Juventus is veel stabieler joh, Ajax heeft 0,0 kansquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Disclaimer: tegen Real thuis voorspelde ik een 0-4 nederlaag, dus ik zit er wel eens naast!

Nee want toen had ik voor de uitwedstrijd wel hoopquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valt toch niet met Juventus te vergelijken man

Gaan ze het redden tegen City ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb Juventus als CL-winnaar dus voor mijn geloofwaardigheid zou het goed zijn als Juventus doorgaat :$ hahahah xD xP

Lichtsteiner is een flop maar Sokratis doet het meer dan prima, heerlijke harde baas.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arsenal moet het met de Lichtsteiners en Sokratisjes van deze wereld doen.

Pieter zwart godquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
Allegri gaat in de interlandperiode met een bakje koffie naar beelden van Ajax kijken, maakt wat aantekeningen, schuift wat op het tactiekbord en heeft vier/vijf varianten klaar om Ajax te ontregelen. Lekker man.

Nja je hebt altijd een kans, maar dan moet Ronaldo die ochtend ervoor zijn teen stoten en moet werkelijk alles in de wedstrijd mee zitten voor Ajax.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Juventus is veel stabieler joh, Ajax heeft 0,0 kans

Dan zou het management eens moeten zorgen voor het bijeenhouden van het team of betere investeringen te maken, Wie weet als ze een investeerder vindenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is gewoon nodig voor de punten dat er drie Nederlandse clubs overwinteren, dus Ajax/PSV/AZ want Feyenoord heb ik al opgegeven dat die het gaan redden met hun 'do-re-mi-fa-sol weer een helicopter met middelmaat vol'-beleid.

City wint alleen de titel als Liverpool niet de finale haalt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:00 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben van mening dat city de grotr favoriet is
Prima selectie, beste trainer, beste voetbal, beste complete voorhoede, prjma onder druk uitvoetvallen
Al hebben ze achterin wel eens problemen bij restverdediging

Daarom benieuwd wat Ten Hag gaat verzinnen, want die weet dit ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
Allegri gaat in de interlandperiode met een bakje koffie naar beelden van Ajax kijken, maakt wat aantekeningen, schuift wat op het tactiekbord en heeft vier/vijf varianten klaar om Ajax te ontregelen. Lekker man.

Ik denk dat Ten Hag vooral bezig is met PSV.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom benieuwd wat Ten Hag gaat verzinnen, want die weet dit ook.

Inderdaad, maar dat gaat dus zeer waarschijnlijk niet gebeuren, helaas voor Ajax maar je moet wel realistisch blijvenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je hebt altijd een kans, maar dan moet Ronaldo die ochtend ervoor zijn teen stoten en moet werkelijk alles in de wedstrijd mee zitten voor Ajax.

Zou wel een leuke finale zijn jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb Juventus v Liverpool als finale.

Ik kijk geen Liverpool dus ik kan het niet zeggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:02 schreef skysherrif het volgende:
Stijn is van dijk de beste verdediger atm?

AZ moet nog even de omslag maken dat ze qua transferbeleid meer durven te investeren en ook meer gaan scouten in Zuid-Amerika bijvoorbeeld (las laatst dat ze dat niet willen), maar komt vanzelf wel met meer geld. Ook AZ kan niet blijven gokken op de leuke spelertjes van Heracles Heracles halen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou het management eens moeten zorgen voor het bijeenhouden van het team of betere investeringen te maken, Wie weet als ze een investeerder vinden
Amerika is niet heel gek als je bedenkt dat onze shirt sponsor Under Armour is.

Intens potje wel, die twee clubs hebben ook een bloedhekel aan elkaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb Juventus v Liverpool als finale.

Zoals tegen Real.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je hebt altijd een kans, maar dan moet Ronaldo die ochtend ervoor zijn teen stoten en moet werkelijk alles in de wedstrijd mee zitten voor Ajax.

Die zijn tactisch niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag vooral bezig is met PSV.
Nja ach met 1-4 in Bernabeu winnen is ook niet realistischquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:02 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat gaat dus zeer waarschijnlijk niet gebeuren, helaas voor Ajax maar je moet wel realistisch blijven
 Soms is voetbal dat gewoon niet.
 Soms is voetbal dat gewoon niet.

Geen Liverpool kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk geen Liverpool dus ik kan het niet zeggen.

Klopt, maar vaak welquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nja ach met 1-4 in Bernabeu winnen is ook niet realistisch Soms is voetbal dat gewoon niet.

Klopt, maar het is de vraag of je dat twee rondes op rij lukt tegen dat soort ploegen.quote:

Ah, gelukkig.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn tactisch niet zo bijzonder.[..]
Nja ach met 1-4 in Bernabeu winnen is ook niet realistischSoms is voetbal dat gewoon niet.

Als onderhond mag je wel altijd hopen op die uitzonderingen.quote:

Qua leuk voetballende ploegen is het wel behelpen dit seizoen.quote:

Ben benieuwd of dat met huidig management gaat gebeurenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ moet nog even de omslag maken dat ze qua transferbeleid meer durven te investeren en ook meer gaan scouten in Zuid-Amerika bijvoorbeeld (las laatst dat ze dat niet willen), maar komt vanzelf wel met meer geld. Ook AZ kan niet blijven gokken op de leuke spelertjes van Heracles Heracles halen.

Nee maar is dat echt zo @ psv?quote:

Liverpool is ook niet altijd geweldig dit seizoen, maar de voorhoede maakt het kijken het al waard.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Qua leuk voetballende ploegen is het wel behelpen dit seizoen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |