag 17 maart 2019 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze twee mensen hebben echt wel uuuuurenlang of dagenlang geneukt met elkaar naar volle tevredenheid, vind mooi![]()
niks mis meequote:Op zondag 17 maart 2019 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze twee mensen hebben echt wel uuuuurenlang of dagenlang geneukt met elkaar naar volle tevredenheid, vind mooi![]()
quote:
quote:
Ik ben ook vrij handig in duivelse zaken.quote:Op zondag 17 maart 2019 01:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Deels ja, maar er zit ook wel iets duivels in mij.Zoals in iedereen
Ben aan t gamenquote:Op zondag 17 maart 2019 01:47 schreef UitStraling het volgende:
Waar is Hoofs?
Welke plaat liet je me nu laatst horen? Kan hem niet terug vinden
Hey eindelijk iemand die Volbeat ook kan waarderenquote:
quote:
Die ene van Ozark, moest ik aan denken.quote:Op zondag 17 maart 2019 02:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kerel doet me denken aan Ben Stiller
Heb die film nooit gezien..quote:Op zondag 17 maart 2019 02:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die ene van Ozark, moest ik aan denken.
Of die weke gast van Volumia.quote:Op zondag 17 maart 2019 02:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kerel doet me denken aan Ben Stiller
Tering wat lekker jaquote:Op zondag 17 maart 2019 02:12 schreef Stray_cat het volgende:
Tarantino en Bowie, een klein stijfje hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |