Net zeiknat geregend in die 2 minuten naar het overdekte winkelcentrum.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt ie met zn twee keer trappen en dan is ie er.
Doe dat keer 17 en je hebt mijn woon-werk fietsafstandquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Net zeiknat geregend in die 2 minuten naar het overdekte winkelcentrum.
Gatver. Van dat zachte spulquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Zin in van dat chocoladezeenbanket. Lang niet gehad.
Ja, kut spatie.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Poehquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Damnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Goh ken hem al een tijdje (niet goed ofzo als in irl) en dit was niet de verwachting na de beenmerg transplantatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Mijn ex-vriendin is zonder vader opgevoed. Dat heeft haar altijd parten gespeeld en ook wel gevormd tot wie ze was. Blijft zo lastig als zo'n belangrijk iemand niet in je leven is en je er ook geen herinnering aan hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goh ken hem al een tijdje (niet goed ofzo als in irl) en dit was niet de verwachting na de beenmerg transplantatie.
Snap wat ie wil en zal eens nadenken aan wat ik zou schrijven en dm en.
Wat moet je dan schrijven hè?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin is zonder vader opgevoed. Dat heeft haar altijd parten gespeeld en ook wel gevormd tot wie ze was. Blijft zo lastig als zo'n belangrijk iemand niet in je leven is en je er ook geen herinnering aan hebt.
Tering.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Alles dat enige herinnering biedt; een stem en een beeld van iemand is zoveel waard in dat geval. Dat is een moment dat je nu zou moeten grijpen en dan ook bewaard kan blijven.quote:
Lijkt me dan fijn als je dan later jezelf in die beelden herkent. Dat maakt het misschien tastbaarder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles dat enige herinnering biedt; een stem en een beeld van iemand is zoveel waard in dat geval. Dat is een moment dat je nu zou moeten grijpen en dan ook bewaard kan blijven.
Als er iemand is die kan vertellen hoe je was tijdens je leven; wat je passies waren en hoe je misschien wel op je vader lijkt op dit moment dan is dat ook belangrijk, maar dat zijn in zo'n geval dingen die na je dood gebeuren.
Moest hier echt even bij slikken. Wat verschrikkelijk..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Zo'n moment dat je je beseft dat je eigen shit best nog wel meevaltquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Wellicht video’s of brieven maken die bij een bepaalde leeftijd of gebeurtenis aan kind gegeven worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles dat enige herinnering biedt; een stem en een beeld van iemand is zoveel waard in dat geval. Dat is een moment dat je nu zou moeten grijpen en dan ook bewaard kan blijven.
Als er iemand is die kan vertellen hoe je was tijdens je leven; wat je passies waren en hoe je misschien wel op je vader lijkt op dit moment dan is dat ook belangrijk, maar dat zijn in zo'n geval dingen die na je dood gebeuren.
Ja, inderdaad. Voelde me toenet even verdrietig, maar nu ben ik verdrietig voor hem.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo'n moment dat je je beseft dat je eigen shit best nog wel meevalt
Zat ik ook aan te denken idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht video’s of brieven maken die bij een bepaalde leeftijd of gebeurtenis aan kind gegeven worden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
In het geval van mijn ex kreeg haar vader een fatale hersenbloeding voordat ze 2 jaar oud was. Het is zo vreemd om geen herinnering van iemand te hebben, je blijft met zoveel vragen zitten. Dat haar moeder praktisch niets wilde vertellen over haar vader was ook niet echt bevorderlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht video’s of brieven maken die bij een bepaalde leeftijd of gebeurtenis aan kind gegeven worden.
Selecteer alle foto’s waarop een verkeersbord zichtbaar is.quote:
Was je de kabelboom van je auto aan het vervangen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
Ik stoot net echt super hard mijn hoofd tegen de auto.
Fucking hell zegquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Gleed heel charming uitquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was je de kabelboom van je auto aan het vervangen?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
Toen ie je aanreed?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
Geen idee, de grond was nat en glad en toen gleed ik uitquote:
Op oewe blije bakkes jonguh, bam.quote:
Maar hoe stap jij in dan? Of wat je niet aan het instappen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, de grond was nat en glad en toen gleed ik uit
Met een aanloop toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar hoe stap jij in dan? Of wat je niet aan het instappen?
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:55 schreef Halimede het volgende:
Colourpop heeft een 20% sale en mijn mandje is 120$![]()
Ik heb al genoeg make-upik draag het toch nooit
maar glitter
Hmmmmmquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Twijfel of ik nu nog aan de lasagne zou beginnen
Nee, ik was naar de passagierskant gelopen om wat uit de auto te halen. En toen gebeurde het. Geen idee hoe ik dit soort dingen altijd weer voor elkaar krijg.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had witlofsalade maar heb te veel gemaaktquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Eten. Ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Heb je toevallig cavia's?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik was naar de passagierskant gelopen om wat uit de auto te halen. En toen gebeurde het. Geen idee hoe ik dit soort dingen altijd weer voor elkaar krijg.
Ah oke, vond het al knap om tijdens het instappen uit te glijden. Hopelijk valt de bult meequote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik was naar de passagierskant gelopen om wat uit de auto te halen. En toen gebeurde het. Geen idee hoe ik dit soort dingen altijd weer voor elkaar krijg.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, witlofsaladequote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had witlofsalade maar heb te veel gemaakt
Ging om het maken inderdaad. Maar met mijn snelheid is het een keer om 10 uur klaar en dan heb ik al een zak chips weggewerktquote:
Ik ben ZZPerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, einde van de maand is alweer in zicht
Hier wordt het magnetronzuurkoolquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, wel gehad. Hoezo?quote:
Zou me niets verbazen als ik dat ook een keer voor elkaar krijg. Ik ben nogal onhandigquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, vond het al knap om tijdens het instappen uit te glijden. Hopelijk valt de bult mee
Nouja, ik zie wat overeenskomsten met iemand anders hierquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel gehad. Hoezo?[..]
Zou me niets verbazen als ik dat ook een keer voor elkaar krijg. Ik ben nogal onhandig
Appel, walnoot en honingmosterdsaus. Ik zet het gewoon in de koelkast voor morgen, al is het dan vast helemaal soppig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh, witlofsaladeWat had je erin?[..]
Ging om het maken inderdaad. Maar met mijn snelheid is het een keer om 10 uur klaar en dan heb ik al een zak chips weggewerkt
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, ik zie wat overeenskomsten met iemand anders hier
Precies, anders is het weggegooid geld!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar korting moet je van profiteren
Mwehehequote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, wel gehad. Hoezo?[..]
Zou me niets verbazen als ik dat ook een keer voor elkaar krijg. Ik ben nogal onhandig
Wie zit er weer aan de magnetron lasagne?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, waarom vreten jullie magnetronzooi?
Wie?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, ik zie wat overeenskomsten met iemand anders hier
Omdat geen zin in koken en laat thuis en was in de bonusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, waarom vreten jullie magnetronzooi?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appel, walnoot en honingmosterdsaus. Ik zet het gewoon in de koelkast voor morgen, al is het dan vast helemaal soppig.
Ja lach maar. Heb wel altijd leuke verhalen om te vertellenquote:
Nein nein nein nein!quote:
Die saus is een beetje jammer dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Kun je anders gewoon aan de cavia's geven.
Magnetronzuurkool dit keer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie zit er weer aan de magnetron lasagne?
Shootquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja lach maar. Heb wel altijd leuke verhalen om te vertellen
Afspoelen onder de kraan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die saus is een beetje jammer dan.
Gister had ik eerder gekookt vriezervoer. Morgen grote pan soep maken en daar een paar bakken van invriezen. Vandaag gewoon makkelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:04 schreef gcjoel het volgende:
Ik had gister gewoon dubbel gekookt. Dus net na de vrimibo even opwarmen in de pan en eten maar
Puntige hielenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:05 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is ie al uitverkocht
Volgende maand misschien
Ik heb zo'n soort jurkje, maar dan met wat kant ook boven zeg maar. En een lint bij mijn taillequote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:05 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is ie al uitverkocht
Volgende maand misschien
Picsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort jurkje, maar dan met wat kant ook boven zeg maar. En een lint bij mijn taille
Lekker heur.quote:
Was ook geen vraag haha, vroeg het mezelf voornamelijk af.quote:
Dat ga ik ook doen dit weekendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister had ik eerder gekookt vriezervoer. Morgen grote pan soep maken en daar een paar bakken van invriezen. Vandaag gewoon makkelijk
Ik draag echt bijna nooit jurken. Dit was voor Nieuwjaarquote:
Oowquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik draag echt bijna nooit jurken. Dit was voor Nieuwjaar
Post jij anders iedere dag wetsuits, is weer wat afwisseling.quote:
Ik heb een miljoen van dat soort jurkjes in alle kleurenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort jurkje, maar dan met wat kant ook boven zeg maar. En een lint bij mijn taille
Hoe groot is jouw inloopkast wel niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb een miljoen van dat soort jurkjes in alle kleuren
Maar die niet dus die moet ik hebben
eerst discodutje doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was aan het twijfel om morgen naar een feestje te gaan, zie dat de artiest die ik eigenlijk wilde zien van 02:30 tot 04:30 staat. Denk dat ik maar op tijd in mijn bed ga liggen morgen in plaats van tot diep in de nacht doorfeest en dan nog naar huis ga rijden.
Ik twijfelde tussen stoofpotje en soep morgen. Gaat dus soep worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen dit weekend
Flinke hoeveelheid pastasaus maken, verdelen en invriezen. Zelfde verhaal met een grote pan boeuf bourguignon en zondag een grote pan met mijn zelf verzonnen ontzettend goed gevulde groentesoep![]()
Dat word dus een behoorlijk wat uurtjes in de keuken dit weekend maar dan ik er 2,5 weken van eten, altijd met een halfuurtje klaar en
Die heb ik dan weer niet. Ik heb een kastenwand, wel ingemaakt in de muur en dat zijn er 3quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw inloopkast wel niet?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Was ook geen vraag haha, vroeg het mezelf voornamelijk af.
Verdwaald in een bos, beland in een caravan na een feestje (met niemand trouwens), iemand verkeerd verstaan tijdens de seks wat zorgde voor een gênant moment. Wel eens gedeeld hier volgens mij. Mezelf opgesloten, en pff, nog veel meer.
Neequote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Post jij anders iedere dag wetsuits, is weer wat afwisseling.
Moet ervoor naar Amsterdam en dan ook weer terug. Denk dat ik ervoor ga passen, zeker aangezien mijn hond er ook is.quote:
Help me dan een keerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het juiste jurkje niet gevonden
Dat is wel een voordeel van kattenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ervoor naar Amsterdam en dan ook weer terug. Denk dat ik ervoor ga passen, zeker aangezien mijn hond er ook is.
Hahaquote:
Ja dit een korte versie van mijn leven als mega klunsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Snap ik, het is een erg mooie jurkje!
[quote]Op vrijdag 15 maart 2019 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat is frisquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een kilt uitzoeken om mee te beginnen.
Lekker luchtig op de juiste plaatsenquote:
Nee, nooit in de magnetron, de avond ervoor in de koelkast laten ontdooien en in een pan opwarmen terwijl de pasta/rijst kooktquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen stoofpotje en soep morgen. Gaat dus soep worden.
Maar lang leve vriezervoer. Beetje rijst koken, ondertussen vriezerspul in de magnetron en binnen een kwartier heb je een prima maaltijd
Lekker frisse ballen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker luchtig op de juiste plaatsen
Wil geen loopneusje krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker luchtig op de juiste plaatsen
Ach, ondertussen ben je het gewend dus je zal er niet meer zo van wakker liggen gok ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dit een korte versie van mijn leven als mega kluns
Gewoon regelmatig je neus snuiten.quote:
Ik ook, kwalificatie F1 ondertussen kijkenquote:
Nee, en als er weer iets gebeurd verbaasd het me ook niet. Lig om dat soort dingen niet meer wakker inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, ondertussen ben je het gewend dus je zal er niet meer zo van wakker liggen gok ik
Onee!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, en als er weer iets gebeurd verbaasd het me ook niet. Lig om dat soort dingen niet meer wakker inderdaad
Grammarnazi. Ik heb intussen wat wijn op, dan is mijn spelling niet meer perfect.quote:
Voor deze ene keer vergeef ik het jequote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Grammarnazi. Ik heb intussen wat wijn op, dan is mijn spelling niet meer perfect.
Met je Liefmansquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor deze ene keer vergeef ik het je
Drank... ja zo maar eens doen
Heel ergquote:
Het is alcohol. Dus prima.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Maar wijn, dus mwa. Tenzij mierzoet
Ja dat is wel jammer. Hopelijk gaat er niemand met een blacklight door mijn kamerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen je krijgt die vlekken zo moeilijk weg
De laatste.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:17 schreef Faxie het volgende:
Morgen maar eens optredentje meepakken, alleen nog even kiezen welke.
Laatste 2 zijn samenquote:
Ja, als ik de keus had dan zou ik voor hen gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laatste 2 zijn samen![]()
Maar die laatste band lijkt me live wel als een huis te staan. Gitarist en drummer zijn ziek.
Zal er wel aan liggen waar op dat moment m'n pet naar staat denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, als ik de keus had dan zou ik voor hen gaan.
Hmm, dat is wel dichterbij ja. Gewoon kiezen wie je het liefst wil zien. Ze klinken beide goed, en het is muziek dus dan zit je sowieso goedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal er wel aan liggen waar op dat moment m'n pet naar staat denk ik![]()
Zijn wel dichterbij... Antwerpen vs Mechelen.
Ja, dat zijn de regelsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus als ons iets opvalt zijn we jaloers
Een nieuwe vrouw? Waar?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
20 Operaties om 'm wit te krijgen, 1 docu om 'm weer zwart te maken
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bwehehehequote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volg de wijvennijd van de zure vrijgezellen.quote:
Zit mobiel. Geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volg de wijvennijd van de zure vrijgezellen.
Zolang je geen fitgirl bent is elk stukje te veel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:45 schreef Allures het volgende:
Hoeveel stukjes noga is echt te veel?
Asking for a friend
Elk stukje noga.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:45 schreef Allures het volgende:
Asking for a friend
Een zak + 3quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:45 schreef Allures het volgende:
Asking for a friend
GMTAquote:
Geen gedoe, gewoon doen. Jij bent leuk.quote:
Verademing hè.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen gedoe, gewoon doen. Jij bent leuk.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen gedoe, gewoon doen. Jij bent leuk.
IJsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:56 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ijsje pakken, maar mag niet van mezelf vandaag
Ik ben ijs aan het maken. Wel zenuwachtig dat het fout gaatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:56 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ijsje pakken, maar mag niet van mezelf vandaag
Oehquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ijs aan het maken. Wel zenuwachtig dat het fout gaat
Sow, dat gaat snelquote:
Mango ijs. Ik ben allemaal Indiase gerechtjes aan het maken voor morgen en dit wordt het toetje.quote:
hey daar had ik ook zin in vandaag! Heb je zo'n machine?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ijs aan het maken. Wel zenuwachtig dat het fout gaat
Ah, het was ook te mooi om waar te zijn.quote:
Nee gewoon in de vriezer en af en toe doorheen scheppen. Daarom ben ik ook bang om het fout te doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:58 schreef Allures het volgende:
[..]
hey daar had ik ook zin in vandaag! Heb je zo'n machine?
Wat voor ijs?
Dat is het meestalquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, het was ook te mooi om waar te zijn.
Het heet kulfiquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:59 schreef Allures het volgende:
Maar mango sorbet? Mango yoghurt? Mango roomijs? Etc
Yumquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mango ijs. Ik ben allemaal Indiase gerechtjes aan het maken voor morgen en dit wordt het toetje.
Gelukkig zijn er uitzonderingen.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:59 schreef Allures het volgende:
Maar mango sorbet? Mango yoghurt? Mango roomijs? Etc
Dan ben je al geoefendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo lang ga ik het niet bewaren, dan maak ik wel weer nieuwe.
Waarom vind je dat?quote:
Omdat in mijn beleving dingen vaak te mooi zijn om waar te zijn.quote:
Misschien kan ik in dit voorbeeld je ongelijk bewijzen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat in mijn beleving dingen vaak te mooi zijn om waar te zijn.
Air, air airquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan ik in dit voorbeeld je ongelijk bewijzen.
Niet nu alsjeblieftquote:
Ah, een kennerquote:
Nee joh, blijfquote:
Hokeuj.quote:
Er moet al zoveel. Zo nu en dan druis ik graag eens overal tegenin :$quote:
Hoe is het met jou?quote:
Moe, doch voldaan en het weekend aan het verwelkomenquote:
Ik voel mij eigenlijk net zo als jij als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moe, doch voldaan en het weekend aan het verwelkomen
En met jou, beste Air?
It's a good feeling, innitquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel mij eigenlijk net zo als jij als ik het zo lees.
Zeker. Ga je nog wat ondernemen dit weekend?quote:
Geen idee eigenlijk. Ligt een beetje aan t weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Ga je nog wat ondernemen dit weekend?
Wat voor games?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ligt een beetje aan t weer.
Maar sowieso niet heel veel bijzonders, gewoon lekker chillen, beetje gamen etc
Deze vooral, momenteelquote:
Het weer schijnt weer beter te worden. Al is dat al snel met dat kutweer van afgelopen week.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ligt een beetje aan t weer.
Maar sowieso niet heel veel bijzonders, gewoon lekker chillen, beetje gamen etc
Daar hoop ik wel op ja, zin om weer lekker in t bos te wandelen, maar niet met al die regenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het weer schijnt weer beter te worden. Al is dat al snel met dat kutweer van afgelopen week.
Het lijkt GTA, maar dat is het niet?quote:
Oh, racen is altijd goed. Zijn ook een beetje de enige spellen waar ik redelijk goed in benquote:
Herkenbaar, maar dan met duinen en strand.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op ja, zin om weer lekker in t bos te wandelen, maar niet met al die regen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:38 schreef Dqod het volgende:
Vandaag ook al helemaal natgeregend. T was me wat
Mario kartquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, racen is altijd goed. Zijn ook een beetje de enige spellen waar ik redelijk goed in ben
Nein, het is Burnout Paradisequote:
Ik helemaal nog niet zo, maar ik word zo blij van dezequote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, racen is altijd goed. Zijn ook een beetje de enige spellen waar ik redelijk goed in ben
quote:
Wel netjes je fruit eten héquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben echt heel goed in Mario Kart
Ik krijg alleen maar coins, want ik sta altijd eerstequote:
Snel uitdoen dan maarquote:
Hoi, neuken?quote:
Waar haal je het vandaan?quote:
Vanuit mijn heaufd, rechtstreeks op de monitorquote:
Nee hoor. Ik weet precies wat ik wil zoeken/uiten in een gifje en dan ratatatatabam ende hatseflatsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heeft een hele database met gifjes toch
Ik weet niet. Ik mag niet in haar database.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heeft een hele database met gifjes toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |