Daar is maar een oplossing voor........quote:

Hier ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb net een glaasje alcohol gepakt.🙌🏼

Moet wel lukken denk ik na afgelopen nachtenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je nog wel slapen straks?[..]
bierrtje?

Jep, laatste restjes van afgelopen weekend op makenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je nog wel slapen straks?[..]
bierrtje?

Gasten die uit Amsterdam onderweg zijn naar Urk, worden via de normale wegen geblokkeerd. De grap is dus dat ze het nu beter via een tunnel kunnen proberen.quote:

Ik heb daar altijd wel moeite mee. Vind dat best lastig In de avond. En ik drink nu sowieso al veel minder koffie dan ooitquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet wel lukken denk ik na afgelopen nachten
Nee maar het is nog maar 2100 toch, ik ga niet om 11 uur slapen vanavond

Restjes?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, laatste restjes van afgelopen weekend op maken

oh, ah, okquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:22 schreef I. het volgende:
[..]
Gasten die uit Amsterdam onderweg zijn naar Urk, worden via de normale wegen geblokkeerd. De grap is dus dat ze het nu beter via een tunnel kunnen proberen.

Vorig weekend hadden we wat vrienden over de vloer dus paar speciaal biertjes in huis gehaald en daar zijn er jammer genoeg nog 3 van over.quote:

Ja ik doe het nu ook al minder laat dan ik eerst deed. Het helpt idd nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd wel moeite mee. Vind dat best lastig In de avond. En ik drink nu sowieso al veel minder koffie dan ooit[..]
Restjes?

Prima voorbeeld van iets dat niet heel goed is opgedroogd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
Twee eilanden kocht Amsterdam in 1660: Schokland en Urk. De stad hield ze tot 1792 in bezit. Wij kennen Urk als bolwerk van gereformeerde orthodoxie. Dat was niet altijd zo. Vooral Amsterdam heeft de Urkers het calvinisme opdrongen. Die namen dat op de koop toe. Want zonder Amsterdamse steun was het eiland door de Zuiderzee verzwolgen.
Urk was ooit van Amsterdam

Zijn ze makkelijk bij een slijterij te halen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vorig weekend hadden we wat vrienden over de vloer dus paar speciaal biertjes in huis gehaald en daar zijn er jammer genoeg nog 3 van over.
Dacht al, anders ben ik wel jaloers. Want soms wil ik wel kopje koffie na een diner maar dan denk ik "dan slaap ik weer niet."quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik doe het nu ook al minder laat dan ik eerst deed. Het helpt idd niet
Door dat gratis kofffe automaat naast de deur op stage ben ik overdag teveel gaan drinken.

Ja frisdrank ben ik ook veel minder gaan doen!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:28 schreef I. het volgende:
Stoppen met het drinken van koffie, is na het stoppen van drinken met frisdrank, wel m'n verstandigste drankconsumptie gerelateerde beslissing ooit geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |