Niet leuk? Volgens Miesjel komt dat door het door jou geapprecieerde rugby.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:04 schreef franklop het volgende:
Vroegah had je toch altijd een vroege finish van de laatste rit? Nu pas kwart voor 5, half uur na de TA
Clermont tegen het door R_R geliefde Pau in de top 14. Die hadden ze ook om 15.00u kunnen zetten.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet leuk? Volgens Miesjel komt dat door het door jou geapprecieerde rugby.
Volgens mij ging het om de Six Nations, viel dat de vorige jaren niet altijd samen met de slotdag hier?quote:Op zondag 17 maart 2019 11:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Clermont tegen het door R_R geliefde Pau in de top 14. Die hadden ze ook om 15.00u kunnen zetten.
Had liever vroege finish, zodat je beide koersen kon zien
Slotdag van de Six Nations was gisteren..quote:Op zondag 17 maart 2019 11:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om de Six Nations, viel dat de vorige jaren niet altijd samen met de slotdag hier?
Ja hehe, daarom dit jaar dus geen vroege slotetappe.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Slotdag van de Six Nations was gisteren..
Slotdag van de 6N is altijd volledig op zaterdag. Gezien de tijden van de Top 14 zal het wel echt daar mee te maken hebbenquote:Op zondag 17 maart 2019 11:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja hehe, daarom dit jaar dus geen vroege slotetappe.
Oh dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Slotdag van de 6N is altijd volledig op zaterdag. Gezien de tijden van de Top 14 zal het wel echt daar mee te maken hebben
Vergeet Hugo Houle niet!quote:Op zondag 17 maart 2019 14:38 schreef wimderon het volgende:
Astana met MAL, LL en John in de attak.
Ook onder meer Bob, ZAK en Daantje zijn mee.
En Thomas De Gendt.
Ik zit al op puntje van mijn stoel.quote:
Lekker laten rijden.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:49 schreef wimderon het volgende:
Soler, Annacona, Carretero, Yates, Trentin, Lopez, Houle, Ion Izagirre, Sanchez, De Gendt, Pozzovivo, Colbrelli, Garcia, Teunes, Konrad, Grosschartner, Naesen, Sergio Henao, Bernard, Madouas, Jungels, Zakarin, Politt, Spilak, Gesbert, Moinard, Martinez, Van Garderen, Kelderman, Edet, Perrichon, Antunes, De Marchi, Calmejane, Hivert, Pacher, El Fares.
Peloton op 40 seconden.
Droomplan van Movistar in werking gezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |