Alweer weg? Oh lolquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon gratis gokjes. die Dekker is ook alweer weg (en was ook al zo'n Ajaxjeugdhype)

Die zit nu bij Go Ahead.quote:

Daarom zou een AZ wat blij moeten zijn dat de Gudeljs of Siggies langer willen blijven. Levert je iets van geld op uit de EL. Of misschien wel eens een groepsfase.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja ligt imo sowieso wat meer gecompliceerd. Je wil geld verdienen, maar als je dat geld vervolgens niet handig investeertdan blijft het dramatisch

Ja dat vang je niet op met alleen Ödegaard.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Enorm. Soms denk je; oh wat verlang je naar een speler die gewoon logische keuzes maakt in de counter maar tegelijkertijd gewoon met afstand de beste keypasser van de Eredivisie (lol)

Hopen dat Monchi Sevilla afwijst.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vang je niet op met alleen Ödegaard.
Maar goed hopen dat Overmars niet naar Arsenal vertrekt en hij nog wat KANONNEN kan halen (en dan geen stoppers van Watford zoals het advies is van Gijp)

Wel eens, lol Zou toch even beter jezelf informeren danquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zou een AZ wat blij moeten zijn dat de Gudeljs of Siggies langer willen blijven. Levert je iets van geld op uit de EL. Of misschien wel eens een groepsfase.

AZ wil een Amerikaanse investeerder zoeken las ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zou een AZ wat blij moeten zijn dat de Gudeljs of Siggies langer willen blijven. Levert je iets van geld op uit de EL. Of misschien wel eens een groepsfase.

quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel eens, lol Zou toch even beter jezelf informeren dan

Overmars is welkom mits hij de Ligt meeneemtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vang je niet op met alleen Ödegaard.
Maar goed hopen dat Overmars niet naar Arsenal vertrekt en hij nog wat KANONNEN kan halen (en dan geen stoppers van Watford zoals het advies is van Gijp)

De Ligt moet naar Liverpool.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Overmars is welkom mits hij de Ligt meeneemt

Natuurlijk wel, De Ligt heeft nog veel meer potentie en met al die wedstrijden daar heb je drie goede centrale verdedigers nodig.quote:

Dit soort tekstenquote:
 .
.

0-2 en 3-0 verwacht ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ajax
Maar Juventus wordt wel pittig man. Maar niets is onmogelijk

1-1 en 3-0.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
0-2 en 3-0 verwacht ik.
Einde tijdperk Ajax.

Heerlijk realistisch, hou ik wel vanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
0-2 en 3-0 verwacht ik.
Einde tijdperk Ajax.

Arsenal moet het met de Lichtsteiners en Sokratisjes van deze wereld doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Arsenal is een veel mooiere club anders

In 16/17 was dat wel echt met horten en stoten overigens, AZ speelde toen bizar slechtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2013/2014 kwartfinale om maar wat te noemen, 15/16 groep, 16/17 laatste 32.

Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]

In de vorm van ajax tegen real is het iig zeker mogelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ajax
Maar Juventus wordt wel pittig man. Maar niets is onmogelijk

Veel Ajacieden geschorst voor de return, lekker man.quote:

😂😂😂😂😂😂😂quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel Ajacieden geschorst voor de return, lekker man.
Magallan en Veltman die Ronaldo mogen afstoppen, zin in!

Disclaimer: tegen Real thuis voorspelde ik een 0-4 nederlaag, dus ik zit er wel eens naast!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heerlijk realistisch, hou ik wel van

Tja. Dat jullie in een dalende lijn naar beneden zitten is niet te ontkennen toch? Ik zie op de manier hoe AZ bezig is ze niet vaak meer dat soort resultaten halen. Dat heeft niks met inlezen te maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2013/2014 kwartfinale om maar wat te noemen, 15/16 groep, 16/17 laatste 32.

Het zou wel leuk zijn ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 16/17 was dat wel echt met horten en stoten overigens, AZ speelde toen bizar slecht
Maar hun hele ranking is nu al naar de tering, dus AZ moet volgend seizoen wel weer eens goed presteren.
 maar goed.
  maar goed.

Daaromquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de vorm van ajax tegen real is het iig zeker mogelijk

Valt toch niet met Juventus te vergelijken manquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Disclaimer: tegen Real thuis voorspelde ik een 0-4 nederlaag, dus ik zit er wel eens naast!

Toen kregen we ook genoeg kansen tegen, die gaat Juventus wel maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de vorm van ajax tegen real is het iig zeker mogelijk

Ah ik dacht dat je doelde op dat AZ uberhaupt niet in staat was (geweest) om het te behalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja. Dat jullie in een dalende lijn naar beneden zitten is niet te ontkennen toch? Ik zie op de manier hoe AZ bezig is ze niet vaak meer dat soort resultaten halen. Dat heeft niks met inlezen te maken.

Als ajax doorgaat boeit dat niemandquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb Juventus als CL-winnaar dus voor mijn geloofwaardigheid zou het goed zijn als Juventus doorgaat :$ hahahah xD xP

Het is gewoon nodig voor de punten dat er drie Nederlandse clubs overwinteren, dus Ajax/PSV/AZ want Feyenoord heb ik al opgegeven dat die het gaan redden met hun 'do-re-mi-fa-sol weer een helicopter met middelmaat vol'-beleid.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn ookmaar goed.

Juventus is veel stabieler joh, Ajax heeft 0,0 kansquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Disclaimer: tegen Real thuis voorspelde ik een 0-4 nederlaag, dus ik zit er wel eens naast!

Nee want toen had ik voor de uitwedstrijd wel hoopquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valt toch niet met Juventus te vergelijken man

Gaan ze het redden tegen City ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb Juventus als CL-winnaar dus voor mijn geloofwaardigheid zou het goed zijn als Juventus doorgaat :$ hahahah xD xP

Lichtsteiner is een flop maar Sokratis doet het meer dan prima, heerlijke harde baas.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arsenal moet het met de Lichtsteiners en Sokratisjes van deze wereld doen.

Pieter zwart godquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
Allegri gaat in de interlandperiode met een bakje koffie naar beelden van Ajax kijken, maakt wat aantekeningen, schuift wat op het tactiekbord en heeft vier/vijf varianten klaar om Ajax te ontregelen. Lekker man.

Nja je hebt altijd een kans, maar dan moet Ronaldo die ochtend ervoor zijn teen stoten en moet werkelijk alles in de wedstrijd mee zitten voor Ajax.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Juventus is veel stabieler joh, Ajax heeft 0,0 kans

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |