Ik had het enkel over minder tijd hebben. Netto.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:28 schreef TARDIS. het volgende: [..] dit sluit niet aan op wat nutz en ik zeggen
Mijn hele vriendengroep gaat ook, ik wilde als enige niet meequote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
DEZE JONGEN GAAT NAAR JOHN MAYER HAHAHAHA SOW
Ik wil naar Merolquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn hele vriendengroep gaat ook, ik wilde als enige niet meeik snap de hype rond die jongen niet zo.
Dat zal dan per persoon verschillen. NutZ is nu kennelijk veel tijd kwijt aan zijn relatie, waardoor hij minder tijd heeft om te gamen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik had het enkel over minder tijd hebben. Netto.
Daarom hield ik het ook bij mezelf.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal dan per persoon verschillen. NutZ is nu kennelijk veel tijd kwijt aan zijn relatie, waardoor hij minder tijd heeft om te gamen.
quote:
Wanneer spreken jullie eens af?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
Hopelijk kom ik mijn grote liefde ook nog tegen
Gitaargod die gast.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn hele vriendengroep gaat ook, ik wilde als enige niet meeik snap de hype rond die jongen niet zo.
Dat versta ik ook, dus geen probleemquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die zingt tegenwoordig in het Duits heb ik vernomen.
Dat is de droomquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in je oog spuit en je transgenderchlamydia krijgt.
Zo post ik al jaren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
wow als je alt + s klikt dan post je automatisch
Ik wist dat je dit ging doen, maar Amarantha wil dan alleen maar met mij neuken, dus dan hebben wel alsnog onze grote liefdes niet gevonden.quote:
Jammer vriendin.quote:
Ik heb ook hier mijn twijfels over of ik er nog iets van begrijp als Sjors het zingt/zegt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Dat versta ik ook, dus geen probleem
Ik zie het meer als andere bezigheden waarbij mijn vriendin ook aanwezig is. Denk dat ik eerder meer gamende omdat ik toch verder nergens anders zin in had bijv.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zal dan per persoon verschillen. NutZ is nu kennelijk veel tijd kwijt aan zijn relatie, waardoor hij minder tijd heeft om te gamen.
Wist niet dat je daar problemen mee had.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
maar Amarantha wil dan alleen maar met mij neuken
goed punt welquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook hier mijn twijfels over of ik er nog iets van begrijp als Sjors het zingt/zegt.
Gebruik dit al jaren.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
wow als je alt + s klikt dan post je automatisch
Je moet Moira ook gewoon overhalen om samen mij te neuken. Lijkt me gezellig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist niet dat je daar problemen mee had.
quote:
Ah ja liefde en lust is wel anders. Oké top.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging doen, maar Amarantha wil dan alleen maar met mij neuken, dus dan hebben wel alsnog onze grote liefdes niet gevonden.
Dit zijn wij ja.quote:
echt raar hoe jij kwijt kan zijn, jij kan je nog niet eens achter het vrijheidsbeeld verstoppen, dikkequote:
ik verwijs je naar de TTquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt raar hoe jij kwijt kan zijn, jij kan je nog niet eens achter het vrijheidsbeeld verstoppen, dikke
Neen is prima maar dat heeft niet met grote liefdes te maken, alleen met grote zaadexplosies in je kutquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist niet dat je daar problemen mee had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |