Supervet datquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik luister een trailer.
Damn welk nummer is dat. Dat is echt rauwe techno. De serie zelf ook ook erg de moeite waard btw. 18 losse korte afleveringen/
quote:
Als ik deze op de autoradio hoor rijd ik 290 en ben ik drie of vier minuten onsterfelijkquote:Op zondag 17 maart 2019 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
Deze hoorde ik vandaag op de radio, blijft goed.
quote:Op zondag 17 maart 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik deze op de autoradio hoor rijd ik 290 en ben ik drie of vier minuten onsterfelijk
Lekker, autonummers.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Heerlijk heh
Soms moet dat ff, rrrrrrr.
Doet me denken aan een gameserver dat dit liedje altijd draaidequote:Op zondag 17 maart 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik deze op de autoradio hoor rijd ik 290 en ben ik drie of vier minuten onsterfelijk
Metal werkt ook altijd goed.quote:
Na het horen van dit soort muziek ben ik altijd wel in voor dominante bezitterige seks. zelfs de ober blaf ik nog even af en ik koop wel een nieuw zomerjurkje voor je want er blijft gewoon niks van overquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het horen van dit soort muziek ben ik altijd wel in voor dominante bezitterige seks. zelfs de ober blaf ik nog even af en ik koop wel een nieuw zomerjurkje voor je want er blijft gewoon niks van over
quote:
Ja is echt geniaal, alles bij elkaar zeker, lekker donker ookquote:Op zondag 17 maart 2019 00:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Heel die serie is ook gewoon geniaal. Niet iedere aflevering maar voor mij zeker 80%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |