quote:
Ik sta op 1 uiteraardquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:29 schreef UitStraling het volgende:
Ok we hebben een Danielle, een Sybren en een Michelle
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar jij bent gewoon een goeie gast
![]()
Ik weet jouw naam ook toch?quote:
Er zijn geen plaatjes met mijn naamquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet jouw naam ook toch?Voornaam dan, iets met een R.
Bijzonder dat ik dit dan juist aan het luisteren ben op exact hetzelfde moment.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet jouw naam ook toch?Voornaam dan, iets met een R.
Mwah, famquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder dat ik dit dan juist aan het luisteren ben op exact hetzelfde moment.
Dan moet je wel een zeldzame naam hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn geen plaatjes met mijn naam
Valt wel mee maar volgens mij schreeuwt hij wel lekker maar valt ie met de beste wil niet in een plaatje te verwerken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je wel een zeldzame naam hebben.
Ok ik ga voor de beurtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
Je moet ons iets geven, Uitstraling. Je voornaam of een beurt.
Reinhardt!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee maar volgens mij schreeuwt hij wel lekker maar valt ie met de beste wil niet in een plaatje te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |