Heeft die wel afgepompt?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godgloeiende, de was komt zijknat uit de wasmachine. Zelfs na centrifugeren.
Ik vind een net huisje altijd wel lekker thuis komen van het werk ipv 3 weken afwas 450 was ergens in de hoekquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:11 schreef I. het volgende:
Ik ben heel goed in huishoudelijke taken, maar ik doe altijd alsof ik er heel slecht in ben naar de buitenwereld, ideaal was dat toen ik nog bij m'n ouders woonde.
Echt hè.quote:
Idem. Ideaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind een net huisje altijd wel lekker thuis komen van het werk ipv 3 weken afwas 450 was ergens in de hoek
Jij hebt geen kinderen. Kinderen maken een huishouden wel echt veel intensiever.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:18 schreef I. het volgende:
Vind het wel nog steeds bijzonder dat m'n ma altijd gigantisch kon klagen over hoeveel werk het huishouden wel niet was, en dat ik er nog wel achter zou komen als ik op mezelf woonde.
Nou.Joe.
Kon m'n broer ook altijd wel wat van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat ik gisteren even de poedersuiker kwijt was keek ik even bij huisgenoot op z'n kamer, die heeft echt een verzameling vaat staan
"Poedersuiker"quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat ik gisteren even de poedersuiker kwijt was keek ik even bij huisgenoot op z'n kamer, die heeft echt een verzameling vaat staan
Die komt bij mij iedere maandag. Ideaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:19 schreef Sked het volgende:
Zou wel een huishoudster willen
Vermoeiend werk
Lui zwijnquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:19 schreef Sked het volgende:
Zou wel een huishoudster willen
Vermoeiend werk
Da's waar, maar in de basis blijft het 't zelfde natuurlijk. Qua schoonmaken, wassen, koken, boodschappen etc.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen. Kinderen maken een huishouden wel echt veel intensiever.
Was het goed spul die poedersuikerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:18 schreef naatje_1 het volgende:
Uit een pan zonder antiaanbaklaag?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daadwerkelijk de poedersuiker, ik at pannenkoeken gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |