abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 22:38:08 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_185638295





quote:
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.

De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”

Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.

Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”

Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”

Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/

Social media van Ducan:
Instagram
Youtube
Facebook
Twitter
pi_185638359
De Pannekoek is wel een risico. Die heeft buiten TCL ook alleen maar gefaald.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_185638410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef marcodej het volgende:
De Pannekoek is wel een risico. Die heeft buiten TCL ook alleen maar gefaald.
Ilse zal er toch heus wel een stokje voor steken, mag ik hopen?
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 22:49:17 #4
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185638615
Als ie praat lijkt ie soms qua intonatie een beetje op Ilse, als hij enthousiast wordt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185638790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef marcodej het volgende:
De Pannekoek is wel een risico. Die heeft buiten TCL ook alleen maar gefaald.
Vond hem bij Douwe Bob ook wel goed hoor. Gewoon heel smaakvol in beeld gebracht. 2015 zal ik nooit begrijpen.

Maar de ene keer dat ie magie wist te creëren was Ilse erbij betrokken en............



Ilse komt ons redden *O*
~The present is all there is~
pi_185638968
Hier doet Nederland het heel erg goed: http://www.escstats.com/chart19.htm

In de afgelopen 10 jaar stond de uiteindelijke winnaar van het ESF slechts 3 keer bovenaan in deze poll: 2012, 2013 en 2018.
~The present is all there is~
  ESF Reporter vrijdag 15 maart 2019 @ 23:08:04 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_185639129
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:56 schreef grazz het volgende:
[..]

Vond hem bij Douwe Bob ook wel goed hoor. Gewoon heel smaakvol in beeld gebracht. 2015 zal ik nooit begrijpen.

Maar de ene keer dat ie magie wist te creëren was Ilse erbij betrokken en............

[ afbeelding ]

Ilse komt ons redden *O*
Hij haalt er naar mijn mening te vaak dingen bij die gewoon niet nodig zijn en zelfs afbreuk doen aan het geheel omdat het verwarring veroorzaakt. Alsof goede belichting en camerawerk en visuals niet genoeg zijn, er moet bij Pannenkoek nog een trucje bij waar ik zo bang voor ben.
In 2014 werkte dat trucje (de dubbele microfoonstandaard). De andere keren ging het mis. Twee keer dat ooglapje met die rare begin-close up bij Trijn en Sennek. De vuurpijlen van Zwitserland vorig jaar. De stilte van Douwe Bob (memorabel, maar viel uiteindelijk best dood, vooral met die glijerige glimlach van DB erbij) en de krumpers.
Hij kan het best, maar hij moet die trukendoos echt écht thuis laten dit keer of ik ga rellen. _O-
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:09:52 #8
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_185639175
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]

Hij haalt er naar mijn mening te vaak dingen bij die gewoon niet nodig zijn en zelfs afbreuk doen aan het geheel omdat het verwarring veroorzaakt. Alsof goede belichting en camerawerk en visuals niet genoeg zijn, er moet bij Pannenkoek nog een trucje bij waar ik zo bang voor ben.
In 2014 werkte dat trucje (de dubbele microfoonstandaard). De andere keren ging het mis. Twee keer dat ooglapje met die rare begin-close up bij Trijn en Sennek. De vuurpijlen van Zwitserland vorig jaar. De stilte van Douwe Bob (memorabel, maar viel uiteindelijk best dood, vooral met die glijerige glimlach van DB erbij) en de krumpers.
Hij kan het best, maar hij moet die trukendoos echt écht thuis laten dit keer of ik ga rellen. _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O- _O- _O- _O- _O-
... en huiver mee
  ESF Reporter vrijdag 15 maart 2019 @ 23:11:21 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_185639224
Ik doe het hoor, ik trek mijn gele hesje aan en ga naar het Malieveld.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:12:43 #10
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_185639259
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:11 schreef Cee het volgende:
Ik doe het hoor, ik trek mijn gele hesje aan en ga naar het Malieveld.
whaahaaaaa
bluf or what? :Y :N
... en huiver mee
pi_185639328
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]

Hij haalt er naar mijn mening te vaak dingen bij die gewoon niet nodig zijn en zelfs afbreuk doen aan het geheel omdat het verwarring veroorzaakt. Alsof goede belichting en camerawerk en visuals niet genoeg zijn, er moet bij Pannenkoek nog een trucje bij waar ik zo bang voor ben.
In 2014 werkte dat trucje (de dubbele microfoonstandaard). De andere keren ging het mis. Twee keer dat ooglapje met die rare begin-close up bij Trijn en Sennek. De vuurpijlen van Zwitserland vorig jaar. De stilte van Douwe Bob (memorabel, maar viel uiteindelijk best dood, vooral met die glijerige glimlach van DB erbij) en de krumpers.
Hij kan het best, maar hij moet die trukendoos echt écht thuis laten dit keer of ik ga rellen. _O-
Oh, ik dacht dat het Ilse's idee was om die dubbele microfoonstandaard te gebruiken. De rest is idd niet hoopgevend, maar ik kan me niet voorstellen dat Ilse de act laat verpesten door die pannekoek. Ik ga anders met je mee doen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_185639342
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:11 schreef Cee het volgende:
Ik doe het hoor, ik trek mijn gele hesje aan en ga naar het Malieveld.
:D
~The present is all there is~
pi_185639358
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:12 schreef Giggio het volgende:
[..]

whaahaaaaa
bluf or what? :Y :N
Als Bløf gaat, trek ik een geel kanariepak aan om te protesteren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:15:49 #14
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_185639366
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:14 schreef grazz het volgende:
[..]

Oh, ik dacht dat het Ilse's idee was om die dubbele microfoonstandaard te gebruiken. De rest is idd niet hoopgevend, maar ik kan me niet voorstellen dat Ilse de act laat verpesten door die pannekoek. Ik ga anders met je mee doen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan wordt het nog druk op het Malieveld :W w/ :W w/ :W w/ :G :G :G :R :R
... en huiver mee
pi_185639567
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:15 schreef Giggio het volgende:
[..]

dan wordt het nog druk op het Malieveld :W w/ :W w/ :W w/ :G :G :G :R :R
Cee maakt lawaai voor honderd man :7
~The present is all there is~
pi_185639596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:02 schreef grazz het volgende:
Hier doet Nederland het heel erg goed: http://www.escstats.com/chart19.htm

In de afgelopen 10 jaar stond de uiteindelijke winnaar van het ESF slechts 3 keer bovenaan in deze poll: 2012, 2013 en 2018.
In feite staat Nederland daar nu al bovenaan, gezien het aantal punten t.o.v. de tijd.

Niet geheel verrassend dat Slovenië derde staat, aangezien 1 op de 8 stemmers Sloveens is :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 maart 2019 @ 23:25:18 #17
862 Arcee
Look closer
pi_185639664
quote:
Ja, bijzonder hoe ook een Henk Blok hier reageert. De respons op de nummer is ongekend.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:25:21 #18
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_185639665
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]

Hij haalt er naar mijn mening te vaak dingen bij die gewoon niet nodig zijn en zelfs afbreuk doen aan het geheel omdat het verwarring veroorzaakt. Alsof goede belichting en camerawerk en visuals niet genoeg zijn, er moet bij Pannenkoek nog een trucje bij waar ik zo bang voor ben.
In 2014 werkte dat trucje (de dubbele microfoonstandaard). De andere keren ging het mis. Twee keer dat ooglapje met die rare begin-close up bij Trijn en Sennek. De vuurpijlen van Zwitserland vorig jaar. De stilte van Douwe Bob (memorabel, maar viel uiteindelijk best dood, vooral met die glijerige glimlach van DB erbij) en de krumpers.
Hij kan het best, maar hij moet die trukendoos echt écht thuis laten dit keer of ik ga rellen. _O-
Ik vond het echt heel knap hoe Pannenkoek vorig jaar het middelmatige nummer van Zwitserland naar een hoger plan wist te brengen. Dat het niet door was, lag puur aan de supersterke halve finale vorig jaar denk ik.
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 23:25:33 #19
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_185639669
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]

Hij haalt er naar mijn mening te vaak dingen bij die gewoon niet nodig zijn en zelfs afbreuk doen aan het geheel omdat het verwarring veroorzaakt. Alsof goede belichting en camerawerk en visuals niet genoeg zijn, er moet bij Pannenkoek nog een trucje bij waar ik zo bang voor ben.
In 2014 werkte dat trucje (de dubbele microfoonstandaard). De andere keren ging het mis. Twee keer dat ooglapje met die rare begin-close up bij Trijn en Sennek. De vuurpijlen van Zwitserland vorig jaar. De stilte van Douwe Bob (memorabel, maar viel uiteindelijk best dood, vooral met die glijerige glimlach van DB erbij) en de krumpers.
Hij kan het best, maar hij moet die trukendoos echt écht thuis laten dit keer of ik ga rellen. _O-
Maar hé. Maken we de rol van de pannekoek nou niet te groot in deze opsomming, hij is uiteindelijk een regisseur. Eentje die vooral moet uitvoeren waarbij teen ander bedenkt. Als dat idee volkomen kut is of überhaupt niet bestaat kan hij er ook weinig mee, toch? :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_185639706
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:56 schreef grazz het volgende:
[..]

Vond hem bij Douwe Bob ook wel goed hoor. Gewoon heel smaakvol in beeld gebracht.
Het stage design was bij Douwe Bob heel goed. Dat doet Pannecoucke volgens mij niet. De regie was niet zo bijzonder.
pi_185639772
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]

In feite staat Nederland daar nu al bovenaan, gezien het aantal punten t.o.v. de tijd.

Niet geheel verrassend dat Slovenië derde staat, aangezien 1 op de 8 stemmers Sloveens is :)
En dan ook nog eens een hoger perentage 'fave' dan Italië :D
pi_185639884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]

Het stage design was bij Douwe Bob heel goed. Dat doet Pannecoucke volgens mij niet. De regie was niet zo bijzonder.
Dat maakt blijkbaar die andere man inderdaad, vreemd dat we die naam dit jaar pas voor het eerst horen.
  ESF Reporter vrijdag 15 maart 2019 @ 23:34:21 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_185639917
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]

Maar hé. Maken we de rol van de pannekoek nou niet te groot in deze opsomming, hij is uiteindelijk een regisseur. Eentje die vooral moet uitvoeren waarbij teen ander bedenkt. Als dat idee volkomen kut is of überhaupt niet bestaat kan hij er ook weinig mee, toch? :@
In enkele gevallen kwam het idee van hem (NL 2018 bijvoorbeeld). Dan nog liever geen idee, zoals België in het zelfde jaar.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 maart 2019 @ 23:35:00 #24
163650 Greys
pi_185639933
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:33 schreef Em31 het volgende:
[..]

Dat maakt blijkbaar die andere man inderdaad, vreemd dat we die naam dit jaar pas voor het eerst horen.
Kunnen we mooi aan Cornald vragen op de persdag, wat het aandeel van Pannecoucke nou precies is en was bij de anderen. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 15 maart 2019 @ 23:35:54 #25
87554 Cee
Welluk?
pi_185639957
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 23:33 schreef Em31 het volgende:
[..]

Dat maakt blijkbaar die andere man inderdaad, vreemd dat we die naam dit jaar pas voor het eerst horen.
Ja, dat biedt me nog hoop, dat de lichtman er nog expliciet bij wordt genoemd, dat doet me geloven dat licht de hoofdrol zal spelen in de staging. En geen props.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')