Zonde anders zou je daar iets mee kunnen doen en je grote liefde weten te bemachtigenquote:
Ik denk niet dat ik ooit nog een grote liefde ga vinden haha.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde anders zou je daar iets mee kunnen doen en je grote liefde weten te bemachtigen
Ahhhhwww meid tochquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit nog een grote liefde ga vinden haha.
Is toch nog minimaal 3x per week.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik doe daarom op zondag of maandag voor de hele week boodschappen en kook altijd voor twee dagen.
Misschien hier welquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dat kost toch niet je hele avond?
Ik ben groot maar je moet Moira eerst verslaan in een gevecht op leven en dood alvorens je het automatische recht krijgt om mij te mogen bestijgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben groot maar je moet Moira eerst verslaan in een gevecht op leven en dood alvorens je het automatische recht krijgt om mij te mogen bestijgen.
Geldt dit ook voor mij?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben groot maar je moet Moira eerst verslaan in een gevecht op leven en dood alvorens je het automatische recht krijgt om mij te mogen bestijgen.
Een 3x een half uur minder is ook minder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij zegt dat je minder tijd hebt om te gamen als je vrijgezel bent want dan moet je koken.
Je moet wat over hebben voor dick.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik mag Moira. graag. Dat is wel een probleem.
dit sluit niet aan op wat nutz en ik zeggenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Een 3x een half uur minder is ook minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |