Jij kan echt niet tegen je verlies hè.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:23 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
[..]
Serieus wat een prutsspel met pruts scheidsrechter zegHet land bestaat niet eens dat me aanvalt. Ik ben hier weg wat een onnozel gekloot
Wat? Even serieus, dat staat niet op de kaartquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:24 schreef I. het volgende:
[..]
Jij kan echt niet tegen je verlies hè.
Nyand heeft gewoon Kenia, dat was je buurland.
Stond al sinds 21:58 op de kaart;quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:24 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
Wat? Even serieus, dat staat niet op de kaart
quote:
Ja ik ben de vorige versies gewend waarin men gewoon hun landsnaam gebruikten bij de aanval zodat je kon zien of het gelul was of nietquote:
Kies een nieuw land en probeer opnieuwquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:28 schreef vuurvliegie het volgende:
Gadverdamme ik kan er niet tegen om op dit soort suffe manieren te verliezen
Correct.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:27 schreef I. het volgende:
[..]
@:Intxaurraga ik heb een aanval gewonnen.
* Nyand levert Vuurvliegje uit richting Benin voor een nieuwe pogingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:25 schreef vuurvliegie het volgende:
Ow God op die manier. Lekker dan, mag je eerst elke keer dubbelchecken of iemand zit te trollen of niet
Ik heb een kladblokje paraat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:33 schreef vuurvliegie het volgende:
Kijk nu weet ik nooit of hij het echt heeft tenzij ik terugkijk
Tjah dit kunnen we door blijven doen want ik kan niks anders doen in dit spel, val mij eens aan dan kan ik jou blokkenquote:
*kunnenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:36 schreef skysherrif het volgende:
Welke landen kan madagascar aanvallen?
Mag op zich wel. Maar geen gelijktijdige aanvallen op hetzelfde land.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit kon nog niet op dit moment, want je aanval op Niger(ia) was nog niet gepareerd. Enfin
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit kon nog niet op dit moment, want je aanval op Niger(ia) was nog niet gepareerd. Enfin
Ah, interestingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Mag op zich wel. Maar geen gelijktijdige aanvallen op hetzelfde land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |