stringetje er bovenuit, lekker man.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Hij had wel gelijk, haar halve kont stond open.
Hij verwoordt het alleen zo onhandig.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hij had wel gelijk over die vrouw trouwens.
quote:De 47-jarige Angelique is het slachtoffer in de verkrachtingszaak van Gökmen Tanis, de man die vanmorgen in een tram in Utrecht drie mensen doodschoot. Volgens haar ‘heeft zijn daad van vandaag niks met geloof te maken’. ,,Hij is gewoon knettergek, drugsgebruiker, noem maar op. Ik heb de politie al vaker gewaarschuwd. Hij is geen terrorist, maar een psychopaat.”
quote:ze met elkaar om. Ze kenden elkaar al acht jaar. Van een liefdesrelatie wil Angelique niet spreken. Wel van seks en gezamenlijk cokegebruik. Angelique bevestigt de geruchten dat Tanis getrouwd is geweest.
Angelique beschrijft dat ze regelmatig samen coke gebruikten. Ze was op de hoogte van Gökmens strafblad. Volgens haar schond hij op een gegeven moment voorwaarden voor z'n voorlopige vrijlating. Tanis werd opgepakt, maar 1 maart weer vrijgelaten. Ze zegt dat ze de politie 'zo vaak' heeft gewaarschuwd hoe gek Gökmen kan zijn. ,,Hadden ze maar naar mij geluisterd."
Angelique ziet er ook prima uit.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:16 schreef Oscar. het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)waarschuwd~ad635343/
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Wtf DAT kapsel links, lijkt wel een ananas aahahahaha.
Kan zo op mijn pizza.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Wtf die kapsel links, lijkt wel een ananas aahahahaha.
Ik heb het deuntje al in mijn hoofd.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef westwoodblvd het volgende:
Gaat Jaīr zometeen schijtlollig reacties peilen in de Tweede Kamer? Dan zet ik de tv uit.
kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 18 maart 2019 23:20 schreef westwoodblvd het volgende:
Gaat Jaīr zometeen schijtlollig reacties peilen in de Tweede Kamer? Dan zet ik de tv uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |