quote:
Ik sta op 1 uiteraardquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:29 schreef UitStraling het volgende:
Ok we hebben een Danielle, een Sybren en een Michelle
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar jij bent gewoon een goeie gast
![]()
Ik weet jouw naam ook toch?quote:
Er zijn geen plaatjes met mijn naamquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet jouw naam ook toch?Voornaam dan, iets met een R.
Bijzonder dat ik dit dan juist aan het luisteren ben op exact hetzelfde moment.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet jouw naam ook toch?Voornaam dan, iets met een R.
Mwah, famquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder dat ik dit dan juist aan het luisteren ben op exact hetzelfde moment.
Dan moet je wel een zeldzame naam hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn geen plaatjes met mijn naam
Valt wel mee maar volgens mij schreeuwt hij wel lekker maar valt ie met de beste wil niet in een plaatje te verwerken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je wel een zeldzame naam hebben.
Ok ik ga voor de beurtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
Je moet ons iets geven, Uitstraling. Je voornaam of een beurt.
Reinhardt!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee maar volgens mij schreeuwt hij wel lekker maar valt ie met de beste wil niet in een plaatje te verwerken.
Die blonde is t lekkerst vind ikquote:Op zaterdag 16 maart 2019 02:00 schreef UitStraling het volgende:
Reinhardt, toen moest ik aan die rossige zangeres uit Noorwegen van Abba denken, die had een Duitse soldaat als vader, maar ja nu denk ik aan een rood broekje en nu weer aan Danielle, vreemd hoe mijn geest werkt af en toe![]()
Johquote:Op zaterdag 16 maart 2019 02:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die blonde is t lekkerst vind ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |