Whoep whoepquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:27 schreef Nyand het volgende:
* Nyand probeert met zijn olifanten Djiboswachteri aan te vallen
Omg omg omg omg. Ga terug naar je eigen land!!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:37 schreef CrashO het volgende:
* CrashO stuurt zijn Wodaabe strijders over de grens om Flipserije uit elkaar te trekken
Niger(ia) slaat de aanval af door de grens in de fik te stekenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:38 schreef I. het volgende:
* I. Doet nog een verwoede poging om Niger(ia) aan te vallen.
Neeee neee neeeequote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:39 schreef vuurvliegie het volgende:
* vuurvliegie valt Tjah... aan met veel geweld
Doe dan niet mee, en val anderen niet lastig met je frustraties.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:39 schreef vuurvliegie het volgende:
Echt vreselijk dit, ik speel nog liever risk of monopoly
Nou misschien gooi je de handdoek ook in de ring omdat je de lol er ook niet meer van inziet na 10 keer ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neeee neee neeee
Heeft weinig zin voor mij nu om aan te vallen als ik weet dat aanval binnen 5m sws geblokt wordt heh
Je klinkt gefrustreerd erover dat anderen je 'lastig vallen'quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef I. het volgende:
[..]
Doe dan niet mee, en val anderen niet lastig met je frustraties.
Niger(ia) slaat de aanval af door getrainde chimpansees de guerrilla's te laten onderscheppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 zet guerillastrijders in om Niger(ia) te bemachtigen
* I. ziet de schaarsgeklede spion al van mijlenver al helicopterend richting de grens lopen, en knuppelt deze vrolijk het land weer uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:41 schreef CrashO het volgende:
* CrashO stuurt een schaarsgeklede spion over de grens met I.voorkust
* Flippiee blokkeert de aanval met regenboogeenhoorns en zeemeerminnenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef I. het volgende:
* I. valt Flipserije aan via een slinkse omweg.
Tr gezet voor racismequote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg omg omg omg. Ga terug naar je eigen land!!
Halt, hoquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:43 schreef vuurvliegie het volgende:
* vuurvliegie valt nogmaals Tjah... aan
Dit doen wij niet zoquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:43 schreef CrashO het volgende:
* CrashO flikkert een met aids geïnfecteerde straathoer over de grens met Tjah...
Ik zeg geen nee tegen een kopje thee, maar zeg nu geen hoezeequote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:43 schreef vuurvliegie het volgende:
* vuurvliegie valt Tjah... nog een keer aan
Flauw hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:45 schreef CrashO het volgende:
* CrashO is het zat en gaat weer wat nuttigs doen. De eerste die hem called krijgt hem
Olee, olee, ik zeg weer neequote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:45 schreef vuurvliegie het volgende:
* vuurvliegie valt Tjah... nog een keer aan omdat het het enige is wat hij kan doen in dit mooie spel
* Flippiee pakt Nigeria?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:45 schreef CrashO het volgende:
* CrashO is het zat en gaat weer wat nuttigs doen. De eerste die hem called krijgt hem
Nehquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef vuurvliegie het volgende:
hehe zie nu pas dat iemand marokko rifaap heeft genoemd
* vuurvliegie valt Tjah... aan
Wel grappig vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |