abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 maart 2019 @ 21:53:33 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185637087
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Lagerbetaalden leveren de samenleving ook helemaal niet veel op. Ze betalen weinig belasting, maar maken wel bovenmatig gebruik van al onze voorzieningen.

VVD'ers willen met het binnenhalen van buitenlandse arbeidskrachten gewoon de loonkosten drukken. Het bedrijfsleven profiteert.
Ze kosten de samenleving vaak netto geld (betalen nauwelijks belasting,wel allerlei toeslagen). Maar de bedrijven leveren ze natuurlijk wel wat op! En die euro die daar verdient wordt kost de samenleving er vaak 2. 'Maar zo moet je niet rekenen,' wordt dan gezegd.
Op deze manier groeit de economie hard zonder dat de koopkracht van de individuele werknemer stijgt.
The End Times are wild
pi_185637166
De Vrijmibo zal wel niet best zijn gevallen bij deze VVD'er.
pi_185637204
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:56 schreef DeKleineTuinman het volgende:
De Vrijmibo zal wel niet best zijn gevallen bij deze VVD'er.
Ja, wrs zullen zijn maatjes gezegd hebben: dat moet je niet zeggen!
I´m back.
pi_185637252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]

Ze kosten de samenleving vaak netto geld (betalen nauwelijks belasting,wel allerlei toeslagen). Maar de bedrijven leveren ze natuurlijk wel wat op! En die euro die daar verdient wordt kost de samenleving er vaak 2. 'Maar zo moet je niet rekenen,' wordt dan gezegd.
Op deze manier groeit de economie hard zonder dat de koopkracht van de individuele werknemer stijgt.
Klopt, de samenleving kosten ze geld, het bedrijfsleven levert ze geld op. En die betalen ook steeds minder belasting of kunnen van allerlei ondoorzichtige regeltjes gebruikmaken. Lak hebben ze aan de samenleving.
I´m back.
pi_185637646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]

Ja, wat ik wel apart vind is dat hier in de buurt het ene na het andere distributiecentrum verrijst. Boeren worden wrs flink uitgekocht momenteel. En dan komt er zo'n distributiecentrum en dan verschijnen er nergens vacatures, althans niet dat ik kan zien. Maar wat ik me nu afvraag, waar huisvesten die mensen zich überhaupt die er werken. Het is vrij duidelijk dat ze grosso modo niet uit de streek zelf komen, dus dan moeten ze toch ergens gehuisvest worden, maar waar dan?
Die worden vaak bij elkaar gepropt in een huis, soms in vakantieparken. Werkgevers die onmondige arbeiders centreren en hun winst maximaliseren door handig gebruik te maken van door de politiek gegeven tools, ik vind het altijd iets 19e eeuws hebben...
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:28:58 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_185638047
De huidige stroom aan hoogopgeleide migranten is het land nog niet uit of ze willen er al een miljoen nieuwe bij halen
  Eindredactie Games vrijdag 15 maart 2019 @ 22:37:52 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185638290
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:28 schreef hugecooll het volgende:
De huidige stroom aan hoogopgeleide migranten is het land nog niet uit of ze willen er al een miljoen nieuwe bij halen
VVD he, arbeid macht frei
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:42:41 #58
65846 Bocaj
47th President.
pi_185638432
quote:
[..]

Ja, wat ik wel apart vind is dat hier in de buurt het ene na het andere distributiecentrum verrijst. Boeren worden wrs flink uitgekocht momenteel. En dan komt er zo'n distributiecentrum en dan verschijnen er nergens vacatures, althans niet dat ik kan zien. Maar wat ik me nu afvraag, waar huisvesten die mensen zich überhaupt die er werken. Het is vrij duidelijk dat ze grosso modo niet uit de streek zelf komen, dus dan moeten ze toch ergens gehuisvest worden, maar waar dan?
De verdozing van Nederland!

vrijdag 15 maart 2019 @ 22:56:50 #59
65846 Bocaj
47th President.
pi_185638800
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]

Ja, alleen is dit een domme provincie bobo wrs. Zelfde als die praatjes van Buma. En Jetten over 50K Polen per jaar. Het gaat toch niet door.
Wat wel duidelijk is, is welke kant NL opgaat en we kunnen daar als kiezer dus wat aan doen. Door niet VVD, CDA of D66 te gaan stemmen bijvoorbeeld. De kiezer heeft het zelf in handen wat dit betreft.
SP dan maar? (Ik weet dat Marijnissen iig tegen verdringing arbeidsmarkt is!)
En ze gaat rustig bij Jensen zitten! :Y
  vrijdag 15 maart 2019 @ 23:31:49 #60
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185639849
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:04 schreef xzaz het volgende:
Dit. Babyboomers zijn echt de kanker van onze samenleving.
Nog een jaartje of 20 en dan zijn we langzaam van ze af. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 08:45:50 #61
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_185645478
De arbeidsmigranten gebruiken zelf ook energie, ze mogen dus hun eigen windmolenpark op zee gaan bouwen. Echt waar zijn we mee bezig. Er komen 0 arbeidsmigranten bij wat mij betreft.

quote:
Niet dat lijsttrekker Peter Kerris tegen de komst van meer arbeidsmigranten is
Nee uiteraard niet, het liefst spoelt de PvdA de oorspronkelijke Nederlander door de plee en maakt hier een allochtonenparadijs van.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eendenkooi op 16-03-2019 08:56:10 ]
pi_185645650
quote:
Beetje treurig is het allemaal wel, heeft die landschapsprofessor gelijk in.
Viel mij laatst ook op toen ik in een bepaalde stad moest zijn waar ik half jaartje niet was geweest dat de boel grondig was veranderd. Die distributiecentra worden ook binnen een luttel aantal maanden afgeleverd.
I´m back.
pi_185645816
Typisch vvd, enerzijds massaal goedkope arbeidskrachten importeren voor hun corporate vrindjes, en anderzijds lekker scoren met rechts populistische onderwerpen als "onveiligheid op straat" en "al die vieze buitenlanders hier!"

En dan komen ze voor de verkiezingen met de slogan "naast elkaar". Als er 1 partij goed is in het tegen elkaar opzetten van mensen dan is het de vvd. Verdeel en heers. En iedereen er maar intrappen.
pi_185646081
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:45 schreef Eendenkooi het volgende:
De arbeidsmigranten gebruiken zelf ook energie, ze mogen dus hun eigen windmolenpark op zee gaan bouwen. Echt waar zijn we mee bezig. Er komen 0 arbeidsmigranten bij wat mij betreft.
[..]

Nee uiteraard niet, het liefst spoelt de PvdA de oorspronkelijke Nederlander door de plee en maakt hier een allochtonenparadijs van.
Naar aanleiding van dit nieuwsbericht zie jij kans de PvdA te belasteren. Heel knap.
pi_185646233
quote:

[..]

Vervallen chalets op afgetakelde campings.

https://www.bd.nl/loon-op(...)vertreding~a34b01c6/
pi_185647091
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 09:57 schreef bamibij het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dit nieuwsbericht zie jij kans de PvdA te belasteren. Heel knap.
Die zijn gewoon medeplichtig. Als je niks van dit alles wilt weten begint de enige keus zo ongeveer de SP te worden.
  zaterdag 16 maart 2019 @ 11:15:13 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_185647184
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vervallen chalets op afgetakelde campings.

https://www.bd.nl/loon-op(...)vertreding~a34b01c6/
Nederlanders voelen zich te goed om in vervallen chalets op afgetakende campings te wonen. Daarom zijn werkgevers (en dus de VVD) ook zo dolblij met Oost-Europeanen.
The End Times are wild
pi_185647237
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:09 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Die zijn gewoon medeplichtig. Als je niks van dit alles wilt weten begint de enige keus zo ongeveer de SP te worden.
Duidelijk wat jij gaat stemmen dan 20 maart. ;)
pi_185647302
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nederlanders voelen zich te goed om in vervallen chalets op afgetakende campings te wonen. Daarom zijn werkgevers (en dus de VVD) ook zo dolblij met Oost-Europeanen.
Nederlanders mogen van de wet ook niet permanent op vakantieparken wonen. :D

https://www.jaap.nl/blog/(...)ewoning-mag-dat.html
pi_185647375
Er zijn twee items mbt dit onderwerp:

- Op dit moment zijn er nog steeds 900.000 werklozen.

- Jaarlijks vertrekken er veel Nederlanders die uitstekend zijn opgeleid, dit jaar zijn dat er ruim 150.000

Vakmensen uit Nederland worden door buitenlandse bedrijven weggekaapt. Zij worden gelokt met baan- en huisgaranties, scholing en luxe voor het hele gezin. Hierdoor is er nu sprake van een nieuwe emigratiegolf. Een op de vijf emigranten vertrekt om deze reden. Dit blijkt uit onderzoek van de Emigratiebeurs.

Afgelopen jaar vertrokken 157.000 Nederlanders naar het buitenland. Dit is bijna 30 procent meer dan tien jaar geleden.
https://ontslag-krijgen.n(...)-naar-het-buitenland.

De werkelijke reden om 500.000 nieuwe mensen binnen te halen is dus, dat er gekwalificeerde Nederlanders jaarlijks het land verlaten. Maar daar praten ze liever niet over....
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_185647403
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 11:28 schreef cempexo het volgende:
Er zijn twee items mbt dit onderwerp:

- Op dit moment zijn er nog steeds 900.000 werklozen.

- Jaarlijks vertrekken er veel Nederlanders die uitstekend zijn opgeleid, dit jaar zijn dat er ruim 150.000

Vakmensen uit Nederland worden door buitenlandse bedrijven weggekaapt. Zij worden gelokt met baan- en huisgaranties, scholing en luxe voor het hele gezin. Hierdoor is er nu sprake van een nieuwe emigratiegolf. Een op de vijf emigranten vertrekt om deze reden. Dit blijkt uit onderzoek van de Emigratiebeurs.

Afgelopen jaar vertrokken 157.000 Nederlanders naar het buitenland. Dit is bijna 30 procent meer dan tien jaar geleden.

De werkelijke reden om 500.000 nieuwe mensen binnen te halen is dus, dat er gekwalificeerde Nederlanders jaarlijks het land verlaten. Maar daar praten ze liever niet over....

https://ontslag-krijgen.n(...)-naar-het-buitenland.
Hulde aan deze man! Hij helpt Nederland vrij van zeikvolk te maken! En dat zonder ook maar enige vorm van dwang! _O_
pi_185647799
Uit onderzoek van de emigratiebeurs :')
pi_185648071
Vrij evident dat dat nodig is. In plaats van je daar krampachtig tegen te verzetten en á la de SP hard "NEE" te roepen, kan je beter aandacht besteden aan het scheppen van de kaders die daarvoor nodig zijn.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_185648422
VVD'er gezocht die dit kan beargumenteren.
pi_185648474
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:43 schreef EipNiC het volgende:
VVD'er gezocht die dit kan beargumenteren.
Sjvb misschien? Alleen krijgen we dan een heel verhaal met weinig inhoud, wat natuurlijk vaak gebruikelijk bij vvd stemmers. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')