Net zeiknat geregend in die 2 minuten naar het overdekte winkelcentrum.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt ie met zn twee keer trappen en dan is ie er.
Doe dat keer 17 en je hebt mijn woon-werk fietsafstandquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Net zeiknat geregend in die 2 minuten naar het overdekte winkelcentrum.
Gatver. Van dat zachte spulquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Zin in van dat chocoladezeenbanket. Lang niet gehad.
Ja, kut spatie.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Poehquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Damnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Goh ken hem al een tijdje (niet goed ofzo als in irl) en dit was niet de verwachting na de beenmerg transplantatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Mijn ex-vriendin is zonder vader opgevoed. Dat heeft haar altijd parten gespeeld en ook wel gevormd tot wie ze was. Blijft zo lastig als zo'n belangrijk iemand niet in je leven is en je er ook geen herinnering aan hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goh ken hem al een tijdje (niet goed ofzo als in irl) en dit was niet de verwachting na de beenmerg transplantatie.
Snap wat ie wil en zal eens nadenken aan wat ik zou schrijven en dm en.
Wat moet je dan schrijven hè?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin is zonder vader opgevoed. Dat heeft haar altijd parten gespeeld en ook wel gevormd tot wie ze was. Blijft zo lastig als zo'n belangrijk iemand niet in je leven is en je er ook geen herinnering aan hebt.
Tering.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Alles dat enige herinnering biedt; een stem en een beeld van iemand is zoveel waard in dat geval. Dat is een moment dat je nu zou moeten grijpen en dan ook bewaard kan blijven.quote:
Lijkt me dan fijn als je dan later jezelf in die beelden herkent. Dat maakt het misschien tastbaarder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles dat enige herinnering biedt; een stem en een beeld van iemand is zoveel waard in dat geval. Dat is een moment dat je nu zou moeten grijpen en dan ook bewaard kan blijven.
Als er iemand is die kan vertellen hoe je was tijdens je leven; wat je passies waren en hoe je misschien wel op je vader lijkt op dit moment dan is dat ook belangrijk, maar dat zijn in zo'n geval dingen die na je dood gebeuren.
Moest hier echt even bij slikken. Wat verschrikkelijk..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Zo'n moment dat je je beseft dat je eigen shit best nog wel meevaltquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Wellicht video’s of brieven maken die bij een bepaalde leeftijd of gebeurtenis aan kind gegeven worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles dat enige herinnering biedt; een stem en een beeld van iemand is zoveel waard in dat geval. Dat is een moment dat je nu zou moeten grijpen en dan ook bewaard kan blijven.
Als er iemand is die kan vertellen hoe je was tijdens je leven; wat je passies waren en hoe je misschien wel op je vader lijkt op dit moment dan is dat ook belangrijk, maar dat zijn in zo'n geval dingen die na je dood gebeuren.
Ja, inderdaad. Voelde me toenet even verdrietig, maar nu ben ik verdrietig voor hem.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo'n moment dat je je beseft dat je eigen shit best nog wel meevalt
Zat ik ook aan te denken idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht video’s of brieven maken die bij een bepaalde leeftijd of gebeurtenis aan kind gegeven worden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
In het geval van mijn ex kreeg haar vader een fatale hersenbloeding voordat ze 2 jaar oud was. Het is zo vreemd om geen herinnering van iemand te hebben, je blijft met zoveel vragen zitten. Dat haar moeder praktisch niets wilde vertellen over haar vader was ook niet echt bevorderlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wellicht video’s of brieven maken die bij een bepaalde leeftijd of gebeurtenis aan kind gegeven worden.
Selecteer alle foto’s waarop een verkeersbord zichtbaar is.quote:
Was je de kabelboom van je auto aan het vervangen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
Ik stoot net echt super hard mijn hoofd tegen de auto.
Fucking hell zegquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Jezus![]()
Gleed heel charming uitquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was je de kabelboom van je auto aan het vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |