https://evajinek.kro-ncrv(...)ls-reizende-talkshowquote:Eva gaat opnieuw samen met Jeroen Pauw een programma maken rondom de verkiezingen. Dit keer staan de Provinciale statenverkiezingen centraal en wordt ‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ opgenomen vanuit een viertal locaties door heel Nederland.
De eerste uitzending is te zien op 11 maart, op het tijdstip en de zender die je van Jinek en Pauw gewend bent: om 23.00 uur op NPO1. Eva Jinek en Jeroen Pauw reizen vanaf deze dag, oftewel tien dagen voorafgaand aan de verkiezingen, zeven dagen lang door heel Nederland. Ze beginnen in Noord- en Zuid-Holland om vervolgens af te reizen naar de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe. Dan de zuidelijke provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. De reis eindigt in de middelste provincies Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. De laatste uitzending van deze reeks is te zien op 19 maart.
Hiermee maken Pauw en Jinek een vervolg op hun succesvolle reeks rond de Tweede Kamer-verkiezingen, twee jaar geleden. Toen kwamen de gezamenlijke uitzendingen vanuit ‘Café Americain’ in Amsterdam.
Dit kun je verwachten
Landelijke en provinciale politici zullen aanschuiven, maar ook de bewoners uit de regio waar ze op dat moment zijn. Zij zijn de afgelopen jaren onderdeel geworden van de meest heikele maatschappelijke kwesties. In iedere uitzending zijn ook weer de bekende cabaretiers te gast, is er live muziek en volgt politiek verslaggever Jaïr Ferwerda het laatste campagne nieuws op de voet.
Eva: “Twee jaar geleden bleek dat we door de krachten van de programma’s Pauw en Jinek te bundelen de belangstelling voor de verkiezingen een extra boost kunnen geven. Het is extra speciaal dat we nu het programma kunnen laten uitzenden vanuit de gebieden waar de provinciale politiek over gaat. En het was een feest om met Jeroen samen te werken, ik verheug me erop om dit ook samen te mogen doen.”
‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ van 11 t/m 19 maart, op werkdagen om 23.00 uur, bij BNNVARA en KRO-NCRV op NPO 1.
monkyyy leest dit toch nietquote:
naar een vader die zijn zoon niet kan opvoedenquote:
Ja.quote:
jammerquote:
Oke?quote:
is het al.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte wilt van Nederland een groot bedrijventerrein maken.
quote:
De verdozing van Nederland!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte wilt van Nederland een groot bedrijventerrein maken.
jaja, hoef je niet in elk topic te postequote:
Shit busted!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jaja, hoef je niet in elk topic te poste
fake newsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Nederland als enige.We bungelen onderaan wat betreft energietransitie
Ieder jaar komen er ook nog eens honderduizenden migranten binnen waardoor onze CO2 footprint groter wordt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
Op die CO2 taks na heb ik nog niet heel veel concrete plannen gehoord. En die gaat het probleem echt niet oplossen.
Lekker makkelijk schreeuwen vanaf de zijkant.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:51 schreef Szura het volgende:
Klaver wordt echt overpowered deze uitzending
Verkopers die je de oren van het hoofd lullen.....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:49 schreef FlyingEagle het volgende:
Toch weet Rutte het altijd goed te verkopen
@Samuel24quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte op TV, waar is @:ikweethetookniet
Als het aan Klaver ligt verdwijnen die gewoon.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:53 schreef monkyyy het volgende:
Wat gaat Klavers hoge btw tarief doen met de slagers?
Ik kan geen goede lasagne maken zonder gehakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als het aan Klaver ligt verdwijnen die gewoon.
Dit zijn geen lijsttrekkersquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:55 schreef Handleiding het volgende:
Er is echt geen enkele leuke lijsttrekker he?
Henk Krol Godquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:55 schreef Handleiding het volgende:
Er is echt geen enkele leuke lijsttrekker he?
https://www.elsevierweekb(...)e-bedrijven-156495w/quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Is er ergens een lijst met die 300 grootste bedrijven?
Quote 500?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Is er ergens een lijst met die 300 grootste bedrijven?
nou ja wie kies jij dan op basis van het BOEGBEELD van de partij? ik haak echt af bij al die standaard teksten.quote:
Monkyyy weet dat soort dingen niet. Met haar 41 titelsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:58 schreef svann het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik ook al posten.
Is wel wat voor monkyyy.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rutte is nog single. Ga jij hem palen?
Snel naar bed dan maar.quote:
Het laatste bolwerk?quote:
Uitgeschakeld want Rutte is om tequote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Rutte op TV, waar is @:ikweethetookniet
De volgende idioot staat al klaar met zijn bedenkelijke proefballonnetjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
VVD’ers zijn het erover eens: tijdperk-Rutte loopt ten einde![]()
![]()
![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-ten-einde-a3953468
Eindelijk zijn ze wakker geworden, deze idioot moet weg
Nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Partijen hebben gezegd geen campagne te voeren vandaag, maar komen er wel politici in de uitzending vanavond?
#IkWasVeiligquote:
Hiddema schijnt wel een foute speech gegeven te hebben, zelf nog niet gekeken.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Wester.. Oh boy. FvD gaat deze uitzending aangepakt worden.
Staat op Geenstijl o.a (daar de volledige versie).quote:Op maandag 18 maart 2019 23:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hiddema schijnt wel een foute speech gegeven te hebben, zelf nog niet gekeken.
WRONGquote:
Hiddema al gezien?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal het land uitschoppen, geen risco's.
Altijd een .356 in de laars dragen om schorriemorrie te poppen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal het land uitschoppen, geen risco's.
Keurig volgens de NPO agenda.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Eindelijk eens een aflevering dat Huissherry niet aan tafel zitquote:Op maandag 18 maart 2019 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
jij kijk ook alleen maar naar zijn lulquote:
Prima tochquote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef Oscar. het volgende:
Maar geen woord meer over de stakers_! Die balen nu ook
Prima moment om zoiets bekend te maken.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
CoolCat failliet, helemaal ondergesneeuwd. Sad.
Had jij ook een Poesbericht van de Telegraaf gehad?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Net zoals bij Fortuyn destijds zeker.quote:
in de jaren 90 was het een hippe winkelquote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Faillissement moet je bekendmaken binnen een bepaalde tijdquote:Op maandag 18 maart 2019 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima moment om zoiets bekend te maken.
Dus?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Faillissement moet je bekendmaken binnen een bepaalde tijd
Niet de NS-stakers, wel de politiemensen die hun staking hebben gestaakt (pun intendedquote:Op maandag 18 maart 2019 23:08 schreef Oscar. het volgende:
Maar geen woord meer over de stakers_! Die balen nu ook
Dat was wel een verrassing na die liefde voor de backstreet boys ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vandaag uit de kast gekomen, ook iedereen gelijk vergeten. Gelukkig maar.
ja, genot dat ze hun werk doenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:11 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Niet de NS-stakers, wel de politiemensen die hun staking hebben gestaakt (pun intended). Die krijgen lof over dat ze er staan als we ze nodig hebben.
hadden geen keus. de poesbericht van telegraaf daarintegen was wel een beetje domquote:
Het hoefde toch niet per se vandaag?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:12 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hadden geen keus. de poesbericht van telegraaf daarintegen was wel een beetje om
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net zoals bij Fortuyn destijds zeker.
stringetje er bovenuit, lekker man.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Hij had wel gelijk, haar halve kont stond open.
Hij verwoordt het alleen zo onhandig.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hij had wel gelijk over die vrouw trouwens.
quote:De 47-jarige Angelique is het slachtoffer in de verkrachtingszaak van Gökmen Tanis, de man die vanmorgen in een tram in Utrecht drie mensen doodschoot. Volgens haar ‘heeft zijn daad van vandaag niks met geloof te maken’. ,,Hij is gewoon knettergek, drugsgebruiker, noem maar op. Ik heb de politie al vaker gewaarschuwd. Hij is geen terrorist, maar een psychopaat.”
quote:ze met elkaar om. Ze kenden elkaar al acht jaar. Van een liefdesrelatie wil Angelique niet spreken. Wel van seks en gezamenlijk cokegebruik. Angelique bevestigt de geruchten dat Tanis getrouwd is geweest.
Angelique beschrijft dat ze regelmatig samen coke gebruikten. Ze was op de hoogte van Gökmens strafblad. Volgens haar schond hij op een gegeven moment voorwaarden voor z'n voorlopige vrijlating. Tanis werd opgepakt, maar 1 maart weer vrijgelaten. Ze zegt dat ze de politie 'zo vaak' heeft gewaarschuwd hoe gek Gökmen kan zijn. ,,Hadden ze maar naar mij geluisterd."
Angelique ziet er ook prima uit.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef Oscar. het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)waarschuwd~ad635343/
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Wtf DAT kapsel links, lijkt wel een ananas aahahahaha.
Kan zo op mijn pizza.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Wtf die kapsel links, lijkt wel een ananas aahahahaha.
Ik heb het deuntje al in mijn hoofd.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef westwoodblvd het volgende:
Gaat Jaïr zometeen schijtlollig reacties peilen in de Tweede Kamer? Dan zet ik de tv uit.
kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef westwoodblvd het volgende:
Gaat Jaïr zometeen schijtlollig reacties peilen in de Tweede Kamer? Dan zet ik de tv uit.
ik ookquote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb het deuntje al in mijn hoofd.
hij doet zijn best om zoveel mogelijk te zeggen met zo min mogelijk inhoudquote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef Drxx het volgende:
Politiemeneer lijkt te ontkrachten dat het derde slachtoffer zijn schoonzus zou zijn
Ik zie het zo voor me, met die syndroom glimlach op zijn gezicht. Heerlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef westwoodblvd het volgende:
twitter:TomasBXL twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:28:52#Utrecht several journalists had their cars smashed and equipment stolen while reporting in Kanaleneiland, including us. All this under the nose of the Dutch police https://t.co/ATYHCyuR30 reageer retweet
Daar is LOTR opgenomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Oh, wat is er in Nieuw-Zeeland gebeurd dan?
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
twitter:TomasBXL twitterde op maandag 18-03-2019 om 21:28:52#Utrecht several journalists had their cars smashed and equipment stolen while reporting in Kanaleneiland, including us. All this under the nose of the Dutch police https://t.co/ATYHCyuR30 reageer retweet
Blof heeft een nieuwe single uitgebracht, een aanslag op ons gehoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Lord of The Rings is daar opgenomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Lord of The Rings is daar opgenomen.
Graag gedaan Grietjequote:
En Frits ziet eruit als een Orc.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die politieagent heet wel Bree van achternaam. Komt dichtbij.
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blof heeft een nieuwe single uitgebracht, een aanslag op ons gehoor.
Gas, dat is pas zacht.quote:
Tussen de kruiswoordpuzzels.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Als het in Amsterdam was gebeurt dan stond het op pagina 7 van een regionale krant.
Met Gokmen?quote:Op maandag 18 maart 2019 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaat Jair vandaag geen vreugde huppeltje doen
Ik bespeur enig sarcasme.quote:
Was ook al eerder op andere media en op social media van bekende van haar.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:27 schreef Oscar. het volgende:
ik mag hopen dat de familie al geinformeerd is. anders weten ze het nu via de onderkinmevrouw
Wat een onzin. Nederlanders zijn veel te nuchter.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef marcodej het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ende-angst~a8c1577a/
BEKLEMMENDE ANGST.
ThierryGod.twitter:MBreedveld twitterde op maandag 18-03-2019 om 20:20:29Geen minuut stilte bij #FvD maar een minuut applaus voor alle hulpverleners en als steun aan de slachtoffers. ‘Moeten juist gesprek voeren, we voelen we aan waar dit vandaan komt’, aldus @thierrybaudet https://t.co/e3Mf2Lj6ZU reageer retweet
Baudetgodquote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef Mani89 het volgende:
ThierryGod.twitter:MBreedveld twitterde op maandag 18-03-2019 om 20:20:29Geen minuut stilte bij #FvD maar een minuut applaus voor alle hulpverleners en als steun aan de slachtoffers. ‘Moeten juist gesprek voeren, we voelen we aan waar dit vandaan komt’, aldus @:thierrybaudet https://t.co/e3Mf2Lj6ZU reageer retweet
Mijn stem hebben ze.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:28 schreef Mani89 het volgende:
ThierryGod.twitter:MBreedveld twitterde op maandag 18-03-2019 om 20:20:29Geen minuut stilte bij #FvD maar een minuut applaus voor alle hulpverleners en als steun aan de slachtoffers. ‘Moeten juist gesprek voeren, we voelen we aan waar dit vandaan komt’, aldus @:thierrybaudet https://t.co/e3Mf2Lj6ZU reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |